123ink AB

2.1

14 omdömen om 123ink AB

Mikael F
Skrev om 123ink AB

Köpte 20 st 123.ink till Dymo. Ingen fungerade och tog sönder vår fjäder i Dymo. Blev erbjuden 20 äkta Dymo till ordinarie pris vilket jag tackade ja till. Dom söndriga 123 kunde jag kasta. Sen kom fakturan. Då skulle jag betala frakt igen och jag skulle även skicka tillbaka dom söndriga dymos. Tur så hade jag sparat dom. Skickade in allt o nu påstår dom att dom bara fått in några o inte alla. Inget företag att lita på och kommer aldrig handla eller rekommendera dom.

Patrik N
Skrev om 123ink AB

Beställde bläckpatroner från 123 inks egna märke, som de rekommenderade. När jag sätter dem i min HP skrivare så godkänner inte skrivaren "Pirat patroner", utan endast HP original patroner. Dumt att erbjuda bläckpatroner av eget märke som inte fungerar.

Göran J
Skrev om 123ink AB

Betyg 0 Deras support är det sämsta jag varit med om. Reklamerade en 123-skrivpatron som läkt ca 10 mail om dittan och dattan. Returnerat en laserpatron i stället för en kreditfaktura fick jag en påminnelse. Fick ny faktura på samma belopp. Jag avråder från köp från detta oseriösa företag som inte tycks ha koll på någon ting. //Göran

Katarina K
Skrev om 123ink AB

Smidigt och enkelt. Beställde på dagen tis, fick leverans onsdagen efter. Även samtal om en billigare produkt i deras egna märke som jag kunde spara pengar på. Allt toppen! Rekommenderas

Patrik P
Skrev om 123ink AB

Så fort jag gjort min beställning började man ringa och smsa. Förmodligen för att försöka lura mig att välja deras sämre produkter. Jag vet precis vad jag vill ha! Försöker nu avbeställa och vända mig till ett seriöst företag.

Jessica P
Skrev om 123ink AB

123ink.se är ett oseriöst företag För några dagar sen skulle jag handla färgpatroner på 123ink.se, men fick inte köpa patronerna på faktura i efterskott, eftersom företaget använder sig av det oseriösa kreditupplysningsföretaget Creditsafe som ger helt felaktiga kreditupplysningar. Jag har en god kreditvärdighet på alla kreditupplysningsföretag som gett upplysning om mig utom på Creditsafe. D v s score 8 av 10. Jag har aldrig haft några skulder, anmärkningar, påminnelser från fakturor etc. Jag har 30000 kr i kreditkortsgäns...

Carl Mikael M
Skrev om 123ink AB

Toppbetyg med allt Snabb leverans Tack för prylarna Köpet va skrivare Betyg 5 av 5 Hade det gått så hade det varit betyg 10 av 10

Marielle H
Skrev om 123ink AB

Beställde toner för min skrivare med deras egna märke. Fick en toner som skriver ut så sidorna blir nästan helt svart, så man knappt ser texten. Kontaktar kundtjänst och får efter en del test en ny produkt av deras egna märke hemskickat. Samma visa med den också. Inte okej! Avråder andra från att beställa.

MARKUS M
Skrev om 123ink AB

Avrådes om du behöver support. Kundtjänsten letar argument för att slippa ta emot returer eller reklamationer - och nekar till slut retur och återbetalning. Uselt!

Bo Rikard B
Skrev om 123ink AB

Beställde en originaltoner till en HP laserjet, blev uppringd dagen efter av företaget som på ett ödmjukt och trevligt sätt undrade varför jag inte valt deras eget märke. Förklarade att jag vid ett tidigare tillfälle blivit "bränd" när jag köpte ett icke-original. Personen sa att de inte haft några problem med detta och att det inte skulle vara några problem alls att byta om jag inte skulle bli nöjd, så jag valde deras märke. Tonern kom typ dagen efter, funkade utmärkt, och jag sparade 250 kr. Kommer säkerligen beställa härifrån igen om behov uppstår. Mvh Rikard

PETER G
Skrev om 123ink AB

Tänk er för när ni väljer att köpa deras egna märke för lasertorner, är det värt risken för de få hundralappar ni kan spara?. Det kan bli dyrt och förväntar inte stöd, kundtjänst kommer bara trixa, vara oförstående, helt enkelt dåligt.

AMIR K
Skrev om 123ink AB

Jättenöjd med deras produkter och service. Har prövat andra företag innan men inte varit nöjd. Det har alltid fattas något. Fick utlovad produkt på utsatt tid och är mycket nöjd.

Tatiana W
Skrev om 123ink AB

Värför ska man inte köpa färgpatroner från små okända firmor: 1) för att man vet aldrig vad är det för kvalitet man får, 2)för att om du är missnöjd med varan som motsvarade dina förväntningar - du kommer ALDRIG att få rätt 3) för att servicenivå på kundbemötande är obefintligt. Jag bedömer firman 123INK.se till service nivå "0". Jag är inte arg , men vill inte slösa min tid genom att försöka att få "rätt" dvs kommer aldrig köpa ngt mer från dem och kommer att försöka meddela så många jag kan att deras produkter motsvarar...

SIMON J
Skrev om 123ink AB

Jag sökte efter färgpatroner till min HP-skrivare när jag hittade ink123 via en sponsrad Google Shopping träff och vad gäller hemsidan och priserna såg allting bra ut. Dessutom startades en chatt helt automatiskt varpå jag fick chansen att prata med kundtjänst. Det är först då jag började stöta på varningsflaggor, specifikt när jag började rådfråga personalen gällande deras egna färgpatroner. Först fick jag till svar att det inte gick att svara på för hur skulle han kunna veta om jag menar helsvarta A4 sidor (jag undrar...

Tatiana W gillar detta