Rygghälsan i Kalmar

Ring 0480-100 30 rygghalsanikalmar.se

119 omdömen om Rygghälsan i Kalmar

Jörgen K
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Bra och kunnig, ger behandlingar med effekt som är bestående!

Access Rehab - Karlskrona
4.5/5 i betyg av 794 omdömen 4.5 av 794 omdömen

Lätt att komma i kontakt med. Bra hemsida/bokning. Trevlig och kunnig personal.

Clas-Olof J
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Min kropp reagerar mycket bra på behandlingen

Nikki W
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Extremt bra kiropraktor. Den bästa man kan tänka sig. Otroligt professionell och kan allting om kroppen och dens sammanhållande. Lika nöjd varje gång. Har hjälpt mig och hela min familj med skador och hjälpt oss tillbaka till ett hälsosammare liv. Ägaren, personalen, helt underbar. Trevlig grabb som är pratglad med sina patienter. Han löser alltid någon tid till dig om det behövs, offrar sin egen tid gör att hjälpa andra människor. Finns inte en enda grej att klaga på. Helt fantastiskt. Rekommenderas staaaaarkt!! Finns ingen...

Liz A
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Kiropraktor. Det bästa jag gjort, hade inte mått så bra om jag inte fick denna hjälp, sjukgymnastik gav inga resultat i mina skador. Verkligen att rekommendera till alla.

Evelina J
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Har varit hos flera kiropraktorer i Kalmar de senaste 3 åren, men jag återkommer till Rygghälsan för att jag tycker att de ger "det lilla extra". Man känner sig väl omhändertagen, det känns rent och hygieniskt, prismässigt är det värt pengarna anser jag. Johan är väldigt lugn och lyssnar och förklarar bra, lätt att prata om ens besvär med och det känns allmänt avslappnat. Kunnig och professionell!

Anette Eva Marie M
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Det enda jag kan säga är att det är mycket bra. För min del är jag mycket bättre än jag var innan man är ingen ungdum så krämpor har man ändå. Har varit i en bilolycka 1975 men man var bara 16 år så nu är man mycket äldre. Så jag har haft ett helvete med ryggen men nu är det bättre och det är tack vare rygghälsan.

Krister K
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Bemötandet är proffsigt. Att få hjälp med problemet som jag söker för. Jag fick min behandling och det hjälpte mej. Den person som behandlar mej är kiropraktor.Man går dit med krämpor och lämnar med ett leende.

Magnus G
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Är mycket nöjd med alla behandlingar ,skickliga på att hitta fel på hela kroppen och åtgärda dem ,

Thomas T
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Proffesionell. Behandling, kan rekomendera Rygghälsan med varmt hjärta.

Catharina K
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Bra bemötande, kunnig och professionell

Jennifer H
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Jag har gått hos Rygghälsan i mer än 15 år så jag är väldigt nöjd. Anders har alltid hjälpt mig med mina besvär. Bästa kiropraktorn!!

Emma Jenny Lovisa P
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Får verkligen hjälp med mina ryggproblem

Lise-lise O
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

har alltid blivit trevlig bemött under behandling får alltid veta vad jag har fått för behandling och fått även veta om föregående behandling och tar reda på om behandlingen har varit till nytta Dom båda har stor kundskap om vad dom sysslar med så jag har fulla förtroende till dom båda som kiropraktorer har köpt behandling av hela min kropp för att kunna fungera på mitt jobb Lotta på Lottas Städservice

Bartek M
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Förklarar man vad man har för problem, i form av låsningar, stelhet & värk, så löser Rygghälsan det utan svårigheter. Under lång tid har jag haft problem efter olyckor & obalans i kroppen & är det någon som löst dessa låsningar så har det varit Rygghälsan. Jag rekommenderar gärna Rygghälsan.

Lilian Kicki Elisabeth D
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Mycket proffsigt företag som håler vad de lovar. Resultatet över förväntan, tack för det. Min fot och kropp har inte känts så bra på flera år🐝

Kajsa S
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Alltid trevligt bemött. Jag har fått den hjälp med arm,axel och rygg som jag sökt för.

Christina W
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Otroligt kompetent. Aldrig besviken.

Monica J
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Jag fick en tid och blev hjälpt, jag hade inga förväntningar. Kände inte till vad kiropraktorn gör. Får jag ont någonstans så går jag hellre till kiropraktorn än läkaren. Ryggen och ischias, nacken.

Helen P
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Mycket kunnig , man blir hjälpt

Gullvor P
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Mycket kunnig.och fick bra behandling..

Magnus J
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Bra och trevlig bemötande, kan varm rekomendera

Christina L
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Jag går regelbundet till Rygghälsan sedan flera år tillbaka. Har stort förtroende för både Anders och nu Johan.

Joakim H
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Jag är återkommande kund men det var ett tag sedan sist. Som vanligt snabbt och handfast bemötande med tips på hur jag ska förebygga problem framöver!

Annmarie Ulrika M
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Proffs, bra service, dyrt men nödvändigt. Om justering av hela kroppen vänster sida värk.,

Liz A
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Mkt bra bemötande hos kiropraktor, hade inte orkar vara den jag är idag om de inte fanns.. Går regelbundet och det behövs. Eloge 💞💞

Mikael K
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Proffsigt bemötande och utmärkt kunnighet

Peter K
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Mina varmaste rekommendationer till Rygghälsan. Har varit till stor hjälp att få ordning på mina ryggproblem. Kunden/ patienten finns alltid i fokus.

Lars Thomas D
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Här har ni en kunnig och erfaren kiropraktor. Har besökt honom 4 gånger med 2 olika problem med ryggen . För några dagar sedan fick jag använda kryckor för att ta mig från köket till sovrummet pga av benet värkte . Fick behandling igår morse , idag cyklade jag en mil till hans mottagning , nu är jag nästan helt symptomfri och känner mig nästan helt återställd , har fått goda råd som jag ska ta fasta på framöver . Tänker aldrig besöka eller rekommendera någon annan kiropraktor .👍👍👍👍👍

Mia F
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Proffesionellt bemötande och god yrkesskicklighet

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, det glädjer oss mycket att du gillar våra behandlingar och vårt bemötande!

Dag Jonas Robert L
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Jag har bara gott att säga! Fick ett ryggskott, ringde och fick en reserv tid några timmar senare 😀 personalen kunnig som få! Min rygg har aldrig mått bättre efter mina behandlingar 💪

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi är så glada att du uppskattar behandlingen och att du mår så mycket bättre!

Magnus G
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Kom till rygghälsan med höftproblem efter ett antal behandlingar å prat visades att det var knäproblem efter gammal fotbollsskada ändrade behandling å är på rätt väg men 30 år sedan skadan så det tar sin tid men sakta men säkert. Härligt bemötande å verkligen kan hur kroppen fungera,ett stort tack Anders

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, ja, ibland kräver det lite tid innan man klurar ut grundproblemet och då får ju kroppen helt andra möjligheter att lösa sina besvär!

Lisa A
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Gott bemötande och stort kunnande. Över mina förväntningar. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi är väldigt tacksamma för att du gillar vårt sätt att jobba, och att du vill rekommendera oss!

Hans S
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Proffsigt hela vägen från bemötande till behandling

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, så glada att du gillar vårt sätt att arbeta!

Denniz E
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Tack väldigt för ett bra bemötande

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi blir väldigt glada när våra patienter uppskattar vårt bemötande!

Jörgen J
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Behandlinglingen hjälpte mig över förväntan mycket tacksam för detta

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, det betyder väldigt mycket för oss att du uppskattar behandlingen!

Johan T
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Väldig bra, läste mn ryggproblem

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, roligt att vi kunde lösa dina problem så att du mår bättre!

Catharina K
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Bra bemötande, svarar i telefon, snabba tider och Anders Wahlberg på Rygghälsan i Kalmar den enda som lyckats få bort låsningarna i ryggen!

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, så glada och tacksamma att vi kan hjälpa dig!

Liselotte H
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Anders är så duktig och har hjälpt mig så många gånger! Bra service och bemötande!

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi är så glada för att du uppskattar behandlingarna och bemötandet!

Anna-Lena F
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

väldigt trevlig , duktig och löste låsningarna

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, det glädjer oss mycket!

Katarina D
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Jag kom till rygghälsan för att bli behandlad av en kiropraktor. Jag blev mycket vänligt och proffesionellt bemött av en väldigt kunnig utövare och behandlingen gjorde stor nytta för mig.

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi är väldigt glada att patienterna uppskattar det vi gör och att behandlingen hade så god effekt på dig!

Christofer A
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Usel upplevelse. Helt oengagerad och fick 15 min där 10 min av tiden gick åt att fylla i kontaktuppgifter... Gå inte hit!

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Vi vill börja med att be om ursäkt för din upplevelse hos oss, och vi tar åt oss din kritik. Vi har haft ett möte angående detta och ska göra allt för att patienternas upplevelse hos oss ska bli bättre! Till sist en notering, enligt loggen till behandlingsprogrammet som vi arbetar i, påbörjades ditt besök kl 13.04 och avslutades kl 13.34.

Daniel M
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Kunnig och upptäckte mitt problem snabbt.

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi blir väldigt glada när våra patienter gillar vårt sätt att arbeta!

Charlotte R
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Trevligt bemött och fick snabbt en tid. Behövde hjälp med rygg och nacke. Förklarade tydligt vad hen gjorde och varför. Kände mig bekväm. Lätt att f nya tider. Smidigt med parkering utanför.

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi uppskattar det mycket. Vi försöker ha tider tillgängliga ganska fort vid akuta besvär. Roligt också att du kommenterar möjligheten att parkera på gatan utanför praktiken!

Tommy K

proffsigt och trevligt bemötande

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, det betyder väldigt mycket för oss!

Camilla M
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Snabb service, kunnig personal!

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, roligt att du tycker att behandlingen fungerar så bra!

Alexander T
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Fint bemötande och god kommunikation, samt god behandling 👍🏼

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi uppskattar mycket att våra patienter gillar det vi gör!

Britt-Marie O
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Blev väldigt bra bemött av Johan på rygghälsan i Kalmar.Jag kommer att återkomma när min värk avtagit.

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, du är välkommen att hör av dig igen. Hoppas att du mår bättre nu!

Carl Johan Martin D
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Bemötandet är toppen vid varje besök och hjälpen man får är oslagbar! Tack för att ni finns.

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, vi är tacksamma att vårt arbete uppskattas så väl!

Elisabeth D
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

It was one of the best chiropractor experience with an immediate pain relief that lasted more than an hour. I felt like my muscles were moved back to their place

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Thanks a lot for your judgement, it means a lot to us!

Fanny Beate Therese Å
Skrev om Rygghälsan i Kalmar

Ett fint bemötande, Jag sökte för långvarigt problem med axel och nacke. Jag upplever Anders som lösningsorienterad, han vill hitta vad som orsaker smärta/problem/låsningar. Att han har långvarig erfarenhet och stor kunskap är tydligt.

Svar från Rygghälsan i Kalmar

Tack för ditt omdöme, det uppskattas mycket! För mig är det viktigt att försöka ta reda på orsaken till besvären, annars blir det tyvärr bara symtombehandling, vilket inte löser grundproblemet!