Beardshop.se

Beardshop.se

• BadgeElevenYears
4 419

Välkommen till Beardshop.se, en webbshop för dig som älskar skägg! Vi grundades år 2014 av Grooming AB och erbjuder ett brett sortiment av svenska och internationella märken. Här hittar du produkter för skägg, mustasch, klassisk rakning samt pomador - det mesta du som man behöver för din groomingrutin. För oss är det viktigt...

4419 omdömen om Beardshop.se

Sedan starten hos Reco 2014

Hampus K
Skrev om Beardshop.se

Lätt att hitta det du vill ha och lätt att betala med det som finns att välja mellan, tycker det funkar väldigt bra!

Åke S
Skrev om Beardshop.se

Mycket snabb leverans och väl förpackade varor.

Magnus H
Skrev om Beardshop.se

Snabb frakt och produkter av världsklass. Captain Fawcett Moustache Wax John Petrucci's Nebula var en av varorna jag köpte. Sitter fint på och doftar gott på mustaschen, man bygger upp ett extra leende.

Johnny S
Skrev om Beardshop.se

Bra hemsida, snabb leverans och bra paketerat!

Ritish R
Skrev om Beardshop.se

Leveransen kom snabbt och paket var skit bra 👍

Stefan G
Skrev om Beardshop.se

Enkelt att beställa och snabb leverans.

Magnus E
Skrev om Beardshop.se

Fick rätt vara snabbt. Bra pris. Ett mindre köp.

Forslund Per Örjan L

Snabb leverans Produkten överträffade mina förväntningar!

Sripapa S
Skrev om Beardshop.se

Har många produkter och snabbt och enkelt att handla på

Turgut Ö
Skrev om Beardshop.se

Jag fick inte Spårningsnumret för mitt paket men produkterna och förpackningen var bra och jag fick den på 3 dagar.

Jonathan Ö
Skrev om Beardshop.se

+ Väldigt trevlig och bra personal! Gott utbud och helt ok priser. -Hemsidan kan vara lite laggig ibland och deras öppettider är dessvärre inte så passande för en som jobbar 9-17.

Mattias L
Skrev om Beardshop.se

Bra priser, brett sortiment och framförallt snabb leverans.

Fredrik A

Mycket snabb leverans ---------------------------------------

Haakon H
Skrev om Beardshop.se

Funkar alltid bra att handla här

Malin H
Skrev om Beardshop.se

Otroligt snabb leverans, och produkterna doftar helt magiskt! Jag köpte Proraso, skäggolja och skäggbalsam, Wood & Spice. Tack!

Julius K
Skrev om Beardshop.se

Inte fått min order på en vecka men får ändå mail om att lämna recension

Svar från Beardshop.se

Hej Julius, det har varit lite förseningar i veckan, dels ledigheter hos oss och för åkerierna p.g.a. snökaoset som kom. Ditt paket ska komma fram till ombudet imorgon. Beklagar förseningen! /Jimmy Beardshop.se

Micaela E
Skrev om Beardshop.se

Mycket bra och luktar väldigt gott

Jens Göran T
Skrev om Beardshop.se

Helt ok. Inget att anmärka. Produkten kom fram som det var tänkt

Max A
Skrev om Beardshop.se

Bra utbud, skönt med kampanjer med gratis leverans. Borde alltid vara gratis leverans och möjlighet att välja annan transportör än Schenker... Tyvärr tycker jag att det ska inte ta mer än max ett dygn innan paketet är på väg, men det brukar ta två dygn...

Håkan K
Skrev om Beardshop.se

Smidigt rakt igenom samt fantastisk rakhyvel från Feather mm.

Markus L
Skrev om Beardshop.se

Smidigt, enkelt och snabbt. Fick det jag beställde.

Kjell W
Skrev om Beardshop.se

Enkel och bra hemsida med vettiga priser

Ludwig J
Skrev om Beardshop.se

Snabb felfri leverans. Allt jag beställt därifrån har varit bra emballerat och felfritt.

Alexander T
Skrev om Beardshop.se

Borsten var inte alls som jag tänkte, den funkar inte till varken mitt hår eller skägg

Lars J
Skrev om Beardshop.se

Bra prisbild. Stort utbud. Snabb leverans.

Anders D
Skrev om Beardshop.se

lätt och smidig att handla, bra bemötande

Patrik G
Skrev om Beardshop.se

Mycket bra utbud, och snabba leveranser

Emil F
Skrev om Beardshop.se

Jag tycker det är lätt och smidigt att handla på Beardshop. Och de har ett bra utbud på produkter. Jag har handlat här ett par gånger förut och det är inga konstigheter, lätt att hitta och snabbt att få hem.

Rikard W
Skrev om Beardshop.se

Bra utbud till rimliga priser med snabb hantering av order.

Sebastian V
Skrev om Beardshop.se

Har efter 10 dagar inte fått mitt paket trots att de hävdar att det skickat det och nu efterfrågar hur jag upplevde köpet. Svårt att kalla det för ett köp när man inte fått varorna. Med vänlig hälsning, //Sebastian

Svar från Beardshop.se

Hej Sebastian, återkom till oss på tel 08-6618840 eller epost så kollar vi var ditt paket befinner sig. /Kate

Jan-Olov S
Skrev om Beardshop.se

Enkelt och smidigt att beställa och betala och leveransen gick snabbt. Hade gett 5 i betyg om man kunde välja vilket utlämningsställe Schenker skulle leverera till.

Christopher M
Skrev om Beardshop.se

Bra utbud och snabb leverans! Användarvänlig hemsida och överlag väldigt bra.

Eriks S
Skrev om Beardshop.se

Allting gick bra. Jag köpte skäggvax. Har inte börjat använda den än.

Heinz K
Skrev om Beardshop.se

Lätt att beställa och att välja frakt- och betalningsalternativ. Bra information om försändelsen vid leverans. Mycket bra vara. Mycket nöjd!

Kevin E
Skrev om Beardshop.se

Snabb hantering och leverans!

Michael N
Skrev om Beardshop.se

Bra sida, enkelt att handla, snabb leverans och rakvatten som utlovat. Verkar dessutom ha bra koll på sina lagersaldon! Fungerade jättebra från start till mål.

Andreas S
Skrev om Beardshop.se

Beardshaper från Mr Bear family. Rea. Nybörjare, odlat skägg. Testar mig fram men denna verkar fungera bra.

Andreas N
Skrev om Beardshop.se

Extremt snabb service, varje gång. Stort utbud av fina handplockade produkter. Jag är en mycket hängiven stamkund och vill mena att detta är en av landets främsta nätbutiker, alla kategorier.

Damian B
Skrev om Beardshop.se

Bra billigt och snabb leverans nöjd med allt.

Erik F
Skrev om Beardshop.se

Lätt att handla snabb leverans

Mikael S
Skrev om Beardshop.se

Snabb leverans. Bra produkter.

Björn P
Skrev om Beardshop.se

Kvalitet på beställt vara, Pris, Leverans - Alltsammans Utmärkt !

Niclas J
Skrev om Beardshop.se

Beställde på en onsdag och fick bekräftelse. I den står det Schenker Ombudspaket - 1-3 dagar. Nu är det tisdag. Och jag har inte hört något mer. Mailat och vill ha svar men inget svar på 24h.

Henrietta L
Skrev om Beardshop.se

Lätt att beställa från hemsidan. Snabb leverans och produkten motsvarade mina förväntningar.

Christian S
Skrev om Beardshop.se

Jag har inte fått produkten ännu

Svar från Beardshop.se

Hej Christian, hör av dig till oss så undersöker vi vad som hänt. Du når oss på 08-6618840 eller svara på orderbekräftelse-mejlet. Beklagar förseningen! /Jimmy Beardshop

Nicholas I
Skrev om Beardshop.se

Det var lätt och smidigt att handla på Beardshop som vanligt. Brukar köpa pomade där och är alltid lika nöjd varje gång. Köpte Dapper Dan Deluxe Pomade Medium Hold Medium Shine som varit den bästa pomaden för mitt tjocka hår.

Stefan W
Skrev om Beardshop.se

Bra priser, super snabb leverans 🙂

Johannes P
Skrev om Beardshop.se

Ni svarar inte på mail när jag skriver att jag behlver returslapp angående att produkten ni skickade inte funkgerar

Svar från Beardshop.se

Hej Johannes, jag hittar inget meddelande från dig. Kan du skicka om meddelandet till samma mejladress som du fick orderbekräftelse-mejlen, eller ringa på 08-6618840 så kollar jag på detta. Beklagar strulet! /Jimmy

Adam A
Skrev om Beardshop.se

Snabb leverans och service i Världsklass!

Peter B
Skrev om Beardshop.se

Bra priser. Alltid snabb leverans och bra hjälp.