Jonas Andin

Jonas Andin

Jonas Andin är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Jonas Andin har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Jonas Andin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Andin har haft 46 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

212 omdömen om Jonas Andin

Sedan starten hos Reco 2018
Marita M
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Horred

Trevlig, höll oss uppdaterade under resans gång. Ingav förtroende.

Bertil F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

Duglig trevlig kunnig erfaren lugn positiv

Niklas R
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Överlida

Hej Samarbetet med Jonas skedde planenligt och smidigt. Det var tydliga diskussioner kring husförsäljningen och huset såldes snabbt och till marknadsenligt pris. Hälsningar en nöjd kund, Niklas Ruud (Yngves son som ledde försäljningen)

Eive N
Öxabäck

Alltid lika trevlig ! Välvårdad . Tycker om sitt jobb. Kanon bra servise. Förstående . Gör det bästa ! Guld.

Cristian L
Sätila

Trevligt bemötande, hjälpsam och noggrann, svarar och återkommer snabbt på telefon.

Sofia A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Sätila

En jättebra mäklare! Trevligt bemötande och lyhörd. Tillgänglig för köparen var mitt krav, vilket Jonas definitivt var. Kan varmt rekommendera!

Evy S
Hyssna

Jag kan ge ett högt betyg, Jonas gjorde det enkelt och smidigt ,dom frågor jag hade fick jag svar på.

Hanna Ö
Kinna/horndal

Jag fick ett trevligt bemötande och kände mig trygg att ha Jonas som mäklare när vi köpte bostad. Han följer oss genom hela processen och jag kan rekommendera honom starkt

Hans H
Kinna/horndal

Gjorde ett gott intryck från början. Glad och trevlig som person.

Pathrice N
Kinna

trevlig, härlig och glad kille man kände sig trygg och han var toppen