Sara Stener

Sara Stener

Sara Stener är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Sara Stener har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Sara Stener har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Sara Stener har haft 71 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

175 omdömen om Sara Stener

Sedan starten hos Reco 2021
Jonas B
Pettersberg

Pålitlig, uthållig och kreativ. Mycket nöjd!

Svar från Sara Stener

Tack för fina ord Jonas och nu kan du gå vidare mot nya mål i livet. Ha en fantastisk sommar.

Marie J
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Vega

Varmt bemötande, omtänksam, rak och tydlig inger ett förtroende. Dåliga erfarenheter från annan mäklare det vände Sara direkt, kan verkligen rekommendera Sara Stener till alla jag känner.

Svar från Sara Stener

Marie jag är så glad att vi kunde vända er dåliga erfarenhet av en tidigare mäklare och en lång försäljning. Vi gjorde ett fint samarbete och fick till en snabb och smidig affär och tack för dessa fina ord dom går rakt in hjärtat. Ha en fin sommar och njut av Spanien.

Liza F
Bärby / Hustahöjden

Kommunikationen har varit tydlig från början till slut. Sara har varit skicklig på att förmedla mellan oss som köpare och med säljarna för att säkerställa en rättvis och bra affär för oss båda.

Faramarz G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Pettersberg

Hej! Jag blev bemötande väldigt trevligt. Jag fick hjälp med frågor samt att skriva under avtalet. Mvh Faramarz Ghalji

Stig Björn L
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Jakobsberg

Sara är mycket kommunikativ och tillgänglig för samtal o bollning vilket är det viktigaste för mig under en försäljning.

Jenny I
Jakobsberg

Mycket professionell. Hjälpsam, lättillgänglig, tillmötesgående, ödmjuk och korrekt. Gav ett varmt bemötande både på visningen och vid alla samtal samt vid kontrakt påskrivningen. En genuin person som andra mäklare borde ta lärdom av. Så ung men jobbar som om hon har flera års erfarenhet på nacken. Grattis Fastighetsbyrån i Västerås.

Boris A
Tegnérlunden

Bra dialoger, professionell..................................................................

Ingrid J

Trevligt och proffesionellt bemötande

Marko P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Stener en del av Fastighetsbyrån Västerås
Tegnérlunden

Bra, flexibel , informativ med ett trevligt kundbemötande både mot säljare samt köpare

Elisabet C
Lantligt Öst

Mycket bra bemötande och hjälp med frågor