Andreas Helgoson

Andreas Helgoson

Andreas Helgoson är mäklare på HusmanHagberg Östermalm

Andreas Helgoson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Andreas Helgoson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-01 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas Helgoson har haft 40 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

192 omdömen om Andreas Helgoson

Sedan starten hos Reco 2000
Vendela S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan

Så nöjd med Andreas som mäklare. Rekommenderar verkligen!

Bo Erik S
Vasastan Odenplan

Bara goda erfarenheter; bra känsla för marknaden och bra att ha att göra med!

Anahita S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Helgoson en del av HusmanHagberg Östermalm
Vasastan

Supernöjd som köpare av en lägenhet som Andreas förmedlade! Fick ett fint och varmt bemötande genom hela köpprocessen och han var flexibel, lösningsorienterad, informativ och värnade om både säljarens och mitt intressen

Anna-Karin W
Vasastan Odenplan

Andreas ar mycket professionell och var hjalpsam under hela kop processen.

Hans H
Östermalm

Andreas upplevdes som transparent och förtroendeingivande.

Mikaela R
Vasastan

Andreas är mycket proffsig och var engagerad och lyhörd genom hela säljprocessen. Han har också otroligt bra lokalkännedom och gav ett kunnigt, lugnt och tryggt intryck. Vi satte gemensamt upp en plan som passade mitt tempo och mina förväntningar - jag är väldigt nöjd!

Patrik E
Vasastan

Andreas har från första kontakt och genom hela processen varit mycket förtroendeingivande, transparent, professionell, flexibel, engagerad och ärlig.

Anna E
Vasastan

Mycket bra på Alla vis, bemötande, information, kontraktsskrivningen

Mariella R
Vasastan

Jag är supernöjd med Andreas och rekommenderar honom varmt! Han har sen första mötet varit otroligt professionell och pålitlig. Det engagemang han visade för att få vår lägenhet såld resulterade i en toppenaffär för oss. Duktigare mäklare får man leta efter!

Linnea S
Vasastan Birkastan

Andreas var otrolig genom hela processen. Transparent, tålmodig och kunnig. Uppskattar att han använder sig av trenderna i närområdet och drar slutsatser ifrån det istället för att ”göra som alla andra”. Han har ett trevligt bemötande mot spekulanter och följer noggrant upp. Säljer vi i området igen finns det ingen annan vi kommer gå till.