Ola Sjölund

Ola Sjölund

Ola Sjölund är mäklare på HusmanHagberg Skarpnäck

Ola Sjölund har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Ola Sjölund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 236 omdömen med ett betyg på 4.9. Ola Sjölund har haft 39 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

236 omdömen om Ola Sjölund

Sedan starten hos Reco 2014
Stig Erik Marcus I
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Tydlig, informativ och ett bra driv genom hela processen.

Gert K
Enskede Gård

Bra och korrekt bemötande. Helt klart nöjda med Ola

Elin G
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskededalen

Ola är kunnig, trygg och är väldigt informativ och trevlig! Vi vill ge våra varmaste rekommendationer till att anlita Ola som mäklare när ett kärt boende ska ut till försäljning. Ola har väglett oss tryggt och initierat genom hela säljprocessen. Vi är jätteglada över att vi anlitade Ola när vi skulle sälja vårt hus.

William W
Björkhagen

Mycket bra! Vi är nöjda med all hjälp vi har fått av Ola och har känt oss trygga hela vägen med honom som mäklare

Olof F
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Gamla Enskede

Vi köpte vårt hus i Gamla Enskede med Ola som säljarnas mäklare, och vi är extremt nöjda med hela upplevelsen. Ola bemötte oss med stor professionalitet och vänlighet. Han var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och var mycket tydlig i sin kommunikation. Han skapade ett tryggt och förtroendefullt intryck från första mötet, vilket gjorde hela köpprocessen väldigt behaglig. Vi förväntade oss en smidig och effektiv process, och Ola överträffade våra förväntningar på alla sätt. Han hanterade alla detaljer med...

Emma F
Stureby

Ola var en perfekt mäklare för mig som köpte min första lägenhet. Han höll mig alltid uppdaterad och svarade snabbt på mina frågor. Jag hade gärna både köpt och sålt en lägenhet av Ola igen.

Maya M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Enskede/ Enskededalen

Ola var mycket professionellovh hjälpsam med försäljningen. Allt gick snabbt och smidigt och alla parter är nöjda!

Svar från Ola Sjölund

Tack Maya, extra roligt att få sålt denna bostad tre gånger.

Lydia A
Enskede/ Enskededalen

Trevligt, professionellt bemötande. Förståelse för kundens perspektiv, både köpare och säljare. Upplysande och transparent. Aa, toppen, helt enkelt.

Svar från Ola Sjölund

Tack så jättemycket för dem fina orden, kul att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp.

Eva-lis W
Skarpnäck

Mycket trevligt bemötande, kunnig och noga och svarar på alla frågor. Behjälplig och tillgänglig genom hela processen. Vi är mycket nöjda med Ola Sjölund.

Hans W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Sjölund en del av HusmanHagberg Skarpnäck
Skarpnäck

Ola är, förutom att han är en trevlig prick, kunnig och kundorienterad.