Katthotellet Villa Minnet

Katthotellet Villa Minnet

Ring 076-931 94 88 www.villaminnet.se

På Katthotellet Villa Minnet älskar vi katter och det kommer ni att märka när ni träffar oss! För oss är katten en självklar familjemedlem och vi finns här för er som behöver hjälp att ta hand om era älskade familjemedlemmar när ni reser bort. Vi är djurvänner ut i fingerspetsarna och vi älskar det vi gör. När ni ska resa bort...

108 omdömen om Katthotellet Villa Minnet

TINA M
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Våra två katter har varit på Villa Minnet ett flertal gånger under de senaste 5 åren och de har fått egen stor utegård, omvårdnad och mycket kärlek. Prisvärt, hög kvalitet och säkert. Fantastiskt katthotell!

LINNEA C
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Bättre bemötande och känsla för service kan man inte önska sig för våra små pälsklingar😍

LINNEA C gillar detta
ELISABETH D
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Min katt bodde hos Villa Minnet 4 nätter och både jag och katten är mycket nöjd över vistelsen. Personalen är mycket trevliga och tillmötesgående. Jag uppskattade särskilt hur snabbt de svarade på mail samt hur flexibla de var med avlämnings- och upphämtningstiderna, så att jag kunde anpassa dessa efter mitt flyg. Katthotellet var fräscht, rent och hade bra inredning och utegårdar för katterna. Säkerheten var god och jag kände mig mycket trygg med att lämna min katt i deras händer. Lätt att ta sig till ifall man inte har...

Alexander H
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vi har flertalet gånger lämnat vår katt på Katthotellet Villa Minnet. Jättenöjda varje gång! Rent och jättefint samt trevliga och tillmötesgående ägare. Rekommenderas.

Marie Katarina G
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Fantastiskt katthotell! Har flera gånger lämnat mina två Katter här och de har fått egen stor utegård, omvårdnad och mycket kärlek. Prisvärt, hög kvalitet och säkert.

Rachel Louise T
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

We boarded our two cats here for the first time and we were really pleased . The cattery was clean and there was plenty of space, with a nice outdoor run and plenty of ledges at different heights. They gave Metacam medication in food with no complaints and our cats seemed happy when we picked them up.

HELENA N
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Mina två 11 åriga kattherrar är alltid nöjda på Villa Minnet där de varit flera gånger de senaste åren. Lotta och Nicholas är engagerade i katternas och håller hotellet väldigt fräscht. Helena

MONIKA ELEONORA K
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Väldigt glad vi hittade Villa minnet när vi behövde lämna vår Sixten på hotell för första gången. Mycket trevligt mottagande. Rent och fräscht. Tack för ni tagit hand om Sixten så väl. Vi kommer gärna tillbaka. Kan varmt rekommendera.

CAROLINA DEL PILAR O
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

We are really happy to found Katthotellet Vill Minnet, a place took care of Agata in our vacation time. Agata, our grumpy cat, had a difficult time at the beginning of her life, this is why she doesn't trust in most of the people. But here in Katthotellet Vill Minnet were able to understand her and to take care of her, even with her grumpy mood. We are more than happy and we will continue to recommend them to all our friends. Thanks so much!

Marita L
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vi hämtade hem en katt som verkat mått mycket bra (trots att hon inte gillar att vara borta och inte gillar andra katter). Känner stort förtroende för Villa Minnet. Tack för att ni tog hand om vår Idun på ett så bra sätt! När vi kom hem, var hon precis som hon brukade (varit på annat kattpensionat tidigare, och hon var deprimerad när hon kom hem). Rosor i massor.

Helen Ö
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vår lilla Ragdollbäbis på 6 månader har varit en vecka på Villa Minnet. Supernöjda och det mörks verkligen hur mycket ägarna älskar katter. Kan varmt rekommendera Villa Minnet!

Nina Katarina Ingrid Olga H
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Första gången jag lämnad Ludde & Bella på Villa Minnet och jag är så nöjd. Vänligt bemötande och så otroligt rent och fräscht. Man märker ju snabbt på sina "lurviga" om de inte trivts, men de var så keliga och gosiga när jag hämtade dem efter 4 dagar. Stort tack för att ni tagit så väl hand om mina älsklingar. Nina

Jonas P
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vi lämnar alltid våra katter på VillaMinnet när vi åker bort! Seriösa och duktiga ägare som vi vet tar mycket väl hand om dem.

Alexander S
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Har haft katterna på annat hotell tidigare där de varit väldigt trötta när de kommit hem. Efter två veckor på Villa Minnet har de varit väldigt utvilade och välmående. Vi är mycket nöjda numer. Väldigt trevliga och engagerade ägare och mycket fint och hemtrevligt ställe. Kan starkt rekommendera!

Eva Solveig D
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Mysan och Zelma var 10 dygn på Katthotellet Villa Minnet nu i juni 30 maj-9 juni. Vi är mycket nöjda, de hade det så bra och det märktes att de hade fått den bästa omvårdnaden och möjlighet till utevistelse var toppen! Vi hoppades att Zelma var dräktig så hon fick extra näringsrikt foder men det visade sig att hon inte ska bli kattmamma ännu.Vi är säkra på att vi bokar plats på Katthotellet nästa gång vi behöver! Tack för denna gång!

Siarhei Z
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Great hotel, amazing friendly cats-loving staff. Everything the cat needs is there. It was great to see my cat on the video posted by the staff while I was traveling, and he looked enjoying his time there. Definitely my choice in the future again.

Julia Maria Helene F
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Ett jättetrevligt katthotell med supertrevlig personal! Vår katt Totoro stannade nästan två veckor och verkar ha haft det superbra! Kändes väldigt seriöst och noggrant med vaccinationer osv. Nästa gång vi reser bort kommer vi definitivt att låta vår lilla kisse få bo där igen :)

Julia S
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Våra katter Lucy och Percy har blivit lite snällare och något keligare efter att ha bott på Villa Minnet några dagar. Vi är otroligt nöjda och glada att veta att de finns och att de tar så väl hand om våra sötnosar.

Sofi Helene W
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Otroligt bra bemötande! Stenkoll på vaccinationer, rent och supertrevligt. Våra katter verkar ha stormtrivts!

Karin Ö
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Helt fantastiskt!!! Stort tack för ert fina omhändertagande och underbara engagemang för vår och alla andras katter!

magdalena b
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Våra katter Nox och Iris har nu varit på Villa Minnet ett flertal gånger... både vid utlandsresor och köksrenovering. Vi känner oss helt trygga med att lämna över våra ögonstenar till Villa Minnet. När de kommer hem igen är de harmoniska, hela och rena, vilket för oss betyder jättemycket. Vi vet att våra katter mår bra där och vi behöver inte få skuldkänslor när vi bestämmer oss för att åka på utlandssemester. 🙂 Villa Minnet har också varit mycket flexibla och hittat bra lösningar för oss när tex. Köksrenoveringen tog 3ggr så lång tid som vi hade trott.

Caroline L
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Mycket nöjd, fantastiskt engegerad personal. Katterna hade det utmärkt i två veckor, medans vi solade utomlands. Rekommenderas högt

Anna Ö
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Gizmo har för första gången varit på Villa Minnet och han har haft det toppen hos dem. jag kan varmt rekommendera detta stället där personalen är väldigt mån om katterna och kelar mycket med dem. Här kan man känna sig trygg.

Maria B
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vår katt Frasse har flera gånger bott på Villa Minnet. Varje gång har varit super bra och vi kan varmt rekommendera detta ställe till andra katter och deras familjer. Man kan verkligen känna sig trygg när man lämnar sin katt där.

EMMA S
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Fantastiskt bemötande! Engagerade och flexibla ägare. Min katt blev riktigt bortskämd, som sig bör när man bor på hotell. Rekommenderas varmt och hjärtligt!

sujeet b
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

We have been using Katthotellet Villa Minnet for Lilly since a year+ now. She has already stayed more than twice at Villa Minnet. Both Nicholas & Lotta are cat lovers and take good care of Lilly and ensure we have a relaxed vacation :) Villa Minnet's location, cleaniness and hygene are also good and we never had any issues for Lilly once's she's back home. Nicholas and Lotta are also kind enough to consider any date changes or bank the booked dates if required. Lilly is happy to see other cats at Villa Minnet and...

Susane  W
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vår "lilla Sessan" har bott på Villa Minnet några gånger och hon kommer hem nöjd och glad. Känns helt tryggt att lämna Sessan hos Nicholas och Lotta. // Susane W

Pia N
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vicke och Carry kommer gärna tillbaka.

Lena
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vår Ernst kunde inte haft det bättre under sin årliga vistelse på Villa Minnet! Detta var tredje gången och han ville knappt åka därifrån när vi kom för att hämta hem honom. Som tidigare gånger var han glad, harmonisk, luktade gott och såg väldigt välmående ut. Vi har märkt att han tycker mycket om Lotta och Nicholas och vi vet att han blir väl omhändertagen där när vi är bortresta. Stort tack till Villa Minnet från Ernst med familj!

Nicholas H gillar detta
Nikki B
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Världens bästa katthotell! Nicholas och Lotta, som driver Villa Minnet, är äkta kattmänniskor som är väldigt kunniga med mycket katterfarenhet. Dom är väldigt tillmötesgående och lyhörda för alla behov som både fyrbenta och tvåbenta har. Stort bonus är att man kan få väldigt proffsig hjälp med att få in dom små liven i sina transportburar när man ska åka om man inte har kissar som kliver in helt frivilligt i sina burar. Hotellet är väldigt fint uppbyggt efter katters alla tänkbara behov och är väldigt rent och fräscht....

Siri B
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Fantastiskt katthotell! Underbara människor som har hand om katterna, genuin omtanke och kärlek präglar omvårdnaden. Bättre kan inte en katt få det!

Robert P
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vilken Katthotell!! Enligt min mening helt exceptionellt. Fantastisk sköt av Lotta och Niclas. Ren, snygg och välplanerat. Folk som verkligen bry sig om katter och deras välmående. Katter får inte det bättre än att ta deras "semester" på Villa Minnet och ägaren till katter kan kopplar av på deras semester för att man kan lita 100% på Lotta, Niclas och alla andra som arbetar där! Stort Tack ni är fantastisk!! Med vänlig hälsning Robert Peart

Sani I
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

We went on vacations and left our cat for ~18 days. They took care of her really well and we're really pleased by their attention and care.

Camilla L
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Tack för denna gång hälsar King och Legend - vi ses i augusti igen!

Mari L
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Villa Minnet är rent, snyggt och drivs på ett professionellt sätt av genuint kattälskande personer/familj. Hälsar katten Figge m familj : )

Wiktoria A
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Än en gång supernöjda med Katthotellet Villa Minnet. Genuint kattälskande hotellvärdar!

Virginie C
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vi har haft våra ragdolkille ett par gånger och vi är så nöjda! Rent, nybyggt och så trevliga och kattkära ägare! Vi ska dit igen under sommar lov! Nu är vi stammis❤️

Johan A
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Laban tackar för sig för ännu en trevlig vistelse! Rent och snyggt och mycket kärlek. Tryggt att veta. Kommer snart tillbaka!

Annelie K
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Detta var första gången jag lämnade ifrån mig mina snart två år gamla Maine Coons, men det kändes jättetryggt att lämna dem här! Märks att det är riktiga djurvänner som har hand om stället. Vi kommer definitivt tillbaka!

Rosemary S
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

This is a great cat hotel! The facility is clean, modern and well designed. The rooms are thoughtfully designed and well equipped, for the comfort and safety of the guests. The owners, Lotta and Nicholas, are very friendly, informative, supportive and true professionals. My cat, Ben, is always cautious of new people, and never lets anyone (except Mummy, of course) to pick him up. He hisses at people to warn them to keep their distance. But upon minutes of meeting Nicholas for the first time, I was amazed to see Ben already...

TINA H
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vi är så nöjda med våra två katters två vistelser på katthotellet Villa Minnet!

Lillan G
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Superställe! Rent och fint! Flisan och Fläcken hälsar att de gärna kommer tillbaka! Tror att Flisan hade span på Mr. Weasley för hon gick länge och jamade vid dörren när hon kommit hem!❤️

Elena M
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Absolutely great place, our cats loved it. It is also very apparent that the owners are both professional and genuinely fond of their guests. Will surely come again!

Emma W
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Our 11 month old Kat and 17 week old Abba, stayed at Villa Minnet for 2 nights. The facilities are modern and the outside area is very well equiped and spacious. Nicholas and Lotta will look after your cat as if it were their own.

Kerstin H
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Både vi och katterna är jättenöjda. Rent och snyggt. Det märks att de verkligen tycker om katter och pysslar om dem det där lilla extra.

Lotta A
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Vi och våra katter är supernöjda! Kan varmt rekommendera Villa Minnet.

Annica B
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Kan verkligen rekommendera detta katthotell. Kändes tryggt och säkert att lämna min katt där.

Sara R
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Jag och min katt kan inte vara nöjdare! Så fint, fräscht och omhändertagande ställe på alla sätt!

Zandra J
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Detta fridfullt belägna katthotell och dess värdar – Nicholas och Lotta förtjänar alla stjärnor som går att få! De är helt underbara med katterna och behandlar dem som om de vore deras egna. Lexi trivs så bra att hon nästan inte vill åka hem! Hon kommer alltid hem nyduschad och väldigt nöjd! Jag ger mina allra varmaste rekommendationer! Kramar från oss

Moa M
Skrev om Katthotellet Villa Minnet

Jättenöjda med vår katts vistelse hos er, proffsigt och tillmötesgående.