Starcycle

Starcycle

www.starcycle.se
  • BadgeElevenYears
1 080

Vi på Starcycle har i raketfart blivit ett mycket omtyckt företag med många återkommande kunder som uppskattar vårt personliga engagemang, vår flexibilitet och vår snabba service. Med vårt breda tjänsteutbud kan vi skräddarsy en lösning anpassad efter just ditt behov. Som kund behöver du bara ha en leverantör att ha kontakt...

1080 omdömen om Starcycle

Sedan starten hos Reco 2014

Annette L
Skrev om Starcycle

Väldigt smidigt och trevligt bemötande. Kommer absolut att använda deras tjänster i fortsättningen också.

Camilla H
Skrev om Starcycle

Trevliga, levererar alltid toppklass, on-time och pålitliga. Löser allt som vi har behov av gällande flytt av kontor och möbler etc.

Maj-Britt T
Skrev om Starcycle

Bra respons vid första kontakten, ni dök upp exakt vid den tid som var avtalat och gav genast en offert. Sedan åtog ni att utföra uppdraget dagen efter och lovade att klara av det före kl. 13.00. Ni dök upp som avtalat och blev färdiga i god tid. Jag har bara gott att säga om er då ni utrymde min lägenhet.

Östen P
Skrev om Starcycle

Snabb och bra jobbat av trevlig personal.Stort + att ni skänker till välgörande ändamål. / ÖP

Rebecca G
Skrev om Starcycle

Jätte nöjd över arbete som Starcycle har gjort! Andra gången jag använder de för tömning och flyttstädning av lokal! Kan starkt rekommendera

Jan-Didric T
Skrev om Starcycle

Mycket prisvärt och pålitlig. Noggranna och kunniga. Slutpriset blev lägre än offerten. Mycket bra kundtjänst som hjälpte till att planera flytt och bemanning på ett smidigt sätt. Önskar att jag även låtit leverantören stå för flyttlådor, det hade blivit enklare och billigare.

Margaretha F
Skrev om Starcycle

Jag blev väldigt bra bemött Jag skrev mail Fick svar snabbt Killarna som hämtade sakerna Var trevliga

Gustavo G
Skrev om Starcycle

All good, great help and service I was happy with all

Jenny A
Skrev om Starcycle

Jag är jättenöjd! De kom till den avtalade tiden, hörde av sig en halvtimme innan och fakturan bjöd inte på några obehagliga överraskningar.

Brit R

Helt okej ……………………………………………………-//—/————

CATRINE I
Skrev om Starcycle

Snabba och trevliga att ha o göra med.

Ullamari S
Skrev om Starcycle

Allt gick enkelt till. Bokning, kontakt från dem som skulle hämta (en halv timme innan de var framme), vänliga killar, tog inte många minuter och allt skräp var borta. Priset ok.

Svar från Starcycle

Hej Ullamari och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er. Vi tackar ödmjukast för förtroendet och för de fina orden. Du vet var vi finns om du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle

Mikael H
Skrev om Starcycle

Snabb återkoppling vid förfrågan, snabba att hämta, bra priser och trevlig personal.

Svar från Starcycle

Hej Mikael, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Alexia M
Skrev om Starcycle

Beställde pianoflytt och det var extremt smidigt och snabbt!

Svar från Starcycle

Hej Alexia, Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete! Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver hjälp igen i framtiden. / Team Starcycle

Kerstin W
Skrev om Starcycle

Mycket serviceinriktade vid bokningen, fick snabb återkoppling vid ändringar. Vid upphämtning hade vi telefonkontakt, så jag visste precis när de skulle komma inom överenskommet tidsintervall. Jättenöjd, högsta betyg! Rekommenderas!

Svar från Starcycle

Tack snälla Kerstin! Härligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle

Marika S
Skrev om Starcycle

Allt gick fort kom som bestämt och tog ut pianot fint och smidigt är nöjd Hälsningar Marika

Svar från Starcycle

Hej Marika, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du är nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

Helen H
Skrev om Starcycle

Använde Starcycle för att forsla bort möbler och städa ett dödsbo. Alla kontakter fungerade utan problem. Trevliga, effektiva och tillmötesgående. Fick avdrag på fakturan då det blivit en miss i städningen. Kan absolut rekomendera den här firman. Jag kommer själv anlita dem om jag skulle behöva.

Svar från Starcycle

Tusen tack Helen för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco! Det glädjer oss att du är nöjd och vi tackar för ditt förtroende. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss igen. Vi erbjuder en rad olika tjänster utöver bortforsling/tömning av bohag och städ, bara kika in på vår hemsida! Allt gott. /Team Starcycle

Johan S
Skrev om Starcycle

Bra service, kom i tid och gjorde ett snabbt och bra jobb.

Svar från Starcycle

Hej Johan, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Fredrik L
Skrev om Starcycle

Snabba och effektiva. Hämtade upp en soffa hos oss för bortforsling.

Svar från Starcycle

Hej Fredrik, Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete! Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver hjälp igen i framtiden. / Team Starcycle

Magnus H
Skrev om Starcycle

Toppen. Fick min soffa smidigt bortforslad. De har rut/rot med.

Svar från Starcycle

Tack snälla för ditt omdöme om oss här på Reco - Nöjet var helt på våran sida! Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen. Allt gott. /Team Starcycle

Per H
Skrev om Starcycle

Bra service och trevlig bemötande

Svar från Starcycle

Tack snälla Per! Härligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle

Vesna C
Skrev om Starcycle

Allt var tipp, topp. Tjejerna gjorde sitt jobb professionellt.

Svar från Starcycle

Tack så mycket Vesna! Vi uppskattar ditt omdöme och kul och höra att du är nöjd med oss! Du vet vart vi finns när du behöver hjälp med något annat. / Team Starcycle

Lisa H
Skrev om Starcycle

Jag blev mycket bra bemött ! Trevliga killar och hjälpsamma! Inga problem !

Svar från Starcycle

Hej Lisa, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Margot M
Skrev om Starcycle

Har varit i lägenheten efter utflyttning av bohag och städning! Det var jättefint i hela lägenheten!

Svar från Starcycle

Tusen tack Margot för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco! Det glädjer oss att du är nöjd och vi tackar för ditt förtroende. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss igen. Vi erbjuder en rad olika tjänster utöver bohagstömning och städ, bara kika in på vår hemsida! Allt gott. /Team Starcycle

Viveka Marie N

Vi fick tips om Starcycle av en släkting som flyttade några månader före oss och som var nöjd. Starcycle packade åt oss dag 1, flyttade dag 2 och då jobbade fem killar och dag 3 var det städning samt bortforsling av en del möbler som vi inte ville ha. Vi är mycket nöjda med Starcycles tjänster. Dec packade ordentligt, flyttade effektivt, höll tiderna och var trevliga att ha att göra med. Administratören Zanna var också mycket bra och tydlig. Vi rekommenderar Starcycle.

Svar från Starcycle

Stort tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin rekommendation och för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig med uppdragets alla delar och att du är nöjd över utförandet. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle

sanna V
Skrev om Starcycle

Bra pris, smidigt och enkel och smidig kommunikation

Svar från Starcycle

Hej Sanna, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Dödsbo 3
Skrev om Starcycle

Härliga unga män tog snabbt hand om det vi behövde hjälp med.

Svar från Starcycle

Tack snälla för erat omdöme om oss här på Reco - Nöjet var helt på våran sida! Vi ser fram emot att få hjälpa er igen. Allt gott. /Team Starcycle

Jessica O
Skrev om Starcycle

Snabb återkoppling och bra service såväl vid förfrågan och bokning som vid utförandet. Bokade med en veckas varsel. Bortforslarna hörde av sig innan enligt överenskommelse och jobbade snabbt och var trevliga. Mycket nöjd!

Svar från Starcycle

Hej Jessica! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

Eva M

Mycket bra bemötande. Snabb hantering. Trevliga killar som hämtade möblerna👍

Svar från Starcycle

Tack så mycket Eva! Vi uppskattar ditt omdöme och kul och höra att du är nöjd med oss! Du vet vart vi finns när du behöver hjälp med något annat. / Team Starcycle

Janna V

Punktliga, trevliga, noggranna!

Svar från Starcycle

Hej Janna, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Michael M
Skrev om Starcycle

En mycket positiv upplevelse. Jag fick snabb kontakt och därefter en mycket smidig process.

Svar från Starcycle

Tack Michael för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss - Det vet du! Allt gott. /Team Starcycle

Anneli L
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Lättt att få kontakt och snabbt svar. Bra och trevlig personal som hämtar. Mycket snabba och kunniga.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Anneli, Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete! Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver hjälp igen i framtiden. / Team Starcycle

Maria B
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Bra hemsida. Mejlade för att få offert och fick snabbt svar. En säng som skulle bortforslas. Kom o hämtade på utsatt tid. Supertrevliga grabbar. Bra pris. Supernöjd och kommer använda igen.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Maria, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Clara H
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Snabba, effektiva och trevliga! Mkt bra.

Svar från Starcycle - Privat

Tack snälla Clara! Härligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle

Tömn A
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Snabb återkoppling efter offertförfrågan av dödsbotömning. Redan dgn efter accepterad offert var jobbet genomfört. Vi är väldigt nöjda. Tusen tack för hjälpen!

Maria G
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Jag är glad att ha er som hjälp. Blev glatt överraskad när jag fick meddelande om sen ankomst. Det är städning som jag använder mig av. Fick bra kontakt med personal. Gick igenom vad som skulle göras. Ser fram emot nytt möte.

Börje L
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Jag behövde tömma en lägenhet på allt och därefter en flyttstädning. Dom bad mig skicka över bilder på lägenheten och det som skulle tas om hand, därefter fick jag snabbt en offert och ett preliminärt datum för tömning och städning. Allt fungerade för mig på ett smidigt och enkelt sätt. Jag kan varmt rekommendera Starcycle.

Svar från Starcycle - Privat

Stort tack för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig med uppdragets alla delar och att du är nöjd över utförandet. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle

First-Name L

Snabb och trevlig service. Kommer att anlita Starcycle fler gånger

Svar från Starcycle - Privat

Tack för 5 fina stjärnor! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda. Allt gott, /Team Starcycle

Attila B
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Trevliga killar och mycket snabba, uppdraget utförd mycket snabbt. Kan rekommendera dom.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Attila! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Ann-Marie E
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Bortforsling av badkar och det fungerade perfekt, snabbt och smidigt.

Svar från Starcycle - Privat

Tack Ann-Marie för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi finns ett samtal bort när ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle

Malin K
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Super smidiga att ha och göra med. Jättenöjda med köpt tjänst 5/5 !

Gert G
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Trevligt bemötande. Att tömma ett dödsbo gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt.

Svar från Starcycle - Privat

Stort tack Gert! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig med uppdragets alla delar och att du är nöjd över utförandet. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle

Cecile C
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Toppen service,stor o tungt piano,professionellt arbete,noggrannhet,,kom i rätt tid,vänlig personal och allt arbetet med resan på ett super bra pris👍👍👍kan bara rekommendera stark företaget,kommer att återvända för deras bra service

Svar från Starcycle - Privat

Tack snälla Cecile! Härligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle

Anita S
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Fick hjälp med bortforsling av piano, div möbler och trädgårdsavfall. Trevligt bemötande av samtliga inblandade. Snabbt, lätt och enkelt.

Svar från Starcycle - Privat

Tack så mycket Anita! Vi uppskattar ditt omdöme och kul och höra att du är nöjd med oss! Du vet vart vi finns när du behöver hjälp med något annat. / Team Starcycle

Jacques A
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Jag är otroligt nöjd med Starcycle AB:s hjälp att bygga mitt utekök. Deras professionalism och expertis visade sig från början till slut av projektet. Resultatet överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar dem varmt till alla som letar efter pålitliga och kunniga entreprenörer för sina byggprojekt

Svar från Starcycle - Privat

Hej Jacques! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

Eola R
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Jag köpte en flyttstädning av Starcycle. Kontaktpersonen var serviceorienterad och flexibel och städresultatet var mycket bra.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Eola! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Klas V
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Vi valde Starcycle för vår hemrenovering, inkluderande målning, golvslipning, spraylackering av köksskåp och elektrikerarbeten. De imponerade stort med sin professionalism och kvaliteten på utfört arbete. Starcycle hanterade alla delar av projektet, vilket gjorde processen enkel för oss. Deras noggrannhet resulterade i ett mycket bra slutresultat. Prisvärt och utan att kompromissa med kvaliteten. Deras serviceorientering, vilja att svara på frågor och ge råd, gjorde hela upplevelsen trygg och förtroendeingivande. Vi rekommenderar varmt Starcycle för den som söker en pålitlig hantverkarfirma.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Klas och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er. Vi tackar ödmjukast för förtroendet och för de fina orden. Du vet var vi finns när du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle

Marianne H
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Lätt attkomma i kontakt med och snabb återkoppling i ärendet. Dag och tid bestämdes, fick en förfrågan samma dag som hämtning skulle ske om de kunde komma tidigare vilket passade mig utmärkt. Kan rekommendera.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Marianne! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

Lars C
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Snabbt och effektivt! Kom på utsatt tid och hämtade allt som krävdes. Mycket nöjd

Svar från Starcycle - Privat

Tack snälla Lars! Härligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle

Anna-Lena Kristina M

Fina killar på rätt tid för arr forsla bort ett piano. De kunde haft lite bättre utrustning för uppdraget, men det fixade sig med lite hjälp av husets ägare

Svar från Starcycle - Privat

Tack Anna-Lena för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi finns ett samtal bort när ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle