118 omdömen om Elisabeth N

Kristina I
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Som vanligt kan jag slappna av och veta att jag går ut därifrån och är nöjd med håret. Underbart omhändertagen och känslan av att jag blivit ompysslad. Bästa frissan ❤️

Sanne W
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väldigt härlig stund med en magisk hårbottenmassage vid sköljning ✨

Svar från Elisabeth N

Men va kul att höra Sanne, det var så spännande att få höra om dina spännande upplevelser! Har lagt dem på minnet! Mvh Elisabeth

Anette H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Trevlig och omtänksam. Mina önskemål var väldigt viktig för henne. Otroligt noggrann och väldigt duktig när det gäller hantering av saxen. Är så nöjd och tacksam med min frisyr. Och har fått mycket beröm av mina vänner.

Svar från Elisabeth N

Men tack snälla Anette för de fina orden, det glädjer mig! Hoppas nya frisyren sköter sig och att testerna gjorde susen med håret. Mvh Elisabeth

Sofie L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Elisabeth är jätteduktig och jag blev kanonnöjd.

Svar från Elisabeth N

Men va kul Sofie, det var så himla kul att se dig efter så många år! Lika fantastiskt hår som jag minns det också! Ha en fantastisk sommar! Mvh Elisabeth

Tanja H
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Otroligt snäll och bra bemötande!!

Svar från Elisabeth N

Tack Tanja, jag håller tummarna att allt går smidigt så du är pigg och rask när vi ses nästa gång! Mvh Elisabeth

Kristin O
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väldigt trevligt bemötande Elisabet var trevlig under hela tiden hon klippte mig och nöjd blev jag också 🤗 Jag köpte en hårborste som jag är nöjd med😊

Svar från Elisabeth N

Tack Kristin, va bra att den blev lagom för din frisyr. Och tack för ett trevligt möte =) Mvh Elisabeth

Majken S
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Har bara positiva åsikter. Jättenöjd.

Men va kul Majken, tack för de orden! Ha en fantastisk sommar! Mvh Elisabeth

Linus D
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Väl uppmött, gick igenom noga innan klippning påbörjades, kom med egna ideer

Svar från Elisabeth N

Härligt att du upplevde det så, hoppas ny frisyren känns lagom och inte för kort på sidorna. Mvh Elisabeth

Catharina L
Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Alltid lika härligt att träffa Elisabeth och få ta del av hennes kunskap när hon formar fram en frisyr!

Svar från Elisabeth N

Men Tack Catharina! Så himla härligt att få ha dig här igen och skapa frisyrer till dig! =) Mvh Elisabeth

Skrev om Elisabeth N en del av Style It i Sollefteå

Proffsigt klippt och väldigt trevligt bemötande

Svar från Elisabeth N

Men tack va roligt att höra, hoppas du trivs med nya frisyren med ändringen i nacken =) Ha en fortsatt fin vecka i solen! Mvh Elisabeth