Torvalla Bil Sätra

Torvalla Bil Sätra

En del av Torvalla Bil www.torvallabil.se
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till Torvalla Bil Sätra! Torvalla Bil har funnits i Sätra sedan oktober 2007. Torvalla bil är ett familjeföretag som finns på flera orter i Stockholmsområdet. Här i Sätra är vi auktoriserad verkstad för Mazda, Suzuki och ORA och du kan köpa bilar från samma varumärken samt begagnade bilar hos oss. Är du nyfiken på...

469 omdömen om Torvalla Bil Sätra

Sedan starten hos Reco 2015

Carina J

Trevligt och kunnigt bemötande

Göran B
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Hej! För mig representeras Torvalla bil av Robert Almqvist. Han är en pärla! Kunnig, proffsig, serviceglad och lösningsinriktad. Mvh Göran Björling.

Kerstin J
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Bra bemötande men tog lite tid att få svar på frågor angående vad som ingick eller ej, var inte helt tydligt.

Jan A
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Servicegänget är alltid på topp och levererar service med ett stort leende!

Per H
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Bra bemötande och hjälp…………………………………….

Benke K

Problemfritt bilköp utan anmärkningar

Lawrence H
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Snabba svar på frågor. Proffsigt bemötande.

Sven B
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Vill avsluta affären innan jag ger någon annan bedömning än "medel".

Svar från Torvalla Bil Sätra

Hej Sven, vi förstår att du vill slutföra affären innan du kan ge ett slutgiltigt betyg. Vi ska såklart göra allt för att er leveransupplevelse blir så bra som möjligt! Tack för att du köper bil hos oss.

Martin B
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Väldigt bra service från början till slut.

Niklas G
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Trevligt bemötande och bra service

Stig F
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Som alltid hos Torvalla bil blir man väldigt trevligt bemött. Stockholms absolut bästa bilhandlare

Ulf J
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Jag har köpt många bilar hos Torvalla bil i Sätra. Har alltid blivit mycket väl bemött och kommer alltid fortsätta köpa bil här. Senast blev det en ny Mazda..Dessutom är det väldigt bekvämt att ha allt på ett ställe, inköp av bil, service, hjulskifte och däckhotell mm.

Yvonne W
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Väldigt trevliga och tillmötesgående. Ingen stress. Över förväntan, mycket positivt bemötande. Köpte Mazda CX30

Isac K
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Jättebra service och bemötande av Johan! Snabb och smidig leverans av min nya bil.

Marius-Nunel A
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Bestämde mig för en KIA picanto privatleasing. Mötes av Sebastian Koponen och gick igenom det som behövdes göras för leasingen. Allt gick extremt smidigt. Sebastian var extremt hjälpsam, informativ och såg till att mina krav som jag hade för leasingen uppfyldes. Tack så hemskt mycket för allt Sebastian, och tack för lånebilen dagen innan leasingen. Grymt bra service, och grymt bra jobbat!

Lena H
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Proffsigt bemötande och jag hittade min nya bil

Jessica H
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Vi fick väldigt bra service båda besöken, , bra säljare Robin & inte för på, han gav ett förtroendegivande intryck & även när jag skulle hämta ut bilen. Kan rekommenderas med de varmaste. Vi fick även Blommor hemskickade med blombud. Tack , det var en väldigt Trevlig överraskning.

David G
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Jag förstår varför min nya bils tidigare ägare enbart vänt sig till Torvalla bil. Jag fick fantastiskt bemötande, inte alls säljig personal och väldigt medgörliga. Stötte på ett fel med bilen som verkstaden aldrig hade kunnat hitta då det uppstår i minusgrader. Detta går inte att åtgärda då det är ett fabriksfel men verkstaden samt min säljare Robin Ström gjorde min dag genom att åtgärda felet med en uppgradering kostnadsfritt. Lånebilar, verkstad och försäljning, allting var toppen och jag är riktigt nöjd med min upplevelse. Det ska vara kul att köpa bil! 10/10 i mitt betyg.

Kobra R
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Vi upplevde jätte fint bemötande. Vi köpte en Mazda cx60. Jag fick en utmärk introduktion av personalen.

Marianne E
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Trevligt bemötande, mycket hjälpsam försäljare. Tog sig tid att diskutera mina önskemål, och presenterade olika alternativ. Jag bestämde mig redan samma dag. Köpte en Suzuki Vitara. Är väldigt nöjd.

Björn D
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Det var ju min femte Suzuki och släkten har nog köpt mer än tio bilar där. Min brorsa känner Ralf så det var så vi fick kontakt. Under alla år har allt fungerat bra.

Ann W
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Jag har köpt eller leasat bil hos Torvalla under många år och är alltid lika nöjd

Peter L
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig och intresserad personal.

Eva L
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Mycket bra!köpte en Mazda 2.Robert som sålde den var kompetent och trevlig!

Lennart F

Suverän försäljare, Sebastian!

Anders K

Bra service! Kunnig personal Gott kaffe ☕️

Paul D
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Professionell mötande från ankomst till anläggningen till leverans av en fint Mazda CX 60 laddhybrid. Tack

Dan L
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Bra och hjälpsamma. Svarar när man ringer.

Attal A
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Blev bra bemött och hjälpsamma. Köpte en ny Mazda.

Birgitta C
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Det blev struligt med förseningar kring leverans av en hyrbil och krångel med olika inbetalningar! Det rättades till så småningom och jag är väldigt nöjd med försäljaren Sebastian Löfström på Torvalla bil i Sätra! Han är alltid tillmötesgående, hjälpsam o glad o trevlig! Mvh Birgitta Carlström

Thomas Ö
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Mycket nöjd med personalen och nya bilen.

Masar A
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Säljare har lurat mig genom hålla informationen om månadens betalning Sen han erbjuder att lämna tillbaka bilen istället för att rätta till sitt fel Jag hade väntat mer än 5 månader på bilen

Statte K
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Beställde ny bil. Leverans enligt överenskommelse. Bättre än förväntat, allt stämde med önskemål.

Anders S
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Fantastiskt och proffsigt bemötande av Tobias. Alla mina önskemål infriades och min nya Suzuki levererades enligt plan. Dessutom överraskade Torvalla Bil mig med en blomma efter köpet och det har jag aldrig varit med om vid mina tidigare bilköp av andra bilföretag. Stor cred för det

Eckhart O
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Bra bemötande, snabbleverans, bra inbytespris. vid köp av min Mazda CX30.

Lise-Lotte J
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Väldigt bra bemött. Sen leverans kommunicerades mindre bra men vid påpekade så rättade säljaren till det omedelbart Bilen Suzuki känns toppen

Per Ö
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Blev mycket väl och trevligt bemött. Bra kundkontakt. Svarade bra på frågor och hade inga konstiga försäljningstrix. Köpte en ny bil, Mazda CX-30.

Marko H
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Allt gick jätte bra när jag köpte ny Suzuki. Försäljaren var kanon bra..Sebastian hette han.

Marita H
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Jag har köpt en ny bil och har blivit mycket väl bemött och har hittills fått mina förväntningar uppfyllda och lite mer.

Victor B
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Jag är väldigt nöjd över hur jag blev bemött. Väldigt bra service och trevlig personal. Säljaren i tjänst kunde besvara alla frågetecken som uppstod och som fanns sen tidigare. Jag och min sambo leasade en bil.

Claudia B
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Fick en mycket trevlig bemötande. Denna är den tredje bilen som jag tar ut hos Torvalla i Sätra och alla gånger har man fått super service och lika nöjd varje gång

Conny F
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Bra bemötande Fungerade perfekt när jag hämtade min leasingbil

Jan J
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Kan inte bli bättre försäljaren förklarade leasing avtalet så att jag förstod vad leasing innebär gick igenom grunderna i bilen hur alla fiktioner fungerar

Lars H

Trevligt bemötande Hjälpsam försäljare

Eva M
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Super i försäljning sämre i verkstaden nu för tiden

Monir A
Skrev om Torvalla Bil Sätra

A fantastic organisation! Great cutomer support from beginning to end of the process. The team are really informed and go the extra mile at every stage. I would recommend them unreservedly.

Vivi-ann V
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Vi blev mycket bemötts av både vår ”egen” säljare och av de andra. En annan säljare bjöd på kaffe när vi väntade på vår säljare. Vi köpte ny bil och hade fått ett datum när vi kunde hämta ut den . Bilen kom tidigare och det var positivt . Vi ville ha den färgen som visningsbilen hade , det försökte man ordna när det inte gick blev vi kompenserade .

Carina N
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Superbra och trevlig säljare. Toppenpersonal på service. Ska du köpa ny bil, köp den där

Jonny N
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Tillmötesgående, trevligt bemötande och gav mig en ärlig syn på det positiva och negativa i bil och ägandets olika former såsom leasing och lån. Skulle något hända som man ej vet idag så får jag en känsla av att de kan var behjälpliga att lösa en situation om det finns tid kvar på bil ex leasing etc på bästa sätt. De tjänar pengar och jag känner att jag ihop med dom gjorde en bra deal.

Mats L
Skrev om Torvalla Bil Sätra

Otroligt professionella och mycket tjänstvilliga. Vår säljare är väldigt duktig och trevlig. Troligen kommer vi tillbaka vid nästa affär!