W Lounge

W Lounge

Ring 08-15 83 33 www.wlounge.se

Mitt i Stockholm City hittar du oss på W-Lounge. Vi är 14 frisörer med kreativ känsla och lyhördhet som vill framhäva de bästa egenskaperna hos varje kund. Här på salongen erbjuder vi klippning, färgning, extensions, och håruppsättning för fest och bröllop. Vår salong ger en känsla av harmoni och lyx. Här kan du verkligen...

240 omdömen om W Lounge

Jennifer H
Skrev om W Lounge

Äntligen är jag tillbaka hos Sara. Att sitta i hennes stol är min lyx och något jag aldrig byter bort. Sara lyssnar och jag har fullt förtroende för henne och låter henne har fria händer att utöva magi. Även en supermysig salong, familjärt. Och att få i håret tvättat i en riktigt drömstol, oslagbart. Längtar redan till nästa gång.

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 290 omdömen 4.6 av 290 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd, trevlig! Fick mycket bra konsultation för lämpliga produkter och vid klippning 🌟🌟🌟🌟

Petra S
Skrev om W Lounge

Var hos Sara för färg och klipp. Så nöjd med resultatet och hela vistelsen på salongen. Sara lyssnar alltid in mina önskemål och vi diskuterar tillsammans vad som kan vara lämpligt för dagen! Härligt att vara tillbaka hos ”min” frisör efter hennes föräldraledighet.

Karolina K
Skrev om W Lounge

Var hos Sara på W Lounge och blev såklart jättesnygg & ”bouncy” i håret men även fylld av energi efter besöket! Klippte ca 2 dm kortare, klippte upp och tunnade ut håret lite. Så trevligt och Sara förstod precis vad jag önskade för slutresultat. Älskar även ABC-produkterna som säljs där - stort plus för silverschampot⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2017 omdömen 4.9 av 2017 omdömen

Annette W Annette W
Alexandra O
Skrev om W Lounge

Sara på W Lounge är helt fantastisk. Hon är inlyssnande, kommer med bra förslag och ideér och otroligt bra på att fixa en bra frisyr som passar dig och dina förutsättningar. Jag har klippt både korta och långa frisyrer hos henne och alltid blivit väldigt nöjd. Hon är också väldigt trevlig!

Mimmie Linnea S

Var hos Sara och gick från ljust till mörkt. Hon förstod precis vad jag ville ha! Otroligt nöjd, kommer alltid gå till henne i fortsättningen. Noggrann och duktig! Rekommenderar varm. ❤️❤️❤️❤️

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Mariette W
Skrev om W Lounge

JAG REKOMMENDERAR VERKLIGEN INTE DENNA SALONG SATTE IN LÖSHÅR SOM FRISÖREN KLIPPTE USELT SAMT ATT DE TAR HÖGRE PRISER ÄN PÅ HEMSIDAN. DE LEVERERAR INTE ETT BRA RESULTAT MEN VÄLDIGT HÖGA PRISER., GJORDE BLONDA SLINGER FÖR 1900 KR SOM BLEV USLA. EN AV DE SÄMSTA FRISÖRERNA I STOCKHOLM SOM JAG VARIT HOS. DE TOG 500 KR FÖR ATT SÄTTA UPP EN HÅRSLINGA SOM LOSSNAT FRÅN LÖSHÅRET FAST DE ERBJÖD GARANTI.

Ann-sofie K
Skrev om W Lounge

Professionellt omhändertagande och bra klippning, snygg färg!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 466 omdömen 4.9 av 466 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Lisa D
Skrev om W Lounge

Elin är grym! Ger en precis det en vill ha och jag är alltid sjukt nöjd! Elin är bästa frisören!

Elsa S
Skrev om W Lounge

Jag har klippt mig och slingat folieslingor hos Madeleine. Supertrevligt bemötande, fräscha lokaler och en fantastiskt avkopplande spaupplevelse vid hårtvätten. Är mycket nöjd med resultatet.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1040 omdömen 4.8 av 1040 omdömen

Victoria M
Skrev om W Lounge

W Lounge is a great hair salon. Rebecka is a great hairstylist, welcoming and caring. I got a wonderful short haircut. I definitely found my new hairdresser in Stockholm

Sarah L
Skrev om W Lounge

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Jag vart mycket nöjd med resultatet och har redan bokat ett nytt besök.

Gwen S
Skrev om W Lounge

W Lounge är fantastiskt och Philip är grym.

Britta S
Skrev om W Lounge

Blev jättenöjd med hur mitt hår blev! Plus att frisören som klippte/färgade mitt hår var jättetrevlig.

Marja H
Skrev om W Lounge

Jag känner mig alltid varmt välkommen oavsett vem som fixar mitt hår. Vänligheten och bemötande är hög,. Man får tips om vad man passar för frisyr, olika produkter, som skulle vara bra precis för mitt hår utan att pracka. Otroligt trevligt besök med trevliga frisörer, vilka jag varmt rekommenderar. Alltid nöjd efteråt!!!

Christian S
Skrev om W Lounge

Bra kundservice, duktiga frisörer!

Katarina B
Skrev om W Lounge

Jag är mycket nöjd med min frissa Rebecka🙂

Emilia N
Skrev om W Lounge

Min frisör var trevlig och pratglad men lyssnade inte överhuvudtaget till vad jag önskade mig. Jag återkom till och med för att fixa till det men frisören fick mig att känna mig krävande och ville bara få det gjort så snabbt som möjligt. Jag gick till en annan frisör några veckor senare och fixade till det.

Svar från W Lounge

Hej Emilia, det var tråkigt att höra att du inte var nöjd. Då vår strävan är att alla kunder ska gå ifrån oss nöjda med sitt hår, så vill jag gärna att du kontaktar oss på info@wlounge.se så betalar vi tillbaka de pengar som du lagt ut på din behandling hos oss. Bästa Hälsningar Katarina på W lounge

Ruzica B
Skrev om W Lounge

Jätteduktiga på färg, blev supernöjd.

Elin A
Skrev om W Lounge

Bokade tid över hemsidan vilket var enkelt och gav en bra prisbild som stämde överens med slutpriset. Min frisör Tim var toppen men fanns tyvärr inte presenterad på hemsidan som många andra av medarbetarna. Tror de kan vara bra att informera kunden om att frisören är engelsktalande innan besöket. Bra kaffe och uppskattade att de gick så snabbt med klippning, slingor och toning.

Maria A

Duktiga och trevliga! //Stammis

Tÿnde I
Skrev om W Lounge

Härligt gäng!' Går hos Rebecca som är fantastiskt på att hitta rätt nyanser som passar just mig!

Susanne M
Skrev om W Lounge

Frisören Tim ingav ett lugn och jag litade 100% på hans råd om vad jag borde göra. Andra frisörer har alltid gjort det jag velat och sedan har resultatet förstört mitt hår. (Har tunt fint hår bräckligt) men Tim var stenhård med vad mitt hår klarar av. Proffsigt. Jag är riktigt nöjd med resultatet av slingorna. Tim är bäst.

Cecilia P
Skrev om W Lounge

Alltid jättenöjd med allt från klippning slingning/färg till service och omhändertagande.

Sandra F
Skrev om W Lounge

Har varit supernöjd tills min sista klippning hos er. Då kände jag mig stressad av frisören. Allt från att massagen (som är en av anledningarna till att jag väljer er) var stressad och gick snabbare än alla andra som satt och blev ompysslade, till att när jag skulle berätta vad jag ville göra med håret så hann jag knappt säga vad jag ville ha innan frisören sa att han fattade och ville sätta igång. Men han fattade inte alls och jag gick där ifrån missnöjd och chockad över den dåliga servicen. Jag har långt hår och hela klippningen...

Svar från W Lounge

Hej Sandra, så ledsamt att du gått ifrån att vara super nöjd till super besviken. Du får gärna komma tillbaka till oss för en ny behandling hos din gamla frisör eller till en annan frisör samt en påse med produkter som kompensation. Eller så mailar du till oss info@wlounge.se så betalar vi tillbaka de utlägg du hade för ditt besök. Bästa Hälsningar Katarina på W lounge

Lina W
Skrev om W Lounge

Klipper och färgar håret på W Lounge sedan ett år tillbaka. Salongen är snygg och ren, servicen runt omkring själva klippningen är super och alla är trevliga. Jag är väldigt nöjd med klipp och färg men kan inte gå i god för salongens alla frisörer då jag bara gått hos en.

Karin …
Skrev om W Lounge

Blivit rekommenderad att klippa mig här och också blivit rekommenderad Madeleine. Är mycket nöjd med bemötandet och en bra kommunikation

Katarina B
Skrev om W Lounge

Alltid sjukt nöjd när bästa Cissi L har färgat och klippt.

Karin J
Skrev om W Lounge

Klippning av ny frisör som överträffade mina förväntningar

Louise G
Skrev om W Lounge

Mkt kompetenta frisörer, nöjd när jag bsrit där. Dock dyrt.

Maria N
Skrev om W Lounge

Super fin salong med proffsig och trevlig personal.

Lotta O
Skrev om W Lounge

Väldigt kompetenta frisörer och trevligt bemötande. Alltis nöjd när jag komemr därifrån! Bra sortiment av schyssta produkter och fina lokaler. Min favoritsalong i Stockholm!

Eva L
Skrev om W Lounge

Det är inte angivet vad de fem prickarna där jag ska markera betyg representerar . En undersökning där den avgörande frågan inte är entydig saknar värde .

Lena N
Skrev om W Lounge

Jag har bara klippt mig hos Cissi Luna och det har bara varit toppen!

Ia L
Skrev om W Lounge

Har varit där 2-3 gånger för klippning och färgning. Salongen: Harmonisk, ren och det mesta verkar vara i ordning. Personal: Trevliga - bemötandet från receptionist alltid bra.

Natalia B
Skrev om W Lounge

Bemötandet är supertrevligt och man känner sig välmotagen varje gång man går dit. personalen är superproffsig och kunnig. Jag är mycket nöjd och rekomemnderar alla jag känner att gå dit. Både färg, klippning och slingor blir mycket fina.

Hedda B
Skrev om W Lounge

Tycker om salongen, det känns lyxigt att gå dit och höjdpunkten är huvudmassagen när de tvättar håret! Dock var jag inte speciellt nöjd med senaste gången jag var där då det kändes som att frisören stressade fram en klippning utan någon riktig frisyr. Hon erbjöd ingen direkt styling av håret heller.. synd då jag annars brukar vara nöjd när jag varit där.

Lisa G
Skrev om W Lounge

En trevlig helhetsupplevelse och en bra klippning, vilket för mig blir en prisvärd frisör. Nöjd kund!

Martina A
Skrev om W Lounge

Bra bemötande. Trevlig personal. Proffsiga. Ger en bra råd. Är inte missnöjd med något. Dock är priserna ganska höga.

Linnea S
Skrev om W Lounge

Trevlig personal, tillmötesgående och vackert resultat!

Cina R
Skrev om W Lounge

Trevlig miljö och proffesionellt bemötande hela vägen. Väl fungerande bokningssystem med påminnelser i god tid.

Isabel B
Skrev om W Lounge

Svindyrt men prisvärt! Jag kände mig väl omhändertagen och blev supernöjd med min nya frisyr. Den enda nackdelen var dock det skyhöga priset, vilket för mig gör att jag inte kan gå dit lika ofta som jag skulle vilja!

Teres A
Skrev om W Lounge

Härlig salong och Malena är den bästa frisören jag varit hos.

Malou A
Skrev om W Lounge

Bäst i Stockholm. Från det att man kliver in till man lämnar.

Johanna B
Skrev om W Lounge

Första gången jag va på W Lounge blev jag supernöjd. Klippte och färgade. Superfint bemötande, jättetrevlig och kunnig tjej som klippte mig. Andra gången - not so much. Tyckte inte bemötande va speciellt bra, fick vänta ganska längre - trots bokad tid och hon som klippte verkade varken speciellt kunnig eller intresserad. Hade bara ett krav - att kunna fortfarande sätta upp håret efter klippning, istället lyssnade hon inte alls på det och klippte istället underhåret mycket kortare än resten och det blev bara allmänt skitdåligt...

Veronica R
Skrev om W Lounge

Utmärkt bemötande från företaget som helhet och inte minst från frisörerna! Har besökt W Lounge vid klipp & sling. Utomordentligt nöjd blev jag varje gång av resultatet.

Anna Brita H

Jag älskar min frisör Philip och W Lounge! Alltid trevlig, tillmötesgående och ger mig konkreta och ärliga förslag. Miljön är fantastisk, speciellt rummet för schampoonering i en "Spa-liknande" miljö. Jag gillar också hur de omsorgsfullt inreder och förnyar skyltfönstret och väntrummet kontinuerligt. Det är alltid något nytt som har hänt när man kommer dig.

Angelica G
Skrev om W Lounge

Jag är jättenöjd med både slingning och klippning av Tim. Det blev verkligen ett lyft!

Jessica A
Skrev om W Lounge

Bokade en tid för klipp och färg inför en stor fest. Bokade tiden tre månader innan. Bad om en specifik frisör-som jag fick och även talade med. Dagen innan mitt besök får jag ett sms med info om tid mm. Läser då att jag fått en annan frisör. Ringer upp salongen varpå de svarar att det måste blivit fel.

Louise B
Skrev om W Lounge

Otroligt bra, mycket nöjd med hela upplevelsen

Joakim S
Skrev om W Lounge

Trevlig personal och generellt en trevlig upplevelse och bra klippning