Emil

26 omdömen om Emil

Sedan starten hos Reco 2024
Jaan G
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är ett proffs på högsta nivå.

Tack Jaaa! Så kul att ses igen❤️

Anna-Lena G
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är en trollkonstnär! 🌟 Kunnig , erfaren och proffsig i det han gör i färg och klippning. Emil är rolig och rak på ett härligt sätt. Känner mig alltid hemma hos Emil på Wide Alley! Alltid en trevlig och familjär atmosfär på salongen. 🌟

Svar från Emil

Tack Tulle! Vi känner exakt samma när du är hos oss som att familjen är på besök 🩷 tusen tack 🩷

Liselott S
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är en så trevlig och kunnig frisör, han har en fräsch salong och bra produkter att köpa hem. Jag var senast och klippte samt färgade håret och blev som vanligt supernöjd.

Tack Lotta 🩷🩷

Karin N
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är sjukt duktig och dessutom supertrevlig!

Tack Karin 🫶🙏🏻.

Petra Å
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är både professionell och personlig i en toppenbra mix. Jag känner mig alltid så fin och uppmuntrad när jag lämnar salongen, han har klippt och ofta färgat/tonat håret så att min personlighet lyfts fram. Jag får alltid goda råd och tips på hur jag ska hantera mina tunna testar så att det bästa kommer fram. Han frågar alltid om jag behöver något och har tips om jag frågar. Jag är supernöjd med hur han har fått mitt tunna stripiga hår att bli snyggt. Sist jag var där var det bara klipp som han gjorde, men med en skön...

Petra 🩷🩷🩷 du är allt för fin 🩷🩷🩷

Malin A
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är en härlig person. Jag har känt honom i ungefär 8 år. Han är glad, skämtsam och ärlig. Jag förväntar mig kompetens och ärlighet, vilket han alltid levererar. Emil klipper och färgar mitt hår, oftast i intensiva och vilda färger. Han gör ett fantastiskt jobb och har många bra tankar och idéer. Litar på honom till 100% för allt som gäller hår och hårvård.

Svar från Emil

Åååh tack Malin 🩷🫶🩷 det är alltid lika kreativt och kul när vi får hänga 🫶

Sara P
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Bästa frisören jag har haft, han lyssnar på vad man vill ha och vet man inte så kommer han med bra förslag! Jag litar på honom!

Tack Sara 🫶 så fint du är bäst 🫶🫶

Kicki M
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är Uppsalas bästa frisör och helt fantastisk på att ge mig som kund det resultat jag önskar! 🌟 Känner mig tio år yngre! :) Han kommer alltid med bra idéer som jag inte tänkt på själv, vilket känns tryggt och professionellt. Och så har han ett väldigt fint hjärta. Den här gången köpte jag en olja från Schwarzkopf (Fibre Clinic) som stärker håret inifrån och schampo o balsam från Authentic Beauty Concept. Förutom att produkterna är grymt effektiva så är flaskorna gjorda på återvunnen plast från havet. Bara det! 🐢

Svar från Emil

Men gulle 🩷🩷 tack för de fantastiska orden. Du är en stjärna ⭐️ alltid lika kul att få hänga med dig 🫶

Lars B
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Bästa frisören som finns. Alltid trevlig och roligt. Jag går alltid till Wide Ally.

Svar från Emil

Tack Lars 🫶 alltid lika kul att ha dig här och lära sig allt om karate ❤️

Martin W
Skrev om Emil en del av Wide Alley

Emil är helt enkelt bäst, går dit en gång i månaden sen några år tillbaka. Kommer fortsätta många år till

Svar från Emil

Du kan vara Martin 😘 tack för att du förgyller med din energi i salongen