Albex Moving AB

Albex Moving AB

albexmoving.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Albex Moving AB! Vi på Albex Moving AB erbjuder flytt till hög kvalitet och noggrannhet. Vi är alltid extremt försiktiga med dina flyttsaker, det viktigaste är trots allt att dina saker kommer fram i samma skick som de var när de hämtades. När du ska flytta kan det vara nog med saker att stå i. Därför erbjuder...

544 omdömen om Albex Moving AB

Kjell Uno L
Skrev om Albex Moving AB

Helt suverän flytt från Skåne till Stockholm. Underbara människor som jobbade stenhårt för att allt skulle bli så bra som möjligt.

Paula C
Skrev om Albex Moving AB

Gjorde förfrågan på näten angående flyttning utanför Malmö. Blev kontaktad av Albex Moving AB. Ingen tvekan efter samtalet där dom kunde svara på alla mina frågor, dom var vad jag sökte, priset också :) Så vänliga och trevliga. Plastade även in ömtåliga saker tex. tavlorna. Snabba och väldigt effektiva . Nöjdare än jag kan ingen vara.

Shkumbin B
Skrev om Albex Moving AB

Vi anlitade Albex Moving för både flytt och flyttstädning, och deras service var exceptionell! Teamet var professionella, effektiva och väldigt noggranna genom hela processen. Flytten gick smidigt och utan problem, och städningen lämnade bostaden i perfekt skick. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar starkt Albex Moving för alla som behöver en pålitlig och kvalitativ flyttfirma. Tack för ett fantastiskt arbete!

Mirela-Angelica T
Skrev om Albex Moving AB

Mycket trevlig och pålitlig flyttfirma.Gjorde jobbet utan några som helst problem.

Liz D
Skrev om Albex Moving AB

Killarna som kom var mycket tillmötesgående och lyhörda för mina behov. Deras flyttbil var kliniskt ren vilket är ovanligt. Min flytt gick snabbt och smidigt samtidigt som alla mina saker som behövdes plastades in. Jag är mycket nöjd med hela upplevelsen.

William W
Skrev om Albex Moving AB

Allt gick bra och riktigt bra kommunikation hela tiden 👍

Lisbeth O
Skrev om Albex Moving AB

Snabb och bra transportbranschen flyttfirma, håjjer tiden och raskt jobbat

Johan L
Skrev om Albex Moving AB

Kom på utsatt tid och tog väldigt väl hand om våra saker. Alla flyttgubbar var trevliga och en särskilt stjärna till tony!

David W
Skrev om Albex Moving AB

Strålande service! Allt från bokingsförfarande, dialog innan och efter. Framförallt otroligt duktig personal som löste alla utmaningar på plats, och visade stor flexibilitet utifrån våra önskemål. Flytt och städning genomfördes under en halvdag med godkänd besiktning utan några anmärkningar. Jag kan starkt rekommendera Albex Moving! Lysande!!

Eva M
Skrev om Albex Moving AB

Mycket bra! Punktliga, duktiga, rara killar. (abbe och Faris) Jag är så nöjd från början till slut!

Sofie S
Skrev om Albex Moving AB

Supernöjd med flytthjälpen, trevligt bemött, noggranna och hjälpsamma!

Carina K
Skrev om Albex Moving AB

Trevliga flyttkillar! Det gick snabbt ioch smidigt! Tyvärr blev det en flyttskada, vilket var tråkigt, men det löste sig dock till det bästa med ersättning.. Hade även flyttstäd vilket var toppen! De var mycket noggranna! Kan slutligen säga att Linda på kontoret är toppen! Hon är väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Albert Miving kan varmt rekommenderas 😊

Pablo Martin V
Skrev om Albex Moving AB

Really nice guys who worked efficiently and carefully. No problem for them to move into an apartment in the 3th floor with no lift. We are very grateful for the help. 100% recommended.

Robin L
Skrev om Albex Moving AB

Jag köpte packning, flytt och städning. Killen som kom på morgonen var super trevlig. Blev besviken att dom bara skickade en kille och därför tog det så lång tid. Nästa kille kom inte förrän 15. Visade sig att do. Inte fick plats med allt så det fick komma en till bil som tog resterande. Jag förväntade att det skulle gå snabbt. Så blev besviken när det tog så mycket längre tid. Dom gottgörde detta genom att eftersom jag hade mer saker än vad som gick in i en bil så slapp jag den extra kostnaden för andra bilen. Vilket i...

Giulio C
Skrev om Albex Moving AB

Superbra!! Snabbt och säkert fixade de paketering och transport. 100% rekommenderat!!!

Jakob F
Skrev om Albex Moving AB

Bra grabbar som kämpade hårt med att bära. De klagade inte på dålig packning utan fixade i stället och packade om och fixade. Anledningen till att de inte får full pott är att de ramlade i trapporna när de var trötta i slutet vilket kändes obehagligt. Vårt förslag på förbättring är att ha en person till då det inte hade blivit lika slitit och stressigt för dem. Med det sagt. De gjorde att bra jobb och kommer att rekomendera det till andra

Sanaz D
Skrev om Albex Moving AB

Professionella, snabba och noggranna flyttkillar som var hos oss. Vi är väldigt nöjda och kommer att i framtiden om det blir aktuellt att kontakta samma företag! Ett plus för att allt förpackades väl.

Jenny G
Skrev om Albex Moving AB

Extremt smidigt, väkskött, prisvärt, personligt, effektivt, välgjort, kundfokuserat, lösningsorirnterat och med massa plus i kanten!!! Personlig kontakt med ett flöde och en kommunikation som fungerade fantastiskt! Supernöjd 🤗

Vilma O
Skrev om Albex Moving AB

Hej Jag är väldigt nöjd med era service. Killarna som hjälpte mig att flytta alla mina möbler till min nya lägenhet var väldigt hjälpsamma och försiktiga med att behandla möblerna (täcka möbler med plast). Albeks moving hjälpte mig också att hämta och kasta alla grejer som jag ville kasta bort. Jag rekommenderar starkt Albeks moving för att de är professionella båda personal i kontoret och flyttkillarna . Tacl Mvh Wilma O.

Per B
Skrev om Albex Moving AB

Vi letade flyttfirma på internet och då vi inte hade några förväntningar så måste vi säga att vi blev djupt imponerade av denna flyttfirma, superfina killar som jobbade så hårt och var så hjälpsamma och så om det inte räckte så var dom supertrevliga, VILKA KILLAR. All beröm till dessa. Tack för all hjälp.

Annica N
Skrev om Albex Moving AB

Utmärkt bemötande, proffsig personal och superfint utförande, tack för en fantastiskt bra flytt och flyttstädning!

Anders H
Skrev om Albex Moving AB

Bra service. Valdet och Ahmed var väldigt hjälpsamma och proffesinella. Kanon service.

Beáta N
Skrev om Albex Moving AB

Vi var mycket nöjda med flyttfirman. De var hjälpsamma och professionella med särskild känsla för att ta hand om våra möbler.

Ebba L
Skrev om Albex Moving AB

Jättebra utfört arbete! Trevliga, tillmötesgående och starka!

Mats O
Skrev om Albex Moving AB

Trevligt bemötande från första kontakten och flytten gick perfekt, de kom när de skulle och ringde och informerade att de var på väg. Kommer anlita dem inom kort igen för en annan flytt. Mycket nöjd!

Lars M
Skrev om Albex Moving AB

Vi är jättenöjda. Vi flyttade en fullproppad bil på 30 kubik på under 3 timmar med er hjälp. Inga skador och trevligt bemötande.

Emma Alexandra O
Skrev om Albex Moving AB

Vi flyttade från Malmö till Östersund. Vi möttes av de trevligaste flyttgubbarna som effektivt och säkert plastade och lastade vår stora last. De var tillmötesgående vad gällde tidsplanering vilket var tacksamt! Kan varmt rekommendera!

Marie T
Skrev om Albex Moving AB

Flytt och städ va kanon bra👍 Men tömning av huset får minus poäng då det inte har fungerat och fortfarande inte är klart, fastän vi har haft många mejl konversationer men det händer inte något. Mvh Helena

Malin A
Skrev om Albex Moving AB

Vi anlitade Albex Moving för flytthjälp från Halmstad till Göteborg. Vi är supernöjda. Mycket proffsiga män som var snabba, effektiva och tog hand om våra saker varsamt och tryggt. Trots 5 trappor med pytteliten hiss gjorde de flytten till ett nöje!! Betyg 10 av 10 från oss!! 🌟👏💪

Karina H
Skrev om Albex Moving AB

Väldigt kompetenta killar som var superduktiga. Stort tack

Marie-Louise L
Skrev om Albex Moving AB

Bästa flytt jag haft. Trevlig personal. Plastade allt ömtåligt och hanterade det varsamt Kan rekommendera Albex för er flytt.

Lena S
Skrev om Albex Moving AB

Superduktiga killar!!! Snabba noggranna och trevliga👍

Petter S
Skrev om Albex Moving AB

Otroligt proffsigt och bra bemötande! Trevlig, snabb och effektiv personal både med flyttning och städ. Bra kommunikation genom hela upplevelsen. Supernöjd!

Oscar R
Skrev om Albex Moving AB

Mycket bra kommunikation med deras Kundtjänst. Rimliga priser och proffesionellt utfört arbete av killar som är lika hjälpsamma och trevliga som telefonbemanningen. Jag rekommenderar de varmt , de tog itu en och en med alla mina flyttproblem och löste de skickligt och fort åt mig. Och så med ett leende vilket var uppskattat.

Anneth L
Skrev om Albex Moving AB

Mycket trevliga och hjälpsamma. Både kontakten inför bokningen och killarna som utförde arbetet. De var väldigt försiktiga och skyddade alla möblerna. Jag är mycket nöjd och tacksam för att de gjorde min flytt smidig.

Anders Å
Skrev om Albex Moving AB

Vilka hjältar! Hade gett 6/5 i betyg om möjligt och då hade vi höga förväntningar. Kom på utsatt tid, väldigt trevliga, packade snabbt och ordentligt och körde långt med egen lastbil. Det blev säkert mer grejer än förväntat, men ingen klagan, bara leenden. Väldigt tacksamma för hjälpen vi fick. Om du läser detta: Anlita dom direkt - de är värda mer än vad det kostar.

Jenny H
Skrev om Albex Moving AB

Superbra bemötanden och effektiva! Jag ringde dagen innan och kunde få en ungefärlig tid för upphämtning och killarna hörde av sig 20 min innan de kom. Inga problem med leveransen dagen efter! Jag flyttade från Östersund till Skåne och det var inga problem med en så pass lång leverans. Skulle definitivt använda dom igen!

Grisilda P
Skrev om Albex Moving AB

Bästa beslutet vi hade kunnat ta inför flytten! Snabb och smidig affär! 10/10 till personalen! 👏

Marina Helen S
Skrev om Albex Moving AB

Flyttat från lägenhet till hus! Allt har gått helt perfekt! Från första kontakt till de superhjälpsamma flyttkillar/ tjejer! Glada och trevliga!

Johan H
Skrev om Albex Moving AB

Trevlig och hjälpsamma . Det var inga problem . Fick bra pris.

Henry L
Skrev om Albex Moving AB

Proffsigt och snabbt utfört arbete.

Nina K
Skrev om Albex Moving AB

Supertrevlig personal, både vid bokning och flytt. Vid flytt tog de ALLT, utan bekymmer. Rekommenderas verkligen!

Monica P
Skrev om Albex Moving AB

Mycket nöjd med allt. Väldigt duktiga och trevliga transportörer. Kan verkligen rekommendera er.

Pascale D
Skrev om Albex Moving AB

Vi är väldigt nöjda med flyttningen och städningen. Vi rekommenderar dem varmt.

Hans A
Skrev om Albex Moving AB

Super trevligt personal proffs som jobbar kan rekommendera

Mads R
Skrev om Albex Moving AB

Service minded, friendly, punctual and very efficient. Took a lot of effort into protecting the stuff during packaging and transport. They even helped me put together my sofa in the new place. Highly recommended!

Christina J
Skrev om Albex Moving AB

Väldigt trevliga och försiktiga killar som kämpade på.

Pär K
Skrev om Albex Moving AB

Fick Albex rekommenderade av en kollega. Killarna motsvarade mina förväntningar med råge. De var effektiva och noggranna med våra våra grejer och ställde verkligen upp för oss. Kan verkligen rekommenderas.

Rosita Irene Elisabet H

Det var den bästa flyttfirma trevliga och jätte hjälpsamma. Många tack jag kommer att anlita er fler ggr och alla mina kompisar. Hjärtligt tack och många kramar. Irene Hansson Degeberga.

Emma E
Skrev om Albex Moving AB

Flyttade Eskilstuna-Malmö. Riktigt nöjd med arbetet som personalen gjorde. Imponerad över hur snabbt dom både tömde gamla lägenheten och sen bar in allt i nya på fjärde våningen utan hiss. Inga skador på möblerna. Väldigt trevlig personal. Rekommenderar!