Min Mac Book PRO har haft problem i månader. Kostar mig minst 40000 kr i bortfallet jobb, förstörda minneskort mm Får möta en oengagerad personal som inte lyssnar på det jag berättar. Dålig hjälp. Har haft MAC i 17 år och alltid varit supernöjd, men nu när det för första gången blev problem fungerar inte support och hjälp alls. Garantiärende som borde gett mig en ny dator men det försöker de undvika till varje pris.
Apple store Täby Centrum
Om företaget
Plocka fram din nyfikenhet och besök oss i Apple Store, Täby Centrum. Här kan du handla och lära dig allt som finns att veta om iPhone, Mac, iPad och iPod, men även få råd som rör din verksamhet. Vi ställer in din nya Apple-produkt så att den är klar att användas innan du lämnar butiken. När du är redo att gå vidare kan du komma...
20 omdömen om Apple store Täby Centrum
Var går gränsen mellan att vilja sälja och scam? Vad hände med att kundupplevelsen är viktigare än någonsin i 2024? Gäller inte APPLE Täby? Min telefon hade en trasig baksida och trasigt kameraglas, och jag bad om att få glaset utbytt, inget annat. Efter ett samtal med en kvinnlig representant kom "säljchefen" in, förmodligen i hopp om att bygga kredibilitet. Han menade att det var kört, att hela telefonen måste bytas eftersom det är damm på kameralinsen, och att de inte kan byta bara kameraglaset. Utan då måste man...
Kunde inte koppla min IWatch till nya Iphone 15. Åkte till Apple Store Täby. Första frågan: Har du köpt telefonen hos oss. Nej telefonen köptes i Bromma. Då kan vi inte hjälpa dig. Uselt…. Men Tele2 i Täby centrum, som jag traskade in, hade ingen problem att hjälpa. Apple gå i deras SERVICE skolan!!!
Var inne i butiken och köpte en ny IPhone 15 till mitt företag. Jag uppgav företagsnamnet till säljaren som först inte hittade företaget i sin mobila terminal. Han gick då in i det administrativa utrymmet i butiken och kom ut därifrån efter några minuter och sa att han hittat företaget och att köpet var registrerat. Jag betalade med kort och skulle få kvitto på mejl. När kvittot kommer saknas adress och organisationsnummer på mitt företag. Enbart det juridiska namnet står där, vilket inte Skatteverket godtar för att få dra...
Hej! Detta är publicerat på min Facebooksida En BRA och en mindre bra serviceupplevelse! Hälsningar Tommy Ekrot 070-7489100 25/9 måndag Tidig start 0730 med gympass på Årsta Gym. Efter en skön dusch hemma iväg till Café Princess i Sumpan för vår sedvanliga måndagsträff, lika trevlig som vanligt! Sedan åkte Astrid och jag till Täby C för att besöka Apple Store för att ordna några små saker med min nya och gamla iPhone och iPad! På vägen inne i Täby C träffade vi två dansbekanta, Harriet och Jan-Olov! Kul! När vi kom in...
Absolut värsta jag vart med om.. Jag ringer och frågar ifall jag kan reparera min telefon via ett försäkringsbolag. Sa till dom i telefonen klart och tydligt att min mobil var helt sönder och i flera delar, alltså att inte kommer gå att "laga". De svarade och sa att "kom in och lämna in, om den inte går att laga så får du betala i våran prismall och sen får du en likadan ny". De sa "kom när du vill och lämna in den", så åkte till Täby C vilket är en timme bort från mig. Kommer dit och ställer mig i kön och en tjej kommer...
Det är dags att återkomma till Windows datorer. Det går inte att köpa reservdelar för en 4 år gammal Macbook pro retina. För en enkel undersökning på Genius bar måste man vänta en vecka i bästa fall. En kille från Apple kundtjänst bokade mig för en undersökning till en underleverantör som inte ens har tekniker på plats. Det är pinsamt att den enda lösningen blir att köpa nya svindyra Apple datorer.
Inte nöjd med bemötandet i Apple store Täby. Tyvärr långt under förväntan.
Blivit lurad andra gången såld till mig en mobil som värd 2000kr i dag på 3400 kr och sa att den är helt ny sen upptäckte att den är reparerad mobil gäller inte garanti .
Försöker ringa butiken i Täby. Sitter fortfarande i telefon efter 1 timme!!!! Blivit bortkopplad fem gånger. Köpte AirPods via Apple över telefon och jag måste tydligen kontakta butiken om jag inte kan hämta varorna samma dag. Måste vara den enda butiken i Sverige där man måste boka en tid för att hämta en vara som man betalt. Hur tänker ni kring service Apple Täby? Om ni vill underlätta för era kunder och ge dem bra service så borde ni ändra hur ni jobbar. Ni suger!
Första gången jag var där för ca 2 år sen fick jag suverän service, hade fabrikationsfel på min gamla iPhone och fick den utbytt på en gång. Var där idag igen för att byta batteriet, väntade i 45 minuter(hade bokat tid), tog de 70-80 minuter att byta batteriet. Jag hade en mindre spricka i vänster hörn av skärmen som inte påverkade funktionaliteten alls, kommer tillbaka till en telefon vars skärm är halvt demolerad. Visst informerade de mig innan om att det fanns en risk att det skulle bli värre samtidigt säger de att...
Helt uselt Först boka tid sedan vänta 30 min på att få lämna in sin telefon Köpt telefon för 14 k o blir misshandlad. hatar Apple tar bort portar så man behöver donglar säljer usla egna sladdar med dålig hållbarhet låser in en inmassa tjänster och nu det här.
Det mest kundovänliga jag stöttt på!! (APPLE STORE TÄBY) Jag har en MacBook Air (med Apple Care försäkring) som bara funkade med nätanslutning, men svartnade när den skulle gå på bara batteri. Jag fick ok telefonsupport, där Rasmus hos Apple, konstaterade att det måste vara ett hårdvarufel och jag uppmanades gå till en Apple reparatör, t ex Apples butik i Täby med min dator och ärendenummer hos Apple. Sagt och gjort. Väl på plats ville jag lämna in datorn och få ett kvitto och sedan vänta några dagar eller någon vecka...
Fin butik men otroligt dålig service
Jag tycker Apple i Täby hålla på lura sina kunder dem gav mig en renoverat iPhone och dem sa den är helt ny . Det står i kvitto renoverat . Jag kommer aldrig köpa mer iPhone för dem är inte seriös !!
Sämsta servicen jag någonsin varit med om!
Fick vänta i en halvtimme innan jag fick hjälp och då vägrade de byta ut mina återkallade brandfarliga originalladdare mot nya för att jag inte hade tillhörande i-phones med. Har man tillverkat en livsfarlig produkt som kan bränna ner hela vårt hus med familj och allt så borde man vara något mer serviceminded än så. Grymt besviken på Apple och vi kommer framöver att välja produkter från en annan tillverkare.
Sjukt bra service, vart faktis förvånad över hur enkelt allt blev ! Laggade på plats eller om dem inte lyckas ny lur !! 100gånger bättre än att gå till sin mobillevrantör!
Tragiskt bolag som lurar en med vi levererar inom 24 timmar, sedan när man tryckt på köpknappen säger dom vi startar leverans inom 24 timmar beräknat leveransdatum om 8 dagar.
Superb! Min Iphone 5, krånglade tekniskt,(via operatören 3 ) 3 sa att jag var tvungen att lämna in den i 2 veckor och som lånetelefon skulle jag inte ens få en smartphone.. Gick förbi Applestore av slump i täby, gick in, fick snabb service, bokade tid och inom 15 minuter hade jag en helt ny Iphone, ( dom säkerhetskopierar den på plats) Istället för att lämna in i operatörernas butiker, ta er tiden att åka till täby och byt där gratis så länge garantin gäller.