Beckomberga Entreprenad

www.beckombergaentreprenad.com
  • Badge2023
Call 08-520 277 86 Share

About company

Beckomberga Entreprenad grundades 2019 och är ett litet och personligt företag, med stor passion för service. Beckomberga Entreprenad erbjuder bla: *Trädgårdsskötsel för bostadsrättsföreningar. *Trädgårdsskötsel & hushållsnära tjänster för privatpersoner. *Elektriker *Målare *Hantverkstjänster *It-hjälp ​Välkommen att kontakta oss för en offert!

23 omdömen om Beckomberga Entreprenad

Sedan starten hos Reco 2024

Sara Z
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Riktiga proffs man kan känna sig ordentligt trygg med att ha anlitat. Varje steg gjort med otrolig känsla för detaljer som ger ett slutresultat i världsklass. Skulle vinna måleri-VM, inget snack om saken. Tack så hemskt mycket för ett resultat man ler av bara tanken på! Ni är grymma!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme! Lycka till med försäljningen

Elisabeth D
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Vi tog kontakt med Beckomberga entreprenad när de var hos grannarna och gjorde ett jobb. De tog sig tid för oss direkt och kom över och kollade husets skick och gav oss råd. Vi fick offert snabbt, arbetet flöt på och Beckomberga entreprenad höll oss uppdaterade under hela arbetets gång. Proffsigt genomfört, över förväntan! Vi är så nöjda med vårt nymålade hus och kan verkligen varmt rekommendera Beckomberga, så bra! 😊

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme, Elisabeth!

Annica H
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Beckomberga Entreprenad har varit väldigt bra att ha att göra med. Målare Kent fixade min hall jättefint. En riktigt duktig hantverkare!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack är omdömet Annica!

Maud W
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Jag är mycket nöjd med arbetet. De har varit lyhörda för mina önskemål! /Maud

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för omdömet Maud! Njut av din nya fasad och nymålade hus

Malin M
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Svenska: Vi hade den stora förmånen att få hjälp av Beckomberga Entreprenad gällande återställandet av ett duktigt repat golv. Till vår glada överraskning lyckades golvkillen slipa ner reporna och inga parkettstavar behövde bytas ut. Vi fick också hjälp med att bättra på utseendet på ett grängat tak som blivit nerstänkt med tomatsoppa samt att ett handfat byttes ut. Dimman, som blev vår kontaktperson, gjorde ett fantastiskt arbete genom att hålla oss uppdaterade under arbetets olika skeenden och händelser. Han var otroligt...

Svar från Beckomberga Entreprenad

Malin! Så glad för er skull att ni hittat ett drömhus. Jag önskar er all lycka framåt och tackar ödmjukt för ett superfint omdöme. /Dimman

Robert S
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Håller vad de lovar, håller tidsplanen, tydlig kommunikation, lätta att ha att göra med, trevliga! Rekommenderas varmt!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Robert!

John L
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Otroligt kunniga och seriösa hantverkare. Även bra att kunna diskutera olika lösningar på ett väldigt bra sätt. Rekommenderas starkt.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Tack för ett fint omdöme, John!

Ove B
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Fungerar mycket bra. Snabb respons och trevligt bemötande.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för ditt omdöme, Ove!

Andras N
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Trevligt och professionellt bemötande Väl presenterat, planerat och utfört arbete Färdigställt före utlovad tid

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Andras!

Alfredo N
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Vi är väldigt nöjda med Beckomberga entreprenad. Uppdragen som vi har utfört tillsammans har funkat väldigt bra. Trevliga kollegor som kan sin grej och ser till att uppdragen blir slutförda i tid med ett gott resultat. En Entreprenad som vi gärna fortsätter att samarbeta med!

Ni är grymma 4-väggar! Vårt självklara val när vi behöver samarbeten ♥️

Anders R
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Vi är jättenöjda, dom har gjort ett jättefint jobb åt oss. Fick en specad offert, samt även prisuppgifter för tilläggsarbeten under projektets gång - och alla budgeter och tidplaner hölls. Ett extra plus för bra kommunikation genom hela processen också.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Anders

Nikolina K
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Jag blev rekommenderad Beckomberga entreprenad av grannar som var nöjda med deras arbete. Fick ett mycket gott första intryck av företaget och Dimitri som jag hade kontakt med. Offerten var smidig och digital. Alla frågeställningar jag hade besvarades inom kort. När offerten godkändes ringde arbetsledaren upp för att boka en tid. Arbetarna var punktliga, trevliga och gjorde ett gott arbete. De gjorde det lilla extra för att stöka ner så lite som möjligt vilket uppskattades då en barnfamilj skulle bo mitt i renoveringen....

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för ett superfint omdöme Nikolina. Hoppas vi får möjlighet att utföra fler jobb åt er framåt.

Åsa H
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Professionellt, och mycket trevligt bemötande. Kändes tryggt.

Tack för fint omdöme Åsa! Lycka till med nya lägenheten

Yvonne R
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Jag har blivit mycket bra bemött. av Beckomberga Entreprenad. Jag fick rekommendationer att använda mig av deras tjänster av en vän och de har levt upp till mina förväntningar. Hos mig har Beckombergas Entreprenad framför allt arbetat med trädgårdsrjänster.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Yvonne!

Roger N
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Lyhörda, skickliga och prisvärda! De uppnådde allt som vi förväntade oss och lämnade oss super nöjda! 10/10

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för kanonrecension Roger!

Peter E
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Hörde av sig snabbt och höll de överenskomna tiderna. Bra att vi diskuterade olika lösningsalternativ.

Tack för fint omdöme Peter. Välkommen åter

Kerstin M

Mycket professionella och kvalitetsmedvetna

Svar från Beckomberga Entreprenad

Tack för fint omdöme Kerstin.

Karin Anita L
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Trädgårdsskötsel i min bostadsrättsförening där jag är styrelseledamot. Rondering av miljöhus i samfällighetsförening där jag är styrelseledamot. Uppdragen sköts utmärkt och Beckomberga Entreprenad ställer även upp när det händer något oförutsett typ vattenläcka och sabotage med bortryckt handtag. De har även utfört planerade extraarbeten med utemiljö och halkbekämpning av golv. Jag kan verkligen rekommendera Beckomberga Entreprend

Svar från Beckomberga Entreprenad

Tack Anita för kanonomdöme! Vi ser fram emot ett fortsatt långt samarbete med er.

Nina A
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Kanonbra hjälp med att få upp trapp- och säkerhetsgrindar!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fin recension Nina!

OSCAR B
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Good help from the project manager from start to end. The builders also made a really skillfull work in my apartment in Beckomberga, when building walls to a new room. They also held the time schedule before my move into the apartment which was really good. I can recommend this company to anyone.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Thank you for rating us Oscar!

Emma S
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Fick hjälp att sätta upp rullgardiner. Är hur nöjd som helst. Mycket trevligt bemötande och proffsigt utfört. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för din fina recension! Hör av dig ifall vi kan hjälpa dig med något annat. Mvh Dimitri, Projektledare

Pierre E
Wrote about Beckomberga Entreprenad

* Snabb återkoppling på förfrågan * Mycket bra utfört arbete. * Proffsigt och trevligt bemötande

Svar från Beckomberga Entreprenad

Hej Pierre! Stort tack för din fina rekommendation! Mvh Dimitri - Projektledare Beckomberga Entreprenad

Anna W
Wrote about Beckomberga Entreprenad

Tryggt stabilt och pålitligt. Bra kvalitet och leverans av trädgårdstjänster. Vi är mycket nöjda!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Hej Anna! Stort tack för rekommendationen! Mvh Dimitri - Projektledare Beckomberga Entreprenad