Ida

15 omdömen om Ida

Sedan starten hos Reco 2024
Jessica B

Trevlig och ställde mkt frågor, uppfattade färgval och önskemål, men missbedömde tiden för att hinna göra slingorna, tog inte hänsyn till var slingorna gör som viktigast jobb, nämligen runt ansiktet. Men färgen bra. Men saknade helheten. Hon konsulterade kollega på ett trevligt sätt och jag fick tilläggaslingor ”framför öronen”. Jag är nöjd efter det.

Andreas C

Bra service och utmärkt utförd klippning

Svar från Ida

Hej Andreas! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz😊💞

Mats G

Hon kändes osäker , nervös . Men så är det för alla om man är ny på jobbet .

Svar från Ida

Hejsan Mats! Tack för din feedback. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig flera gånger i framtiden. Allt gott, Creative Headz🥰

Fredrik B

Noga och duktig Kan varmt rekommenderas

Svar från Ida

Hej Fredrik! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Allt gott, Creative Headz<3

Kristian C

Mycket nöjd med klippningen! Proffsig och serviceinriktad frisör.

Svar från Ida

Hej Kristian! Tack för din fina recension och att du tog dig tid att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz<3

Cecilia S

Noggrann och klippte håret otroligt fint. Tack så mycket.

Svar från Ida

Hej Cecilia! Vad kul att du är nöjd ditt besök hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen tillbaka! Bästa, Creative Headz❤️

Embla G

Jag är supernöjd med resultatet. Däremot är det inte riktigt vad jag frågade efter, frisyren är någorlunda samma men färgen är egentligen helt off. Men som sagt så blev det jättefint ändå. Mitt ändå minus är egentligen att hon gick ut och rökte vilket inte kändes så fräscht när hon skulle hålla på med mitt hår samt andas på mig.

Svar från Ida

Hejsan Embla! Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med ditt besök. Vi är måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram<3 Creative Headz

Annki S

Fick mycket bra kontakt med Ida. Då jag var missnöjd med min tidigare frisyr så diskuterade vi oss fram till något bättre. Och hon sa bad hon tyckte o inte bara höll Mycket bra. Tack Ida.

Tufva N

Tyckte hon var trevlig och proffesionell. Var noggrann och fick mig att kämna mig trygg. Haft tidigare erfarenhet där det blev ojämnt och hon arbetade runt det för att det ska vara dolt och kunna växa it igen. Nöjd!

Anita C

mycket vänligt bemötande, helt ok !