Flyttprinzen AB

Flyttprinzen AB

www.flyttprinzen.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till oss på FlyttPrinZen! Vi sätter dig som kund i centrum och hjälper dig med flytten oavsett om du är privatperson eller företag. En trygg flytt för dig betyder trygghet även för oss. Vi skräddarsyr din flytt efter dina behov och tar hand om din flytt från början till slut. Vi har lång erfarenhet av flyttbranschen...

158 omdömen om Flyttprinzen AB

Sedan starten hos Reco 2018

Margareta E
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket trevlig och hjälpsam personal…

Helena C
Skrev om Flyttprinzen AB

Smidigt och service inriktat. Kommer att rekommendera de!

Elin W
Skrev om Flyttprinzen AB

Väldigt nöjd! De var så trevliga och jätteduktiga.

Anders N
Skrev om Flyttprinzen AB

Mkt positiv upplevelse. Skötte flyttningen av mitt bohag på ett perfekt/professionellt sätt.

Magnus P
Skrev om Flyttprinzen AB

Jättebra snabba killar som gjorde ett perfekt arbete.

Sofia E
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevliga, proffsiga, snabba. Väldigt bra pris och pålitliga.

Brita G
Skrev om Flyttprinzen AB

Otroligt bra, trevliga och professionella. Kan rekommendera alla som skall flytta att använda sig av Flyttprinzen.

Urban L
Skrev om Flyttprinzen AB

Bra flytt och trevlig personal.

Magnus S
Skrev om Flyttprinzen AB

Grabbarna flyttade min möbler på ett mycket bra sätt

Leo Q
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket bra, snabba och effektiva

Lena C
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket proffesionella och trevliga. På ett lungt, tryggt och snabbt sätt fick de med alla mina saker. Tack!

Andreas N
Skrev om Flyttprinzen AB

Har använt mig av Flyttprinzen 3 gånger och suveränt varje gång. Gör ett toppen jobb. Rekommenderar Flyttprinzen

Ylva E
Skrev om Flyttprinzen AB

Väldigt nöjd med både bemötande, av positiva killar, och flytthantering vid min flytt från Äng till Karlskrona!

Sanna W
Skrev om Flyttprinzen AB

Flytten till ny lägenhet gick smidigt trots trappor och liten hiss. Flyttprinzen är pålitliga, effektiva, och serviceminded.

Christer S
Skrev om Flyttprinzen AB

Grabbar som verkligen går in för att göra ett bra arbete. Inga lugna stunder där inte .all heder åt dem

Noomi H
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevliga killar som på alla sätt gjorde ett bra jobb

Korin J
Skrev om Flyttprinzen AB

Flyttservice - de var väldigt hjälpsamma, trevliga och löste flytten utan några problem

Anders S
Skrev om Flyttprinzen AB

Jättebra killar och flyttning. Gott humör trots maskin haveri på vägen. Skickliga att backa in i trånga utrymmen med en relativt stor vagn. Bra arbetsvolym i förhållande till timpriset! ( tycker smålänningen🤔) Rekommenderas!👍

Pernilla F
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevliga och snabba killar. Gick bra att boka utan lång framförhållning.

Ingrid V
Skrev om Flyttprinzen AB

Tack så mycket ! Flytten var jättebra.

Christer F
Skrev om Flyttprinzen AB

Våran flytt från Sävsjö till Blentarp i Skåne på 25 mil gick som en dans tack vare Flyttprinzen. Trevligt bemötande o varsamt behandlande av vårt bohag gjorde vår flytt till en positiv upplevelse. Kan varmt rekommendera Flyttprinzen.

Milton D
Skrev om Flyttprinzen AB

Positivt överlag det var flytt av piano från Vetlanda till Nässjö

Malin S
Skrev om Flyttprinzen AB

Supernöjd Bra service, en snabb och enkel flytt, Plus i kanten för ett väldigt bra pris dessutom.

Arne S
Skrev om Flyttprinzen AB

Löste allt utan några problem.

Nealy K
Skrev om Flyttprinzen AB

Fick hjälp med flytta till Nässjö. De var väldigt professionella, effektivt och tillmötesgående. Rekommenderas starkt!

Cecilia H
Skrev om Flyttprinzen AB

Vi blev väl bemötta och de uppfyllde våra förväntningar med råge! De borde kalla sig Flyttkungen. Per & Cecilia

Tobias R
Skrev om Flyttprinzen AB

Professionella, trevliga, starka och effektiva!! Kan inte bli bättre! 10/10 verkligen, rekommenderar alla att välja Flyttprinzen!! 😀

Anna B
Skrev om Flyttprinzen AB

Snabba och effektiva enkla att ha med att göra

Lilian S
Skrev om Flyttprinzen AB

Proffesionellt bemötande trevliga. Vi var mycket nöjda.

Lisa E
Skrev om Flyttprinzen AB

Smidig o snabb kontakt Trevliga, hjälpsamma, effektiva

Robert K
Skrev om Flyttprinzen AB

Bra både socialt och i sitt arbetssätt. Säger att de löser det som behövs

Maria P
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevligt bemötande, snabba och gjorde ett riktigt bra jobb! Uppfyllde mina förväntningar fullt ut. Rekommenderas!

Katarina F
Skrev om Flyttprinzen AB

I en svår dag kommer dessa 3 med trivsam energi och styrka.

Julia V
Skrev om Flyttprinzen AB

Vi är supernöjda med hela flytten! Proffsigt bemötande från första kontakten tills hela flytten var klar! Bra flexibilitet, tydlig kommunikation, lätta att få kontakt med. Vi upplevde ”flyttarna” som väldigt erfarna och kunniga, med tillgång till bra utrustning och material för att säkerställa att inget kom till skada under transporten. 10/10.

Mari K
Skrev om Flyttprinzen AB

Snabba, trevliga och noggranna. Flytthjälp som jag kommer anlita igen när och om det blir en ny flytt. Kan rekommenderas!

Lars-Åke R
Skrev om Flyttprinzen AB

Jättebra på alla sätt och vis! Kommer att rekommendera Flyttprinzen till vänner och bekanta.

Amanda K
Skrev om Flyttprinzen AB

Fick hjälp att flytta från lägenhet till radhus. Bra bemötande, bar allt försiktigt. Tömde vindförråd med många trappor osv. Kommer definitivt använda dem igen vid nästa flytt.

Tommy J

Flyttprinzen är bara bäst , dom är professionella . Rekommenderar dom varmt. 😁👍

Karin M
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket bra bemötande och och utförandet av arbetet levde upp till mina förväntningar och mer därtill!

Jared E
Skrev om Flyttprinzen AB

Effektiva och duktiga grabbar med härlig inställning. Allt lastades varsamt och snyggt och levererades oskadat

Eric M
Skrev om Flyttprinzen AB

Punkliga, proffsiga och grymt effektiva utan att vara stressade. Och aktsamma om våra saker. Dessutom trevliga. Vi är zupernöjda.

Monica J
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket bra och effektiva med flytt och tog även med skräp till tippen

Krister J
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket trevligt bemötande och en stor hjälp av en och kommer att rekommendera folk som flyttar att välja Flyttprincen

Inge R
Skrev om Flyttprinzen AB

Snabba effektiva och trevliga grabbar

Lotta K
Skrev om Flyttprinzen AB

Hjälp med flytt av bohag. Trevligt bemötande, proffsiga och kunniga killar.

Liss-Olof S
Skrev om Flyttprinzen AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Engagerade att få till det på bästa vis. Har man som kund gjort ett ordentligt jobb och har packat ner allt innan flytt, är själva flytten väldigt prisvärd. Kan starkt rekommendera dessa killar och kommer använda dessa igen vid behov.

Rolf E

Mycket trevligt bemötande Snabbt utfört Vi är jättenöjda Rolf o Mia

Gunilla F
Skrev om Flyttprinzen AB

Mycket trevliga killar som arbetade snabbt och smidigt. Vi är jättenöjda.

Helena J
Skrev om Flyttprinzen AB

Dom var mycket bra. Jag kan rekommendera dom till andra. Dom var mycket trevligt. Och gjorde ett bra jobb. Mvh helena

Barbro S
Skrev om Flyttprinzen AB

De tar sin uppgift till fullo. Är punktliga,trevliga, snabba och aktsamma om sakerna. Kommer att rekommendera dem till dem som frågar efter en flyttfirma.