Föreningsputs i Sverige AB

9 omdömen om Föreningsputs i Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Patrick L
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Lokalt (Helsingborg) bolag med stort engagemang i det lokala föreningslivet och samhället i stort. Dessutom blir fönstren perfekt rengjorda.

Johanna I
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Rekommenderar från botten av mitt hjärta! Här står fönsterputsen i centrum tillsammans med engagemang, hjärta och medmänsklighet! Grundarna av företaget jobbar utifrån att de ständigt kan förändra och förbättra utifrån kundens önskemål. Flexibiliteten är unik och servicen något utöver det jag tidigare fått erfara när jag anlitat liknande företag!

Christel F
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Noggrant utfört av trevliga fönsterputsare. Att sen kunna vara med och stödja föreningslivet är en bra bonus. Kan varmt rekommenderas

Kristina N
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Jag kan varmt rekommendera Föreningsputs i Sverige AB, väldigt duktiga och professionella i sitt arbete :)

Markus J
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Mycket tillmötesgående och resultatet var proffsigt. Fantastiskt att kunna bidra med något till föreningslivet och ungdomarna.

Cathrine A
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Fick ett väldigt trevligt och glatt bemötande av Föreningsputs som gjorde ett utmärkt jobb med våra fönster. Både snabba och noggranna. Att dessutom kunna välja att donera 15% till min sons skolklass känns jättekul! Rekommenderar varmt :)

Lotta J
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Trevligt bemötande och mycket bra fönsterputsning! Skinande rent! Kom i tid och var väldigt professionella!

Felicia O
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Blev bemött på ett professionellt sätt, tillmötesgående och trevliga. Noggranna i sitt arbete trots ett högt arbetstempo, märks att de har många års erfarenhet inom sitt yrke. Jag har valt utvändig fönsterputsning på abonnemang och kan varmt rekommendera det!

Leif S
Skrev om Föreningsputs i Sverige AB

Snabbt och bra utfört. Hanterade buskar och rabatter i anslutning till fönster på ett professionellt sätt. Putsade våning två utan att behöva stegar (teleskop skaft). Mycket nöjd! Leif