Omdömen på nätet: Här är de 3 vanligaste myterna som du kanske tror på?
Känner du igen dig i att det mest är missnöjda kunder som skriver om företag på nätet, eller att vem som helst kan skriva vad som helst? I kommande blogginlägg kommer vi belysa några av de vanligaste myterna kring omdömen på nätet.
I över 13 år har vi på Reco.se jobbat med att hjälpa företag att aktivt samla in och visa upp kundomdömen. Varje dag pratar vi med hundratals företag i Sverige om hur kundomdömen påverkar deras företag på olika sätt.
Ofta får vi höra liknande funderingar från företagare som på ett eller annat sätt har kommit i kontakt med kundomdömen.
Vad vi än tycker om omdömen på nätet så har alla företag vi pratar med en sak gemensamt. Kundomdömen påverkar verksamheten.
Här är listan över de 3 vanligaste myterna kring kundomdömen
MYT #1: Det är bara negativa kunder som skriver omdömen