Hewlett-Packard, Sverige, AB

Hewlett-Packard, Sverige, AB

Call 08-517 940 00 www.hp.se
Omdömen totalt
6
Snittbetyg
1.7

6 omdömen om Hewlett-Packard, Sverige, AB

Visar 6 omdömen med 1.7 i snittbetyg
Solveig margareta E
Wrote about Hewlett-Packard, Sverige, AB

Går inte atr få deras hp deskjet 4100 att få kontakt med mobiltelefon via bluetooth. Värdelösa hjälpinstruktioner och omöjligt att hitta någon telefonsupport.

Reco tipsar!
Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1594 omdömen 4.7 av 1594 omdömen
BadgeEightYears

The service was good and very fast, which I appreciate. However, the price felt a bit high 1699 kr for a non-original iPhone 11 screen repla

Mephira S Mephira S
Läs mer omdömen
ERIC G
Wrote about Hewlett-Packard Sverige AB

Helt värdelöst för skrivare! Jag skriver ut väldigt lite så jag tänkte för några år sedan att jag skulle köpa en liten och billig men ändå prisvärd skrivare. Så jag köpte HP Deskjet 3732. Jag har lätt spenderat mer pengar på att byta skrivpatroner (som inte tagit slut på bläck utan som inte längre funkar av någon anledning) samt tid på att felsöka (utan särskilt mycket hjälp av HP, reggade ett ärende i deras felsökningsportal (fick vänta 3,5 vecka på ett svar), och svaret hänvisade vidare via en länk där jag skulle ringa... 

PER B
Wrote about Hewlett-Packard Sverige AB

Har nu ägnat alldeles för mycket tid till att försöka hitta en mailadress till detta multiföretag. Har ett problem med en HP dator. Men att få någon egentlig hjälp tar så lång tid så jag funderar på att kasta ut min HP och leta reda på något företag som går att nå. Generellt verkar det så att ju större de är desto sämre är de på kundsupport. Skärp er. Har under min karriär inom IT alltid hållit HP för en av produkterna jag kunnat rekommendera. Numera tveksam.

Reco tipsar!
Hot Help
4.8/5 i betyg av 697 omdömen 4.8 av 697 omdömen
BadgeSixYears

Snabb service och kunnig personal.

Magnus T
Wrote about Hewlett-Packard Sverige AB

Köp inte dator av de här skurkarna. Köp inte heller dator med grafikkort med GPU från NVIDIA. Via länkarna nedan kan du läsa varför. Se även Torgrim Os rekommendation... samma fel på just en HP Pavilion. Tycks vara ett fabrikationsfel på ett stort antal datorer. http://hplies.com/index.php http://nvidiadefect.com/ http://nvidiasettlement.com/ http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1004378/why-nvidia-chips-defective HP har visserligen försökt åtgärda min dator på förlängd garanti. För detta har de anlitat... 

Sophie L
Wrote about Hewlett-Packard Sverige AB

Jag har köpt min dator från HP och deras support och service är exceptionell! Jag rekommenderar alla mina vänner och bekanta att skaffa sin dator från detta företag, just för deras service. Leveranstiden är kort och de ordnar till de eventuella problem man har med datorn. Hatten av!

Torgrim O
Wrote about Hewlett-Packard Sverige AB

Avråder alla från att köpa HP. I alla fall deras Pavilion datorer. Dem har haft enorma problem med sina bärbara Pavilion, ett fel på grafikkortet som gör att datorn blir helt svar. Felet beror bl.a. på att HP´s datorer blir för varma under drift, samt undermålig grafikprocessor. TROTS detta så vägrar HP ta sitt ansvar, utan ger 1 års garanti och bryr sig inte om att byta ut detta. Ett första problem visade sig vara lödningen av grafikkortet, då "snyggade" man till alla gamla moderkort och drog ut dem igen, vilket gjorde att massor med datorer vart dåligt servade.

Filtrera omdömen