Hildebrands tak & måleri AB

8 omdömen om Hildebrands tak & måleri AB

Sedan starten hos Reco 2024

Marie L
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

Toppen bemötande, problemlösare när saker inte gick som det skulle, dialog hela tiden när saker blev annorlunda så man blev införstådd i vad som behövde göras.

Kenneth gillar detta
Svar från Hildebrands tak & måleri AB

Tack Marie för er beskrivning. Mh Kenneth

Sven Olof K
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

Ett mycket bra och skickligt gjort jobb.Än en gång ett stort tack för det fint utförda jobbet.

Claes A
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

Upplever att de genomfört det vi kommit överens med hög kvalitet. Trevligt och proffsigt bemötande. Rekommenderas!

Per N
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

De målade om hela vårt hus i Gränna sommaren 2021. De var väldigt trevliga och tillmötesgående samtidigt som de gjorde ett utmärkt jobb till ett överkomligt pris. Jag kan varmt rekommendera dem! Per-Arne

Stefan K
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

Jag har blivit mycket nöjd med ommålning av mitt hus. Trevlig personal och lätt att samtala med. Jag kan rekommendera dem. Stefan.

Mårten G
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

Mycket bra utfört och kom punktligt när vi hade bestämt. Jag rekommenderar dem till alla jag känner!

Yvonne J
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

Håller vad han lovar. Mycket noggrann. Kommer när det är bestämt. Inga konstiga exta kostnader än det vi fått offert på.

Tommy S
Skrev om Hildebrands tak & måleri AB

Blev mycket bra bemött. Fick ett bra pris och vi är mycket nöjda med det utförta arbete som vi hade kommit överens om. Arbetet var att måla överdelen av utsidan av vårt hus samt att byta vindskivor.