Ulrica Nilsson

Ulrica Nilsson

Ulrica Nilsson är mäklare på HusmanHagberg Uddevalla

Ulrica Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Ulrica Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-06 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Ulrica Nilsson har haft 6 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-08

8 omdömen om Ulrica Nilsson

Sedan starten hos Reco 2024
Emanuel M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrica Nilsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
Skärhamn

Fick bra kontakt från första början, vi hade bra kommunikation hon hörde av sig ofta och uppdaterade om läget. Trevlig och gör allt för att sälja.

Martina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrica Nilsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
Skärhamn

Glad trevlig kunde sitt jobb. Bra service

Koen D
Köpte en tomt med hjälp av Ulrica Nilsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
Herrestad

Allt gick smidigt och med bra stödjande information, både för visning, budgivning och administrativ.

Svar från Ulrica Nilsson

Tack för ert fina omdöme, tomten och utsikten är unik och kommer bli så fint!

Susanne E
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrica Nilsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
Skärhamn

Mycket engagerad och alltid till hands. Fin förmåga att lyssna in kundens behov. Duktig på att kommunicera och göra samtal.

Johan Magnus O
Sålde en tomt med hjälp av Ulrica Nilsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
Herrestad

Väldigt bra bemötande och trevlig. Kunnig i sitt yrke. Hörde av sig då och då för att uppdatera hur det gick och det uppskattades. Den dagen det ska säljas nåt mer så är det lätt att välja Ulrica Nilsson igen som mäklare.

Svar från Ulrica Nilsson

Tack, detta gör mig glad och att ni tog tiden att skriva ett omdöme. Ni kan räkna med mig i framtiden.

Marianne Elisabeth O
Sålde en tomt med hjälp av Ulrica Nilsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
Herrestad

Mycket bra bemötande och kunnig i sitt yrke. Kände att man blev väl omhändertagen och proffsig i sitt bemötande med kunder. Ska jag sälja något mer så väljer jag Ulrica Nilsson som mäklare 👍🏼

Svar från Ulrica Nilsson

Tack, vad glad jag blir och att ni tog er tiden att skriva ett omdöme.

Linus S
Skärhamn

Hon skötte allting med bravur och visste vad hon gjorde

Svar från Ulrica Nilsson

Tack för att du tog dig tiden att ge mej denna fina feedback.

Johanna A
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrica Nilsson en del av HusmanHagberg Uddevalla
Skärhamn

Mycket trevlig mäklare som var lyhörd för både säljare och köpares behov. Glad och positiv med ett service tänk utöver sin mäklarroll.