TerapiJouren

TerapiJouren

4 omdömen om TerapiJouren

Siw E
Skrev om TerapiJouren

Lotta är en underbar person, att öppna sig för någon med sina personliga problem är inte lätt men jag kände ingen tvekan. Jag behövde hjälp med att reda ut min tankar om att vara lite äldre tex. Tog också upp min scenskräck och för att prata inför andra. Fick fina råd hur jag kunde tackla de problemen. Jag har redan rekommenderat till några vänner Lotta och hoppas fler söker hjälp hos henne.

Kenny N
Skrev om TerapiJouren

Träffade Lotta när jag mådde riktigt dåligt, hon lyssnade och framförallt, förstod det jag sa. Hon gav mig tips hur jag kunde ta mig vidare i mitt tankearbete och det hjälpte mig mycket och det är jag väldigt tacksam för.

My R
Skrev om TerapiJouren

Jag blev väl bemött av Lotta. Mycket empati och förståelse på ett icke nedvärderande sätt. Mina förväntningar var varken höga eller låga men däremot hoppfulla och detta levde Lotta verkligen upp till! Jag köpte KBT-samtal med Lotta och detta har varit givande och stöttande för mig. Dels så stärkte det mig samt gav tröst och hopp i att det kommer bli bra. Att känna sig lyssnad och hörd på samt att få relevant feedback eller verktyg har verkligen gjort skillnad.

Samira P
Skrev om TerapiJouren

Alltid trevlig samtidigt som Hon är rak, tydlig lätt att prata med har stor kunskap och förståelse för olika situationer . Man mår alltid bättre när man pratar med henne. Personligen gillar jag inte när en terapeut inte svarar så Lotta passar mig perfekt ger svar får en att tänka på ett annat sätt. Kommer fortsätta hos henne