Putsa fönsterStockholms länStockholmBjörkhagen

Putsa fönster

133 rekommenderade fönsterputsfirma i Björkhagen

• 132 omdömen
    Carl-johan H
    Carl-johan H: Bra utförda uppdrag av personalen och bra administrativa rutiner. Men jag slutade som kund då de inte tycks ta hand om s...
  • Södertörns Städ

40 omdömen
    Välkommen till Södertörns Städ - Vi är experter på städning och värnar om din trygghet.
    : Strålande flyttstädning till ett bra pris, bra bemötande och utmärkt service.
  • Vi på Etab relocation AB har en gedigen erfarenhet av flyttbranschen och flyttar inom hela Sverige. Varmt välkommen till oss!
    : Otroligt professionella och snabba. Löste en stor och komplicerad flytt för oss till fullkomlig belåtenhet.
  • Välkommen till Stjärna komfort AB - Våra expertområden är hemstädning samt renovering av alla dess slag.
    Gustav Tomas P
    Gustav Tomas P: Mycket seriösa och duktiga. Snabba och professionella. Måna om att man som kund ska bli nöjd. Rekommenderar dem!
  • 31 omdömen
    OLOF K
    OLOF K: Missade en hel del, bl a golvbrunn I dusch. Gick in med skor på ett vitt hårdvaxat golvbrunn. Missat att torkad golvbrun...
  • GMS Städ

69 omdömen
    Jelena P
    Jelena P: Jättenöjd med städningen! GMS Städ har trevlig personal, bokas smidigt. Rekommenderar varmt!
  • Jabs Service

29 omdömen
    Välkommen till Jabs Service - Trygg och miljömärkt städning för ditt hem och kontor!
    Emil K
    Emil K: Jabs Service gör underverk med vår lägenhet!
  • RUTrent Stockholm AB

40 omdömen
    Mats O
    Mats O: Bra och korrekt bemötande, lyhörd för kundens önskemål och bra resultat.
  • : Väl bemött, bra dokumentation av resultatet, proffsig administration och dessutom trevlig, förtroendegivande kontakt
  • : Har anlitat Stina facility services både för hemstäd och städning av mitt företag. Alltid varit nöjd. Det brukar vara tv...
Visa sida:
1...56789...14