Bröllop och Fest

Bröllop och Fest

Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Att gifta sig i Italien i miljöer som tillhör några av världens absolut vackraste, är obeskrivligt. Våra oslagbara styrkor är vår närvaro på plats och vår långa erfarenhet, mer än 30 år, av Italien och logistik. Lyckan, glädjen och känslan av oändlighet just den här dagen, är något vi har tagit fasta på. Vi lyssnar på era önskningar och behov och ger er förslag. Ingenting är omöjligt!

169 omdömen om Bröllop och Fest

Isabella L
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Helt underbart! Som gäst på ett bröllop kommer man utan förväntningar och vill bara fyllas av den kärleksfulla energin! Och vilken helg det blev, platsen, maten, servicen, utsikten, hotellet.. ja allt var toppen!

Moa M
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Trevligt mottagande, fint boende med bra service och hjälpsam personal. Perfekt för bröllop eller andra sammankomster.

Pontus P
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

En väldigt bra kombination av personligheterna på de 2 weddingplanners jag har haft kontakt med, vi skapade något unikt tillsammans.

Andre I
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Vårt bröllop i Italien överträffade alla våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera La Villa Travel för deras fantastiska service och upplevelse.

Anne I
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Vi tillbringade fyra dagar, 11-14/7 på hotellet i samband med vår son och sonhustrus bröllopsfest. Hotellet är mycket vackert beläget och rummen är fantastiskt fina. Jättebra service och god mat och dryck. Vistelsen och allt arrangemang kring festen var fantastiskt.

Håkan I
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Bra och tydlig information. Under vistelsen bra närvaro och fixade små detaljer med glädje.

Ulla-Britt S
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Mycket trevlig resa och vistelse! Tack!

Tomas G

Bra och trevligt.xxxxxxxxxxxxxxxx

Sophia I
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Mycket bra bemötande! Vi är väldigt nöjda med allt. Ett tips kan vara att ändra lite i grafiken i mailen som skickas så att det blir tydligare för kunden vad som meddelas. De var inte så överskådliga/tydliga. Annars är vi som sagt nöjda med allt.

Kjell T
Skrev om Bröllop och Fest en del av La Villa Travel

Bemötandet och vistelsen hos La Villa Travel översteg mina förväntningar. Rummet och maten höll god kvallitet.