Linneby Städ AB

Linneby Städ AB

linnebystad.se
  • Badge2024
4.5

Linneby Städ AB är ett mångsidigt städföretag som specialiserar sig på både omfattande och mindre städuppdrag. Vår verksamhet är baserad i Uddevalla men sträcker sig över hela mellersta och norra Västra Götaland. Vi prioriterar alltid att vara uppmärksamma på våra kunders specifika behov och önskemål. Vår process inleds alltid...

10 omdömen om Linneby Städ AB

Sedan starten hos Reco 2024

Inger R
Skrev om Linneby Städ AB

Hon är väldigt nöjd med städningen , väldigt noggrant gjort !

Britt-marie T
Skrev om Linneby Städ AB

Fint bemötande både i telefon och på plats. Alltid noggranna och duktiga. Fick hjälp med fönsterputsning och höststädning.

Erland A
Skrev om Linneby Städ AB

Det är alltid välstädat och en trevlig stund när de r och städar.

Jenny M
Skrev om Linneby Städ AB

Trevligt bemötande. Ok städning.

Kjell M
Skrev om Linneby Städ AB

Mycket trevlig personal och jag gav dom uppgifter om hemstädning som de sköter bra ! Det enda negativa är att dom inte kan Svenska så det blir jättesvårt att kommunicera med dom ! /Kjell

Catharina E
Skrev om Linneby Städ AB

Toppen och fint resultat Trevligt bemötande!

Johan Ö
Skrev om Linneby Städ AB

Det blev jättefint städat och de hade lyssnat på våra önskemål!

Nils O
Skrev om Linneby Städ AB

Städar bra, kommer när de ska och lätta att få tag i och boka tider och fakturan kommer snabbt

Ulf H
Skrev om Linneby Städ AB

Lätta och flexibla att ha att göra med och har alltid varit nöjd med resultatet!

Juliana B
Skrev om Linneby Städ AB

Jag köper 2 gg per månad städtjäst. Jag är super njöd med personalen som kommer och städa, alltid gör "den lilla extra.", de är snälla och glada och är njöd med deras arbete. Tidogare har vi synd firmor men aldrig varit njöda fram tills nu. Jag Känner mig trygg att ha de hemma trots vi inte är där. Är det något som uppstår tar chefen saker direkt och återkoppla inkl. åtgärder. Jag rekommenderar företaget starkt .

Svar från Linneby Städ AB

Hej till alla, Tack för dom fina ord, mvh Linneby städ Ab/ Djellza