LM Fasadvård Uppland

Ring 072-200 10 15 fasadvard.se

14 omdömen om LM Fasadvård Uppland

Göran S
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Väldigt bra bemötande, snabb respons. Vi köpte fasadtvätt, huset blev väldigt rent och fint. Blomrabatterna täcktes inte och nu vissnar i stort sett alla blommor runt huset. Att det fanns en sådan risk fick vi ingen info om. Nu får vi hoppas att växterna tar sig annars blir det en stor kostnad för att återställa alla växter. Så tvätten blev bra men tyvärr så fick vi en väldigt vissen trädgård.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1208 omdömen 4.5 av 1208 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Alessandra C
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Snabb respons och offert efter kontakt med LM Fasadvård. Proffsigt och noggrant utförd taktvätt, behandling och fasadtvätt till bra pris! Trevligt bemötande av alla inblandade på LM Fasadvård.

Svar från LM Fasadvård Uppland

Underbart och höra dem fina orden, tack för förtroendet Alessandra. Trevlig sommar till er! /Hardi och Oskar

Per S
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Mycket trevlig och proffsig. Förväntade mig ett rent hus och det fick jag.

Svar från LM Fasadvård Uppland

Fantastiskt kul att du blev nöjd, lycka till nu med renoveringen ! Tack för förtroendet och ha en fin sommar /Hardi och Oskar

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 124 omdömen 4.7 av 124 omdömen

Helena U
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Killarna gjorde ett toppenjobb, såg ut som att huset blev nymålat. Kan varmt rekommenderas om ni vill ha ett uppfräschat yttre.

Svar från LM Fasadvård Uppland

Otroligt kul och höra Helena! Tack för förtroendet och ha en fin sommar! /Hardi och Oskar

Arian S
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Fantastiskt arbete av LM fasadtvätt! Effektivt, proffsigt och jättetrevliga killar. Vi är supernöjda och LM fasadtvätt överträffade våra förväntningar. Rekommenderas varmt! ⭐️

Arian S gillar detta
Svar från LM Fasadvård Uppland

Underbart och höra! Tack för förtroendet Arian och trevlig sommar. /Hardi och Oskar

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 124 omdömen 4.9 av 124 omdömen

Josefine B Josefine B
Thomas R
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Vi ble väldigt bra bemötta av LM Fasadtvätt. Killen som var till oss var väldigt positiv o utförde jobbet väldigt bra o professionellt. Allt fungerade mycket bra o vi är jättenöjda. Med vänlig hälsning, Thomas Rosander

Svar från LM Fasadvård Uppland

Kul att du blev nöjd Thomas, uppskattar den fina komplimangen! Trevlig sommar ! /Hardi och Oskar

Lottie A
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Fantastiskt jobb! Mitt hus ser nytt ut.

Svar från LM Fasadvård Uppland

Underbart och höra! Tack för förtroendet Lottie och trevlig sommar. /Hardi och Oskar

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Martin C
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Trevlig kille som kom och gjorde rent vår fasad! Resultatet blev superbra! Nu slipper jag lägga 100,000 på att måla om :)

Svar från LM Fasadvård Uppland

Superkul och givande att du blev så nöjd Martin, stort tack för förtroendet! Trevlig sommar /Hardi och Oskar

Björn W
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Snabba o proffsiga. Huset ser nytt ut. Jag är jätteglad o nöjd

Svar från LM Fasadvård Uppland

Tack för förtroendet Björn, det värmer verkligen! Trevlig sommar /Hardi och Oskar

Arturo C
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Gott och professionellt bemötande, jobbade effektivt med strålande resultat!

Svar från LM Fasadvård Uppland

Vilken fin beskrivning Arturo, det värmer och stort tack för förtroendet. Trevlig sommar ! / Hardi och Oskar

Salman C
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Jag är mycket nöjd med arbetet som LM Fasad utförde på min fastighet. Teamet var professionella, noggranna och höll sig inom både tidsplan och budget. Resultatet överträffade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera dem för alla fasadarbeten.

Svar från LM Fasadvård Uppland

Super roligt att du blev nöjd Salman, vi önskar dig en trevlig sommar! / Hardi och Oskar

Oscar W
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Smidigt och proffsigt med ett mycket bra resultat!

Tack Oscar för förtroendet! Trevlig sommar / Hardi och Oskar

Jan C
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Snabbt, proffsigt med ett utmärkt resultat

Super roligt att du blev nöjd Jan ! Trevlig sommar ! / Hardi och Oskar

Hans A
Skrev om LM Fasadvård Uppland

Vi bemöttes mycket vänligt och respektfullt av företaget. De gjorde verkligen sitt yttersta för att uppfylla våra önskemål kring arbetet. Resultatet blev dessutom mycket bättre än jag hade kunnat föreställa mig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera företaget och metoden att avlägsna mögelpåväxt på målade ytor.

Svar från LM Fasadvård Uppland

Tack Hans för dem fina orden. Super roligt att du blev nöjd ! Trevlig sommar ! / Hardi och Oskar