Bra bemötande vid köp av en BMW, trevlig försäljare. Kort efter köp uppstod ett fel på bilen som var nybesiktigad ua. Ett fel som ej kunde förutses. Kontaktade säljaren som ersatte skadan. Varma rekommendationer från undertecknad Mats
Märsta Bilhus AB
6 omdömen om Märsta Bilhus AB
Fantastiskt service! Från första kontakt via mail till affär! Måste ge bilförsäljaren David extra beröm för sin professionella service
Oerhört dålig firma. Oseriösa, säljer bilar i dåligt skick. vägrar bemöta eller ta ansvar för bilar de sålt. Ärende på väg till ARN som är det i dagsläget.
Bra service och trevlig bemötande. Är mycke nöjd!! Rekomenderar starkt!
Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍
Varning: Följer ej ARNs rekommendationer! De är på svarta listan.
Dom hittade fel som skulle kosta 15000 kr att laga. Bla behövde drivaxeln och hjullagret bytas. Dom sa också att "det är klart att jag som kvinna inte har koll på bilar men det är tur att jag kan välja ut fina kläder till mina barn". Valde att göra en felsökning på bilen hos en annan verkstad. Visade sig att både drivaxeln och hjullagret såg jätte fint ut. Totala kostnaden hos dom för reparationer landade på 3000 kr. Fult att lura en nyskild tvåbarns mamma så där. Ekonomin är svår nog att få ihop.
Skulle flyga me företaget från Arlanda 2 veckor och det var dax för service! Ganska mycket pengar både me parkering och service. Parkeringsavgiften skulle jag få tillbaka från jobbe men servicen får jag stå för själv. Verkstaden står normalt för parkeringen om man servar dock fick jag "normalpris på parkering och kanonpris på service" om ni fattar.