MLA's Smådjursrehab AB

MLA's Smådjursrehab AB

www.mlassmadjursrehab.se
  • Badge2024
Boka tid Ring 073-066 99 82 Dela

MLA´s Smådjursrehab grundades 2018 av Mariette. Hon har tidigare jobbat på Strömsholms Specialistdjursjukhus i många år. Så hon har en oerhörd kompetens, kunskap och gedigen erfarenhet av rehabilitering och friskvård för hund och katt. Vi finns här för att hjälpa till med ditt djurs alla rehabiliteringsbehov. MLA's Smådjursrehab...

16 omdömen om MLA's Smådjursrehab AB

Sedan starten hos Reco 2024

Tuija G
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Trevlig lokal och rehabiliterade. Hunden nöjd = jag nöjd. Min hund är återställd och glad

Carina J
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

En väldig kunnig person som verkligen tar hand om djuret på bästa sätt☺️

Johanna L
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Hade varit kund på ett annat rehab tidigare där jag var missnöjd eftersom tider avbokades för jämnan av olika anledningar osv. Ringde lite halv i panik då till ”marre” efter mycket googlande vad för mer ställen som fanns hyfsat i närheten. Kan bara säga det att för mig är det sååå värt att åka den lilla extra biten som det blivit för oss. Marre tog emot oss med öppna armar och har hjälpt en nojig matte förstå att min hunds spondylos inte behöver innebära döden. Med hjälp av marre så lever min hund ett aktivt och fullgott...

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för fina ord! Alltid kul med kunder som gärna åker de där extra milen för att besöka mig, då vet jag också att kunden är nöjd!

Malin J
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Individ anpassar behandlingen på hunden, både rehab och friskvård. Är noga och följer upp. Man får känslan av att man som kund betyder allt och är jätte viktig för Mariette, som dessutom är trevlig och förklarar vad och varför vi ska göra de olika övningarna.

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tusen tack för dina fina ord, Välkommen tillbaka!

Cecilia M
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Vi fick hjälp med rehabträning i vattentrask efter en knäoperation på vår labraboxer. Bra lugn miljö inget som triggar som i en stadsmiljö. Passade vår lantis utmärkt! Två år senare har vi en frisk o kry kille helt utan men!!

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för fina ord, kul att Atlas mår bra ännu!

Ingela B
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Vänligt och omtänksamt ❣️ Trodde aldrig att våra hundar skulle kunna gå igen och att värken skulle bestå 🥺 Två av våra tre hundar blev helt återställda och vår tredje hund går på rehab hos MLA’s en gång/ vecka och har redan gjort otroliga framsteg🙏 Han krockade med en annan hund i lekens spring och kunde inte resa sig själv, hans huvud lutade åt höger och hans ben var förlamade! Trodde vi skulle få avliva honom men eft besök på Strömsholm djursjukhus och remiss till MLA’s så går han promenader, även om inte höger bak...

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för fina ord! Alltid roligt att ni väljer att komma tillbaka till mig för behandlingar av era hundar, känns fantastiskt att kunna hjälpa till!

Jessica M
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Glad, trevlig och proffsigt bemötande! Hade höga förväntningar vilket hon lätt levde upp till. Behövde tips till min hund och jag fick bästa tips!

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för dina fina ord! Ni är välkomna tillbaka!

Per-Olov T
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Vi har varit hos Mariette i 6 år. Vår hund Mimmi har sprungit i vattentrask och varje gång har det fungerat utmärkt o vänligt bemötande mot oss o Mimmi.

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för fina ord, vi ses snart igen!

Susanna S
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Fantastiskt engagemang och genuint intresse att hjälpa vår hund efter en svår skada. Vänligt bemötande av både hund o ägare. Kan varmt rekommendera MLA's Smådjursrehab!

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för fina ord! Eran resa har varit minst sagt otrolig, ett stort tack till er som gett mig möjligheten och äran att få rehabilitera er hund som var illa däran med dålig prognos m.m. Men se så bra det blev!

Eva K
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

De var väldigt trevliga å proffesionella. Förklarade bra vad som skulle hända å vad som skulle kunna hända ( avlivade en katt) Å jag fick sitta så länge jag ville efteråt. Ett STORT TACK till dem Mvh Eva

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Hej Eva! Jag tror att du blandar ihop mig med någon veterinär, jag bedriver rehabilitering och friskvård av hund och katt. Jag har ev gjort någon friskvårdskontroll alt föreläsning i samband med att du ev besökt mig eller om jag besökt dig som leder till att du blivit inbjuden att ge ett omdöme på min sida :-) Hoppas att du finner rätt veterinär att ge detta stora tack till! Mvh Mariette

Karin E
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Så vänligt och proffsigt bemötande både mot min hund och mig! Grundlig i sin analys och ärlig👍💕

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack själva för erat besök! Ni är varmt välkomna tillbaka!

Julia P
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Super duktig, trevlig och lugn. Tar jättebra hand om djuren och får dom känna sig trygga, min nervösa hund som knappt låter någon ta på honom och är rädd för det mesta slappnade av efter bara 2-3 besök!😊

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tusen Tack för era fina ord! Ni är varmt välkomna tillbaka!

Eva S
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Mina två whippet går på friskvård i vattentrask hos MLA's Smådjursrehab för att bibehålla konditionen året runt. Hundarna älskar sin PT Mariette och har alltid bråttom in på mottagningen

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för erat fina engagemang att underhålla era hundar med friskvård och att hålla dom i mkt god kondition, styrka.

Nina M
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Mariette är oerhört kunnig och noggrann på det hon gör och man blir alltid bemött på ett fint sätt! Har gått hos MLA'S Smådjursrehab med 2 hundar för rehab och rekommenderar henne varmt!

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för era fina ord! Ni är alltid välkomna tillbaka!

Sofie O
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Trevligt bemötande från första gången jag ringde och ville boka in första besöket med min hund. Hittar alltid en tid som passar och ställer upp jämt när det är något! Otroligt kunnig och väldigt omtyckt av både mig och min hund. Har gått på rehab hos Mariette i snart 2 år nu och trivs så bra. Kan verkligen rekommendera!

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för fina ord, tiden går fort, och jag är glad att jag kan finnas till hands när det behövs!

Maud G
Skrev om MLA's Smådjursrehab AB

Marietta som äger företaget,hon är suverän på det hon håller på med.Min hund Troy tycker väldigt mycket om att träffa Marietta.Hon vet vad hon håller på med.Känner mig väldigt trygg med det hon gör med min hund.

Svar från MLA's Smådjursrehab AB

Tack för fina ord! Alltid glad att kunna ge er trygghet och att ni kommer tillbaka!