Sara Blomgren

Sara Blomgren

Sara Blomgren är mäklare på MOHV Haninge

Sara Blomgren har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Sara Blomgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Blomgren har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Sara Blomgren

Per Tony S
Vendelsö

Sara gjorde ett mycket bra jobb trots att hon hade räntorna emot sig. Hon kämpade och var hela tiden positiv och gav mig ett lugn. Mvh Tony

Patience M
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Jätte duktig och bra bemötande ❤️

Kajsa Stina R
Västerhaninge

Vi kunde inte haft en bättre mäklare! Sara är personlig och proffsig och skapar förtroende både hos oss och potentiella köpare. Hon är driftig och får saker gjorda, lyhörd för våra tankar och önskemål men tydlig i vad hon tycker baserat på erfarenhet och kunskap. Lätt och snabb kommunikation om man önskar det - Sålde vårt hus på bara några veckor från att vi bestämde oss för att sälja. Vi är supernöjda!!

Svitlana N
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Haninge

Varmt rekommenderas. Hon är 100 % proffsig och engagerade. Allt fungerade jätte smidigt.

Svar från Sara Blomgren

Tack Svitlana för för dina fina ord! Så kul att få hjälpa er med er försäljning🤗

Angelica S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Vendelsömalm - Mårtensberg

Sara var helt fantastiskt hela vägen! Vi fick hjälp med att hitta vårat nya boende, vi är så glada och tacksamma för det engagemang & vägledning hon gav oss. Vi kommer garanterat vilja sälja med henne i framtiden. En riktig stjärna!

Josef A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Vendelsö - Lyckeby

Travelling hon är duktigt på de hon håller på med

Rickard J
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Tungelsta

Sara var otroligt hjälpsam och vänlig när vi köpte hus. En stor affär som tack vare henne kändes bra rakt igenom. Stort tack!

Linnea Isabelle S
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Tungelsta

Sara Blomgren är en supertrevlig Mäklare som är väldigt lyhörd och hjälpsam.

Sandra R
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Lisö/Ösmo

Trevligt bemötende och anpassningsbar vid snöovädret.

Elin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Tyresö
Kyrkviken

Snabb, positiv, enkel, proffsig och personlig.