Nour Khalil

Nour Khalil

Nour Khalil är mäklare på MOHV Malmö

Nour Khalil har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Nour Khalil har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

28 omdömen om Nour Khalil

Sedan starten hos Reco 2024
Theodoros T
Fosiedal

Nour var jättesnäll och trevlig mot oss på visningsdag, hon svarade på alla frågor och funderingar som jag hade både vid visningen och via samtal/text. Det var den första lägenhet som jag köper men kände mig säker och bekväm under hela processen!

Maria S
Nydala

Underbar person, och mycket hjälpsam.

Ahmad J
Fosiedal

Nour är en proffs på att sälja min lägenhet

Ahmad J
Fosiedal

Nour är proffs på att hjälpa till med en lyckad försäljning.

Anders N
Kirseberg/Kirsebergsstaden

Nour var väldigt proffsig från början till slut. Hon var alltid snabb med att svara och bemötte oss alltid på ett trevligt och personligt sätt. Hon var även stöttande och bra under perioden när det gick trögt att hitta spekulanter.

Ibrahim T
Kirseberg/Kirsebergsstaden

I am really happy with how attentive and helpful she is. She takes the time to really listen to my concerns and answers all of my questions in detail.

Per N
Södertorp

Trevligt bemötande, tydlig information, proffsigt utförande. Kan bara rekommenderas!

Jasmina H
Lindeborg

Nour var vår mäklare vid vårt första lägenhetsköp och vi kunde inte ha hamnat hos en bättre mäklare. Hon fanns tillgänglig för alla våra frågor och funderingar och hon underlätta många saker som vi trodde skulle vara svåra. Från att vi gick på första visningen så har Nour varit väldigt engagerad i oss och hjälpt oss framåt. Även efter att vi har skrivit på kontraktet så känner vi oss inte bortglömda utan vi känner att hon fortfarande finns tillgänglig för oss vilket vi är väldigt tacksamma för. Vi var på flera visningar...

Dino B
Lindeborg

Vi blev bemötta jättefint. Nour var supertrevlig och hjälpte oss genom vårt första lägenhetsköp, något som jag trodde skulle vara skitjobbigt men det blev jättelätt med Nours hjälp. Vi är helnöjda!

Tariq M
Lindeborg

Om du behöver en super skicklig mäklare kan jag bara rekommendera Nour Khalil. hon är super skicklig och hjälper dig hela vägen.