Maila Manitski

Maila Manitski

Maila Manitski är mäklare på MOHV Österåker

Maila Manitski har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Maila Manitski har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Maila Manitski har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Efter 6 år som mäklare i Vaxholm har jag 2022-08-15 bytt arbetsgivare till MOHV. Jag fortsätter att mäkla i Vaxholm som vanligt men utökar även mitt område till Åkersberga. Ni hittar mina tidigare omdömen under fliken historik och utmärkelser. Kika in där. Välkomna att kontakta mig för en trygg affär och bäst betalt.

22 omdömen om Maila Manitski

Sanna I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Österåker
Vaxholm Kullaskogen

Upplevelsen av mitt bostadsköp var mycket positivt och jag fick stöd och hjälp hela vägen. Jag kan varmt rekommendera Maila Manitski på MOHV

Tack för fina ord Sanna. Varma hälsningar Maila

Ylva B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Österåker
Centrala Vaxholm

Vi har använt Maila flera gånger när vi sålt bostäder och har känt samma förtroende för henne varje gång. Kunnig, noggrann och trevlig att ha att göra med. Och det var samma bemötande vi fick när vi köpte en bostad som Maila förmedlade.

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Ylva, älskar mina stamkunder😊 Hoppas att ni ska trivas i nya bostaden. Varma hälsningar Maila

Elin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Österåker
Centrala Vaxholm

Mycket engagerad mäklare som verkligen bryr sig om att fixa bästa möjliga affär både för köpare och säljare!

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Elin för att jag har fått hjälpa er med er bostadsaffär. Jag hoppas verkligen att ni ska landa in bra i er nya bostad- den är supermysig. Varma hälsningar Maila

Larissa P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Stadskärnan

Otroligt lätt att samarbeta med Maila. Rekommenderas varmt!

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Larissa, det har varit roligt att hjälpa dig att hitta rätt köpare till din fina bostad. Varma hälsningar Maila

Maria F
Vaxholm Resarö

Maila är positiv och engagerad! Mycket nöjda med henne!

Svar från Maila Manitski

Tack Maria för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya fina hus. Varma hälsningar Maila

Linn A
Köpte sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Resarö

Tillgänglig, personlig och lyhörd!

Svar från Maila Manitski

Tack Linn, hoppas att ni kommer att trivas här på Resarö:) Varma hälsningar Maila

Anna-Lena J
Sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Resarö

Ett tryggt val under hela säljprocessen. Proffsigt o personligt i en bra mix.

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Anna-Lena för fina ord, jag är så glad att du valde mig som din mäklare. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen trots en tuff marknad. Fina gamla hus på Resarö är mina favoritobjekt:) Det är alltid roligt att arbeta på hemmaplan. Lycka till nu med att hitta drömbostaden. Varma hälsningar Maila

Ella Mikaela L
Sålde sitt hus med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Runö Backe

Professionell, engagerad och duktig mäklare som snabbt fick vår bostad såld för bra pris trots svår marknad. Kan varmt rekommendera Maila!

Svar från Maila Manitski

Tack för snälla ord:) Hoppas nu att vi ska kunna hjälpa er att hitta nya drömbostaden. Varma hälsningar Maila

Maria D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maila Manitski en del av MOHV Åkersberga Vaxholm
Vaxholm Resarö

Supertrevlig och tillmötesgående! Enkel att ha kontakt med!

Svar från Maila Manitski

Hej Maria, tack för fina ord. Jag är säker på att ni kommer att stortrivas på Resarö. Varma hälsningar Maila

Sara E
Vaxholm Resarö

Maila har mycket god kunskap, kännedom och erfarenhet om fastighetsmarknaden vilket verkligen är en stor fördel. Hon är tillgänglig och väldigt bra på att bolla tankar som dyker upp, och komma med förslag och strategier. Jag har uppskattat kontakten och att ha Maila som mäklare väldigt mycket. Framförallt tycker jag att hennes sätt att hantera den här lite tuffare marknaden som vi har nu har varit väldigt bra, det känns tryggt att veta att hon gör precis allting som går, med kampanjer och förslag. Maila får mina bästa och varmaste rekommendationer.

Svar från Maila Manitski

Tack snälla Sara, jag önskar dig all lycka i ert nya hus. Varma hälsningar Maila