Norr Hair & Home

Norr Hair & Home

norrhairhome.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Norr Hair & Home! I en värld där stil möter hållbarhet står Norr Hair & Home som en ledstjärna för harmoni, lyx och värme. För oss handlar det inte bara om att erbjuda förstklassiga hårtjänster och elegant inredning; det handlar om att skapa en plats för dig där skönhet, komfort och miljömedvetenhet samexisterar....

283 omdömen om Norr Hair & Home

Linnéa H
Skrev om Norr Hair & Home

Detta var den bästa frisör upplevelsen jag har haft. Kände mig så trygg och bekväm under hela besöket. Stämningen i salongen var otroligt trevlig.

Carina S
Skrev om Norr Hair & Home

Väl omhändertagen och en duktig frisör 🙏 Har redan bokat tid för nästa behandling 🌼

Emma F
Skrev om Norr Hair & Home

Fantastisk upplevelse! Jag blev så nöjd med både klippningen och stylingen. Fin lokal och supertrevlig personal! Kommer absolut tillbaka!❤️

Gerd B
Skrev om Norr Hair & Home

Ett trevligt och varmt bemötande. En professionell hållning..

Sara G
Skrev om Norr Hair & Home

Trevlig lokal och personal. Blev väldigt nöjd med nya hårfärgen och klippningen.

Anna-Lena T
Skrev om Norr Hair & Home

Trevligt bemötande och bra klippning. Nöjd!

Gunilla S
Skrev om Norr Hair & Home

Kund sedan tidigare. Blir alltid väl bemött. Lugn och avspänd atmosfär. Resultatet blir bra. Dock kostar det onödigt mycket, att bli klippt på Norr. Det gör att vissa kunder väljer en ( av flera frisörer billigare frisörer i Nyköping). Tror det blir nödvändigt att tänka om på sikt.

Sofia F
Skrev om Norr Hair & Home

Linda lyssnade och tog in det jag sa att jag ville få gjort med mitt hår. Hon förklarade även hur hon tänkte på ett optimalt sätt. Kommer komma tillbaka för att färga håret senare

Åsa K
Skrev om Norr Hair & Home

Otroligt kunniga och välutbildade frisörer. Alltid supernöjd och deras kundbemötande är toppen!

Anna-Karin W
Skrev om Norr Hair & Home

Lugn och trevlig stund hos Norr, jag blev mycket nöjd med klippningen.

Erik L
Skrev om Norr Hair & Home

Jag har klippt mig hos tre av frisörerna på Norr. Alla är otroligt proffsiga och trevliga. Därför klipper sig hela familjen hos Norr. Vi är så nöjda ☺️👍🏻

Tove E
Skrev om Norr Hair & Home

Der var både trevligt och jag kände mig väl omhändertagen. Jag fick lära mig mycket om hur jag ska ta hand om mitt hår, vilket jag inte är så bra på. Nöjd med frisyren, jag som har ett hår som jag tycker är svårt att få till bra.

Cecilia O
Skrev om Norr Hair & Home

Trevlig och proffsig personal som alltid bemöter kunder på ett bra sätt. Lyhörd för hur man vill ha sitt hår och get många bra tips

Görel E
Skrev om Norr Hair & Home

Trevlig salong och trevligt bemötande. ”Frissan” lyssnade på mina önskemål om klippning o resultatet blev mycket bra. Kommer gärna tillbaka.

Margareta B
Skrev om Norr Hair & Home

Gott bemötande och proffsig klippning

Sigourney S
Skrev om Norr Hair & Home

Lyssnade på vad jag ville ha och förde en bra dialog kring hur vi skulle få till det på bästa sätt.

Lina E
Skrev om Norr Hair & Home

Otroligt mysig och lugn atmosfär! Man blir alltid väl omhändertagen, och alltid lyssnad på. Mitt hår har aldrig mått så bra som det gör nu!

Tone Anita P

Proffsigt bemötande och klippning 👍

Ella B
Skrev om Norr Hair & Home

Frisören var väldigt trevlig och vi pratade under klippningen. Hon lyssnade även på mina önskningar och gav mig bra resultat. Mina förväntningar var att stället skulle vara lugnt och hemtrevligt, till skillnad från stressen på vissa drop-in ställen, och det var det verkligen. Nackdelen med det var ju att det blev lite dyrare. Jag tyckte att upplevelsen var väldigt bra, och kommer troligtvis tillbaka. Jag klippte uppklippt.

Carolina V
Skrev om Norr Hair & Home

Alltid mjukt och fint mottagande! Klippt mig i flera år hos Norr och alltid samma fina mottagande. Alltid tvätt före klippning vilket både känns avslappnande och är väldigt skön stund.

Malin E
Skrev om Norr Hair & Home

Rebecca är så proffsig, lyssnade in vad jag ville och gav förslag på vad hon trodde skulle funka och inte

Mona K
Skrev om Norr Hair & Home

Håret blev bra klippt o produkterna som användes vid klippning kändes väldig bra.

Carita L
Skrev om Norr Hair & Home

Fräscht, ljust och luftigt. Lugn stämning.

Linn D
Skrev om Norr Hair & Home

Jag blir alltid nöjd när jag klipper mig på Norr :)) Fina lokaler och professionella frisörer!

Helen Ö
Skrev om Norr Hair & Home

Som alltid en lugn och bra miljö / lugn musik samt trevligt bemötande.

Harrieth L
Skrev om Norr Hair & Home

Kände mig varmt välkomna och blev bjuden på en kopp kaffe medans jag väntade. Vi gick igenom min klippning hur jag ville bli klippt och jag blev mycket nöjd med resultatet!🤗 Jag fick också information om deras nya produkter! Mvh/Mycket nöjd kund

Nina L
Skrev om Norr Hair & Home

Ja klippte mig där,och det blev helt snett inte alls bra, plus att det sticker ut testar överallt i håret. Jag har planerat att klippa av mitt långa hår över ett år och resultatet hos er blev inte alls bra,nu har jag bokat hos en annan frisör som ska hjälpa mig så det blir rakt, ja har verkligen letat efter en bra frisör och så blir resultatet på detta vis,kan inte rekommendera er då ja trodde ni var bra med tanken på priset man får betala plus att ni tar 400 kr ifall man måste tvätta det ,ingen annan frisör gör det ,tack för mig

Svar från Norr Hair & Home

Hej Nina, väldigt tråkigt att läsa detta, och ännu tråkigare att du inte framfört detta till oss så vi kan få möjligheten att hjälpa dig. Det är oerhört viktigt för oss att våra kunder är nöjda och vi önskar inget hellre än att få en chans att rätta till det du inte är nöjd med. Och vi tar INTE extra för tvätt, det ingår i våra klippningar vilket framgår när man bokar online. Vänligen kontakta oss på Mail eller telefon så vi kan hjälpa dig. Med vänlig hälsning, Rebecca

Hakan R
Skrev om Norr Hair & Home

Linda gör min frisyr jätte bra och är noggrann Mitt ex var frisör och Linda gör det bättre Mvh Håkan Rundgren

Roger H
Skrev om Norr Hair & Home

Alltid trevligt bemött. Professionell klippning. Mycket fin salong. Kan inte bli bättre

Iris P
Skrev om Norr Hair & Home

Alltid ett gott och trevligt bemötande. Har höga förväntningar på ett professionellt utförande, vilka alltid infrias. En toppen frisör helt enkelt!

Ingrid Kristin G
Skrev om Norr Hair & Home

Alltid lika nöjd när jag varit där

Elinor L
Skrev om Norr Hair & Home

Mitt hår blev fett fint när ni klippte det 💯💯

Maria K
Skrev om Norr Hair & Home

Rebecka är väldigt tillmötesgående, lyhörd och trevlig och ger gärna tips om hur du bäst tar hand om ditt hår. Känner mig väldigt trygg hos henne som kund.

Anita J
Skrev om Norr Hair & Home

Proffsigt bemött man känner sig alltid välkommen trevlig miljö

Pia K
Skrev om Norr Hair & Home

Man blir alltid mycket bra bemött och det finns ett stort engagemang och en vilja att tillgodose vilka önskemål man har. Denna gång var det en klippning.

Elisabeth R
Skrev om Norr Hair & Home

Daniella var såå trevlig och gullig på alla sätt och vis. Jag har aldrig varit på denna frlsörsalong så det var en mycket positiv upplevelse! Allt kändes mycket fräscht och rent! Dessutom bjöds jag på kaffe! Kunde inte ha blivit en bättre start på tisdagsmorgonen.

Camilla W
Skrev om Norr Hair & Home

Helt underbar personal och sånt trevligt bemötande! Jag blev så nöjd med min frisyr och kommer komma tillbaka när jag ska klippa/färga mig igen!

Ugo J
Skrev om Norr Hair & Home

Dottern var jättenöjd och Sanna tog väldigt bra hand om henne.

Anna-Greta P

Jättebra Trevlig personal Spray som passar mitt hår

Susanne M
Skrev om Norr Hair & Home

Supernöjd med mitt hår. Rekommenderar verkligen den här salongen.

Lotta B
Skrev om Norr Hair & Home

Det är alltid lika trevligt att komma till Norr. Personalen är fantastiskt trevliga!! Jag har färgat, blekt och klippt mitt hår där i många år nu och vill absolut inte byta!! Gå dit och fixa ditt hår du kommer bli så nöjd.

Sture S
Skrev om Norr Hair & Home

Bra bemötande och kunnig personal.

Annica R
Skrev om Norr Hair & Home

Mycket bra frisör och trevlig atmosfär

Markus J
Skrev om Norr Hair & Home

Fin lokal, bra läge med parkering runt hörnet. Fantastiskt bemötande, riktigt kunnig och kompetent frisör! Kan varmt rekommendera Norr Hair &Home!

Reberto B
Skrev om Norr Hair & Home

Man blir alltid glad när man besöker Norr Hair Trevligt bemötande och kunnig personal.

Ingrid C
Skrev om Norr Hair & Home

Blir alltid bemött välkomnande och trevligt. Resultatet blir alldeles fantastiskt och jag får så mycket beröm över ett vackert hår. Rebecca gör allt för att ge mig det resultat jag önskar. Jag ger de allra bästa rekommendationer till Norr Hair.

Harriet N
Skrev om Norr Hair & Home

En fin upplevelse varmt bemötande och proffsigt klippt och färgat … nöjd

Britt T
Skrev om Norr Hair & Home

Jag är som alltid så nöjd med mitt hår efter klippning och behandling. Så proffesionellt arbete och ett mycket trevligt bemötande.

Reino D
Skrev om Norr Hair & Home

Bra bemötande och professionellt utförd klippning. Som vanligt!

Sarah A
Skrev om Norr Hair & Home

Bemötandet var mycket bra och som alltid fick jag en professionell klippning av Daniella.