PutsJohan AB

PutsJohan AB

putsjohan.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till PutsJohan! PutsJohan är det självklara alternativet för dig som är noga med att du får en seriös och professionell aktör med bra yrkeskunskaper. Vi finns till för dig tycker det är viktigt att städjobben utförs effektivt och noggrant. PutsJohan AB har varit verksamt sedan 2006 och har idag 18 anställda, vi utför...

652 omdömen om PutsJohan AB

Arne L
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande och bra utfört arbete

Lars Ö
Skrev om PutsJohan AB

Prövade 2 andra firmor för putsning tidigare men de gjorde ett sämre jobb till högre pris. Använder PusJohan nu sedan flera år tillbaka och är helnöjd.

Britt-Marie K
Skrev om PutsJohan AB

Bra? Får det man blivit lovad

Maria A
Skrev om PutsJohan AB

Trevlig personal som var helt okomplicerade dessutom gjorde de ett superfint jobb. De putsade alla fönster i vår villa snabbt och effektivt. Blev rekommenderad Putsjohan av en kollega och jag fortsätter rekommendationen. Vi är supernöjda!

Berit A
Skrev om PutsJohan AB

Helt ok. Reagerade på att man inte bytte vatten nån gång under uppdraget. 2-våningshus med 11 fönster

Ylva Z
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt rena fönster. Jättenöjd och trevliga killar.

Margareta L
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande redan i telefonkontakten. Fyra glada pigga kvinnor som gjort ett bra jobb i min fastighet. Snart dags att göra ett lika bra jobb i min lägenhet som sålts.

Anna-Maria A
Skrev om PutsJohan AB

Vilket resultat, jättebra och snabbt. Enda nackdelen var att man fick boka i god tid.

Nina L
Skrev om PutsJohan AB

Kanonbra trevliga killar som gjorde ert perfekt jobb med putsa alla mins fönster utomhus på huset. Rekommenderas!👍😁

Ingegerd I
Skrev om PutsJohan AB

Fönsterputs. Två trevliga killar dök upp på avtalad tid. Snabbt o effektivt, de kunde sitt jobb helt klart! Enda anmärkning jag har är att ett fönster inte stängdes ordentligt efteråt. Men jag kunde fixa det själv.

Nils-Gunnar L

Två helproffs på fönsterputsning

Marja-Liisa H
Skrev om PutsJohan AB

Professionella, snabba och trevliga!

Oskar T
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemötande, bea resultat och god service

Eva B
Skrev om PutsJohan AB

Trevlig personal som gör ett utmärkt jobb! Fönsterputs👍🏻

Margareta M
Skrev om PutsJohan AB

Rekommenderas varmt!Rena fina ändrar.

Monika R
Skrev om PutsJohan AB

Alltid ett trevligt bemötande! Putsar och städar fint🙏👌

Eva W

Trevligt och tillmötesgående . Väldigt fint resultat

Ulla I
Skrev om PutsJohan AB

Allt har fungerat bra från beställning till utförande och vi är väldigt nöjda med putsningen av vår inglasade balkong😀🙏

Christian J
Skrev om PutsJohan AB

Smidigt och trevligt bemötande. Anlitades gällande flyttstädning och alla förväntningar uppfylldes. Rent och. snyggt.

Björn O
Skrev om PutsJohan AB

Mycket nöjd. Snabbt, bra och vänligt bemötande!

Sven Göran L
Skrev om PutsJohan AB

Trevliga killar , nöjd med jobbet, tack

Eva J
Skrev om PutsJohan AB

Bra bemötande vid både beställning och utförande. Levde upp till mina förväntningar- rena fönster in- och utsida, mellan, persienner och fönsterbleck. Dessutom hade jag trevligt med de tre killarna som jobbade.

Cecilia A

Trevligt. Proffsigt. Har världens finaste baadrum

Eva N
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemött. Ni städar ok. Men glömmer handledsstängerna,tyvärr. Trappstädning i bostadsrättsförening.

Kristina I
Skrev om PutsJohan AB

Supernöjd,med både bemötande och utförd fönsterputs!

Marie S

Bra bemötande och kundfokuserat

Annette L
Skrev om PutsJohan AB

Alltid tillmötesgående och punktliga o noggranna

Majvor H
Skrev om PutsJohan AB

Mycket trevliga och proffsiga killar jag rekommenderar dem varmt

Birgitta L
Skrev om PutsJohan AB

Mycket trevligt bemött vid några telefonkontakter i samband med tidsbokning. Har anlitat företaget många år och förväntningarna om ett bra resultat av fönsterputsen infriades även i år. Kan rekommendera företaget.

Carin V
Skrev om PutsJohan AB

Mycket nöjd! Möjligen var dock en av två putsare under upplärning..

Annika N
Skrev om PutsJohan AB

Alltid lika trevligt bemötande och rena fönster .

Anita P
Skrev om PutsJohan AB

Trevligt bemött De gjorde sitt jobb bra och snabbt Snyggt resultat av fönster putsningen även när solen ligger på

Tomas B
Skrev om PutsJohan AB

Vi har anlitat PutsJohan i flera år och varit 100 procent nöjda! Trevlig och kunnig personal!

Lena W
Skrev om PutsJohan AB

Bara positivt! Ett par yngre förmågor vad med nu sist. Ser några mindre missar, men det är okej. De behöver tid för att bli perfekta!

Caroline H
Skrev om PutsJohan AB

Otroligt bra resultat och trevlig personal 🫶

Kenth W
Skrev om PutsJohan AB

Som alltid - snabbt och välgjort på samma gång!

Sinikka A
Skrev om PutsJohan AB

Kom i exakt tid.. mycket bra resultat. Trevlig personal. Vi kommer att anlita Puts-johan igen.

Birgitta N
Skrev om PutsJohan AB

Positiva effektiva killar som snabbt drog igång. Kände mig trygg - (80+are) trots att jag var själv i huset ( maken på begravning) Bara gott att säga

Kajsa W
Skrev om PutsJohan AB

Vi är nöjda. De kom på utsatt tid, var trevliga och resultatet blev bra. Aningen långsamma.

Annika S
Skrev om PutsJohan AB

Alltid lika trevliga och professionella killar som är noggranna och snabba. Bäst i stan!

Robert K
Skrev om PutsJohan AB

Proffsig och trevlig personal!

Christina T
Skrev om PutsJohan AB

Vänligt bemötande. De uppfyllde alla mina krav, mina fönster blänker.

Jenniemaria S
Skrev om PutsJohan AB

Snabb och trevlig service, med gott resultat

Mats B
Skrev om PutsJohan AB

Mycket trevliga killar och de gjorde ett bra jobb.

Patrik L
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt, proffsigt och otroligt trevlig personal allt från bokning till utförande.

Ewa V
Skrev om PutsJohan AB

Jag mycket nöjd med både bemötandet och proffsigt rengjorda fönster

Jaana S
Skrev om PutsJohan AB

Alltid så trevliga killar. Uppskattar att de är samma personer som kommer år efter år. Är mycket nöjd och kommer även i fortsättningen att anlita PutsJohan. Rekommenderar till vänner och bekanta.

Håkan F
Skrev om PutsJohan AB

Snabbt, bra och bra pris. Samma personer som tidigare år.

Christina A
Skrev om PutsJohan AB

Jag är mer än nöjd. Det kan inte bli bättre.

Sylvi L
Skrev om PutsJohan AB

Allt bra- ingenting att klaga på! Snabba och effektiva killar!