Saxokam

Saxokam

www.saxokam.nu
  • BadgeTwoYears

Välkommen till din frisörsalong i centrala Sundsvall! På Torggatan 2 hittar du Saxokam där du möts av trevlig och serviceminded personal samt trevliga lokaler. Vår vision är att med vår professionalism kunna hjälpa våra kunder med att få den looken de vill ha, oavsett färg eller stil. Efter ditt besök hos oss vill vi att du...

780 omdömen om Saxokam

Sara S
Skrev om Saxokam

Helt otrolig huvud massage vid tvätt! Jätte nöjd med håret

Ida J
Skrev om Saxokam

Så mysig lokal, sen en super duktig frisör som heter Alva! Bra kundbemötande och kände mig verkligen sedd och förstådd utifrån mina önskemål💖🥰

Matts P
Skrev om Saxokam

Mycket bra bemött av en elev hos er. Nöjd med klippningen och närvaron. Kommer gärna igen

Alma E
Skrev om Saxokam

Alla var jättesnälla och välkomnande. Jag blev mycket nöjd med min klippning : ) I början så var jag lite osäker på vad för frisyr jag ville ha men lite tips och råd så blev det bra 👍

Siri N
Skrev om Saxokam

Jag blev bemött på ett snällt sätt, personalen var trevlig och duktig. Mina förväntningar blev som jag ville ha och jag blev nöjd med resultatet.

Linda S
Skrev om Saxokam

Jättetrevligt ställe med härlig personal. Trivdes toppen i stolen och blev absolut nöjd! Tack

Jeanette M
Skrev om Saxokam

Vi gick tillsammans igenom frisyren jag ville ha och frisören så inga problem med att ordna det. Jag blev oerhört bra bemött. Jag har blivit riktigt bra klippt MEN jag fick verkligen inte den frisyr jag önskade vilket drar ner betyget.

Svar från Saxokam

Hej. Tack för feedback. Kontakta oss gärna för ny tid snarast så vi får rätta till det som blivit fel ☀️vänligen team saxokam

Krister L
Skrev om Saxokam

Mycket bra på alla nivåer 👍👍

Katarina B
Skrev om Saxokam

Jättebra! Gullig tjej med bra energi som klippte mig

Britt-Marie B

Jag fick ett mycket trevligt bemötande från Ida. Ida som är elev klippte en frisyr som passar mig. Det var mitt första besök hos Saxokam men jag ska återkomma så länge Ida finns där!

Joel N
Skrev om Saxokam

Mycket bra bemötande och lyssnade till hur jag ville bli klippt!

Cecilia H
Skrev om Saxokam

Blev klippt av en elev som var såååå duktig och trevlig. Jag kommer absolut komma tillbaka.

Anne-Lie D

Trevligt bemötande Höll tiden

Ida O
Skrev om Saxokam

Jag blev bemött väldigt bra. Mina förväntningar var att ljusa upp håret och klippa bort det slitna och få tips och råd om hur jag skulle färga/klippa. Och det fick jag, jag blev supernöjd med hela upplevelsen och resultatet. Ida som klippte var proffsig, duktig och trevlig!

Mira H
Skrev om Saxokam

Hon förstod vad jag ville, var trevlig och gjorde ett väldigt bra jobb. Jag är väldigt nöjd

Yvonne J
Skrev om Saxokam

Mycket väl mottagen av personal.Förväntmingen var att få den klippning jag önskat länge.Och det fick hag tack vare Rebbeka.Många Tack.Återkommer.🦋

Birgit D
Skrev om Saxokam

En trevlig stund med bra omhändertagande

Maja A
Skrev om Saxokam

Supertrevliga, och professionella. Blev så nöjd med mitt hår! Även väldigt fin lokal.

Alejandra B

Väldigt lung och fin i kontakt. Uppskattades att Nelly berättade varje steg och att hon frågade sina andra kollegor för bättee arbete. Gillar att hellre en person är hungrig att lära sig bättre än att bara nöjd med låg kunskap. Grymt arbete!

Sam W
Skrev om Saxokam

Roligt att klippa sig Skönt när ni tvättade håret Roligt att prata om olika saker Det gick ganska snabbt Det blev snyggt

Sara H
Skrev om Saxokam

Fantastiskt fint & proffsigt bemötande. Blev verkligen nöjd med både känsla och resultat. Tack!

Hanna H
Skrev om Saxokam

Väldigt gullig tjej som tog hål i dotterns öron. Som dessutom tog hål i båda öronen samtidigt👍🏼

Britt-Marie M

Trevligt bemötande i fina lokaler. Blev klippt av en frisörelev som var noggrann och trevlig. Nöjd med resultatet.

Nellie L
Skrev om Saxokam

Jag hade en otroligt trevlig upplevelse, tack vare ett professionellt och avslappnat bemötande.

Emelie K
Skrev om Saxokam

En jättebra upplevelse där Alva verkligen lyssnade på mina önskemål men också gav tips och råd vilket visade på stort kunnande. Min första frisör-upplevelse i Sundsvall efter flytt hit i juli - det blir definitivt min nya frisör!

Diana S
Skrev om Saxokam

Frisör, trainie, som var mycket duktig, fick nästan fria händer ang frisyr där hon förklarade om vad hon skulle vilja göra och som jag accepterade. Informerade hela tiden om vad hon gjorde vilket uppskattades. Resultatet blev exakt vad jag hade förväntat mig. Brukar många gånger låta de som inte är klara frisörer få ta hand om mitt hår för hur ska de annars komma vidare i sin yrkesutövning. Inhandlade även Nioxin produkter som jag är nöjd med och som fungerar bra på mitt "bebishår"

Malin A
Skrev om Saxokam

Snabb, trevlig och duktig, när hon klippte min 7-åring.

Birgitta L
Skrev om Saxokam

Alltid mycket trevligt att bli klippt av Katja. Resultatet är alltid mycket bra!

Ros-marie W

Noggrann elevklippning och trevligt bemötande.

Eva W
Skrev om Saxokam

Fick en snabb tid hos Nelly eftersom jag bara var i Sundsvall över helgen! Hon var jätteproffsig och har en fin och mjuk personlighet, jag blev jättenöjd med min nya frisyr och hon förstod precis vad jag önskade mig! Lättsam att prata med, men inget ”pladder”, 🥰👍

Per E
Skrev om Saxokam

Trevligt och blev som jag tänkt!

Wilma L
Skrev om Saxokam

Blev bra bemött med härlig energi. Klippningen blev bra men lite för uttunnat för min smak men annars toppen.

Mathilda N
Skrev om Saxokam

Blev bemött jätte bra och saxokam levde upp till förväntningarna och blev nöjd med håret

Mariann L

Blev jättenöjd med klippning som jag gjorde den 6/8-24

Ingela R
Skrev om Saxokam

Jag är mycket nöjd. Frisyren blev precis som jag ville.

Elin L
Skrev om Saxokam

Jätte nöjd med hon som klippte mig.

Anna-Lena S

Det var ett bra bemötande,jag blev nöjd med resultatet

Marlene N
Skrev om Saxokam

Träffade trevliga Ida, först via telefon då jag behövde tid akut, och en timme senare när jag var på plats. Hjälpsam och hörsammade mina önskemål angående längd och klippte in en lugg då jag råkat komma i kontakt med ljus som behövde fixas till.

Linnéa O
Skrev om Saxokam

Supernöjd! Trodde inte att det kunde bli så bra, Ida var superbra!

Tyra K
Skrev om Saxokam

Jag blev bra bemött och frisyren blev bra

Åsa W
Skrev om Saxokam

.Blev vänligt bemött . Frisören var trevlig med lagom respekt för personlig integritet hos kund . Frisören kändes säker på hand o stämde av med kund under behandlingen

Anders L

Trevligt bemötande och inlyssnande

Christina H

Otroligt duktig och trevlig tjej som hjälpte mej med klippningen 👍

Christina N

Härlig service och Linda var Såå trevlig. Tack!!!

Louice S
Skrev om Saxokam

Trevligt bemötande från frisören och hon lyssnade på mina önskemål kring klippningen. "Väntrummet" är kanske inte så mysigt, men svårt att göra någonting åt då lokalen är ganska liten.

Petra L
Skrev om Saxokam

Fick ett trevligt bemötande o duktiga på det dem gör

Tilda Ö
Skrev om Saxokam

Jag blev bemött på ett underbart sätt och frisörer förstod precis hur jag ville ha håret. Jag blev otroligt nöjd med resultatet och jag kommer definitivt gå tillbaka fler gånger! Jag köpte lugg klippning men är hundra procent säker på att jag kommer gå tillbaka för klippning av hela håret nästa gång! Väldigt nöjd ☺️

Pia B
Skrev om Saxokam

Tack Ida och Sax&kam för bästa stylingen! Så snyggt och finaste bemötandet.

Kristina L
Skrev om Saxokam

Mycket bra bemötande. Är nöjd med klippningen

Ann-Charlotte S

Trevlig frisörska som lyssnade på mina önskemål. Jag blev nöjd. Bra bemötande och svarade på mina frågor.