Köpte en säng med 25 års garanti på ram- och resårbrott. Gjorde en reklamation augusti 2023, (japp, de har tagit mer än 1 år) jag gjorde allt enligt reklamation med att skicka in underlag, dokument. Bilder. Videor osv etc etc etc. Kundtjänst drog ut på det, extremt dålig återkopplingar under tiden då det kunde gå veckor innan man fick svar. Tills man jagat dom flera gånger fick man tillslut svar att: ”denna reklamation är inte godkänd” ”du kan köpa ny kassett eller madrass till ett väldigt bra pris” Men med tanken på...
Seng Sverige AB - Butik Barkarby
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Seng Sverige AB - Butik Barkarby
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Escribió sobre
Seng Sverige AB - Butik Barkarby
Reco tipsar!
Beställde ett Hillerstorp paviljongtak som levererades fortare än förväntat, mycket nöjd kund 🙂👍
Escribió sobre
Seng Sverige AB - Butik Barkarby
Oseriöst företag, välj annan butik. Man får jättebra service fram till att man betalat. Efter det är man som kund vatten värd. Vi beställde vår kontinentalsäng i maj och skulle få leverans 6-8 veckor senare. Efter 8 veckor får vi stommarna levererade - resårmadrassen är spårlöst försvunnen. Vår gamla säng va såld eftersom nya sängen skulle levereras samma dag. När jag ringer butiken för att ta reda på vart madrassen är och vad vi kan göra rycker butikschefen Halil, som vi köpte sängen av, på axlarna. Det är inte hans problem,...