Man får bra hjälp och bra bemötande
Sinfrid
About company
Välkommen till Sinfrid, ett teknikbolag med en mänsklig touch. Vår mission? Din säkerhet. Vi levererar smarta lösningar för att förstärka din trygghet i en värld som förändras snabbt. ID-Bevakning, en av våra tjänster, gör mer än att bara skydda din identitet mot kapning. Den ger dig också kontroll över din kreditvärdighet och...
130 omdömen om Sinfrid
Sedan starten hos Reco 2022
God kunskap och trevligt bemötande
Personen jag fick prata med var Trevlig och hjälpsam
Tack för hjälpen med att reda ut de missförstånd som uppstått
Jag upplevde ett bra bemötande , det var Mimmi jag pratade med idag. Tidigare tror jag det var Jesper som ordnat autogiro till mej, det var oxå bra bemötande mvh Stina Friberg Orsa
Blev bra bemött med förståelse för mitt ärende och löste mitt problem.
Bra bemötande Inger förtroende
Lite problem med en faktura med påminnelseavgift men det löste medarbetaren Tack mvh Harri Koskela.
Mycket tacksam för vänligt och lugnt bemötande och hjälp i en jobbig (för mej) situation. Dagens ros🌹Leila
En bra upplevelse. Kan egentligen bara klaga på väntetiden men bra lösning med uppringningen.
Väldigt bra mottagande, fick svar på alla mina frågor tack så mycket
Fint bemötande och förklaringar. Fick proffesionellt hjälp i mitt ärende. Tack
Trevlig och tillmötesgående :)
Trevligt bemötande.ni löste att jag fick pausa tandborste huvuden.
Bra upplysning och kunnig personal.
Trevligt bemötande trots att ja vill säga upp tjänsten
Jag blev bemött på ett lugnt o trevligt sätt. Mina förväntningar var nog mest att företaget skulle vara oproffsigt, men jag fick ändra mina tankar, blev mer övertygad att det är tvärtom. Jag ska göra jämförelser med de tjänster jag har tidigare och kanske lämna en ”gammal” tjänst i stället.
Jag är ny kund och fick ett mycket bra bemötande angående min förfrågan angående Efaktura
Trevligt bemötande. Fick hjälp med ångerrätten. Tack
Mycke fint bemötande. Förväntningarna levde dom upp till Högsta betyg på den tjänst jag sökte.
Mycket vänligt telefonkontakt pga jag hade problem att genomföra betalningen av 1.fakturan! Jag visste inte hur jag skulle göra! Jag fick hjälp att betala fakturan med en gång! Dessutom tog hon bort påminnelseavgiften av denna fakturan! Jag var/är väldigt glad för det o för hjälpen! Mycket tack!! Fick även erbjudande-när jag ger ett omdöme-att nästa fakturan skulle tars bort! Tyvärr måste jag meddela att jag gjorde det med en gång att ger omdöme!! Men det med Trustpilot fungerar inte! Jag satt över en timme-9 försök gjorde...
Hej Birgit, Tack för din feedback! Kul att höra att vi kunde vara behjälpliga men tråkigt att höra att det inte gick nå vidare med att skriva Trustpilot omdömet! Om det mot all förmodan fortfarande inte skulle funka efter kontakten med Trustpilot så hjälper vi dig jätte gärna vidare med i ärendet med att skriva omdömet. Vi hoppas det går bra annars är du jätte välkommen att höra av dig till oss så hjälper vi dig med glädje. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Trevligt och korrekt bemötande.
Ett trevligt samtal med wiliham
Blev vänligt bemött fick svar på min fråga
Vänligt och korrekt bemötande när jag väl fick kontakt efter alltför lång väntan, flera timmar faktiskt. Mitt förtroende sviktar om jag nu haft ett brådskande ärende. När jag accepterade Sinfrids erbjudande den 9 februari blev jag erbjuden 2 anti skimming kort men fått bara ett. Inte heller detta är förtroende ingivande. Nu ville jag bara få autogiro bekräftat.
Hej Stig, Tack för din feedback och för att du delar din upplevelse med oss. Vi beklagar att du har upplevt lång väntetid och att du endast har mottagit ett anti skimming kort istället för två. Det är inte den service vi strävar efter att ge våra kunder. Vi kommer att se till att du får ditt andra anti skimming kort skickat till dig omgående. Angående autogirobekräftelsen kommer vi att säkerställa att du får bekräftelsen så snart som möjligt. Kontakta oss gärna på kundservice så vi kan åtgärda dessa misstag så snart...
Katastrof, har avslutat flera gånger men ändå envisas det med nya räkningar. Alltid är det sista räkningen. Akta er för dessa, undvik!
Hej Karl, Tack för din feedback. Det är tråkigt att läsa att din upplevelse hos oss varit negativ, givetvis strävar vi alltid efter att förbättras och därför är alla synpunkter viktiga. Tyvärr så blir det missförstånd ibland över telefon vilket vi förstås inte vill men kan vara oundvikligt på grund av olika orsaker. Vi hjälper dig gärna ställa allt till rätta, kontakta gärna oss på 08-509 332 01 helgfria vardagar mellan 08:00-15:00. Tack för att du ger oss chansen att förbättra vår service. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Alltid mycket trevligt bemötande. Visar förståelse och försöker att hitta en lösning.
Bra respons från handläggare men faktorors utskick och i vilken ordning, fullständigt otroligt, så illa att det går ej att beskriva Jag har fått betala mycket onödiga summor för förseningar och fakturorna slarviga utskick, säkert med 1000SEK som jag borde få tillbaka, inte ens en ursäkt utan riktigt illa bemötande
Jättebra service från alla som jobbar på Sinfrid.
Bra service Trevllgt bemötande.
+Trevligt bemötande. +Empatiskt bemötande. +Erbjudandet behölls medan jag styr upp lösa trådar.
Trevlig och lyhörd Mimmi , löste problemet
Snabb och bra service. Trevlig personal
Jag fick mycket bra hjälp med mitt ärende
Över förväntan . Det blev ett ändrat avtal. Mer ekononomiskt betingat för mig
Hej Tore, Tack för din feedback! Vi är glada att höra att vi kunde erbjuda dig ett avtal som bättre passar dina ekonomiska behov. Om du har några fler frågor eller behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta oss. Vänliga hälsningar, Alma H.
Fantastiskt fin bemötande och fått den hjälp som behöver
Hej Albi, Tack för din feedback! Kul att höra att vi kunde vara behjälpliga! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning, Alma H.
Ok.lite svårt att höra knappsatsen.Vilket gör det svårt att trycka rätt
Hej Birgitta, Tack för din feedback och för att du gav oss 4 stjärnor! Vi är glada att du är nöjda med oss. Vi uppskattar din ärlighet om svårigheten med att höra knappsatsen. Din feedback hjälper oss att förbättra våra tjänster. Om du har några fler frågor eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss. Med vänliga hälsningar, Alma H.
This is a RIP OFF company. Fast talking sales people, and customer service representatives trained to ignore customer concerns. Binding contracts that cannot be shortened or discontinued. Total RIP OFF.
Hi Marilyn, We apologize for any frustration or inconvenience you’ve experienced. Your feedback is important to us, and we take your concerns very seriously. Our goal is to provide clear and transparent service, and we regret that you felt this was not your experience. We are committed to improving our customer service and addressing any issues promptly. Please reach out to us directly at 077-517 00 90 so we can review your situation and find a satisfactory resolution. We value your feedback and hope to regain your trust. Thank you for bringing this to our attention. Best regards, Alma H.
Fick aldrig mina varor, trots att de sagt två gånger att de ska skickas. Kommer ringa för att säga upp det. Urdåligt.
Hej Sandra, Vi beklagar verkligen att du inte har mottagit dina varor trots att vi har bekräftat att de skulle skickas. Detta är inte den standard av service vi strävar efter, och vi förstår din frustration. Vi vill gärna lösa detta så snabbt som möjligt för dig. Vänligen kontakta oss direkt på 077-517 00 90 så att vi kan undersöka vad som har gått fel och säkerställa att du får dina varor omgående. Tack för att du meddelade oss om detta. Vi uppskattar din tålamod och vill göra allt vi kan för att rätta till situationen. Med vänlig hälsning, Alma H.
Hade tänkt säga upp mitt medlemskap pga en felaktig fakturapånnelse. Men de kunde se att det blivit fel så jag slapp avgifterna och stannar kvar ett tag till.
Blev trevligt bemött. Fick den hjälp jag behövde. Hade problem med en utebliven faktura. Problemet löstes.
Bra person jag fick prata med, och fick bra information.
Snabbt smidigt och enkelt sätt att skydda sig från id kapning. Hyfsat billigt pris. Haft kontakt med dom två gånger. Varav första jag pratade med var super trevlig och lättsam. När jag ringde andra gången blev jag inte lika bra bemött. Dålig dag? Överlag är jag väldigt nöjd!
Det enda negativa är att man är bunden till abonnemanget på ett år
Hej Viveca, Tack för din feedback! Vi förstår att ett års abonnemang kan kännas som ett långt åtagande. Vi vill gärna nämna att det endast är det första året som du är bunden. Efter det gäller en uppsägningstid på endast tre månader. Vi är stolta över att majoriteten av våra kunder väljer att stanna kvar hos oss eftersom de upplever vår tjänst som så pass viktig och värdefull. Om du har några ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig till oss! Vänliga hälsningar, Alma H.
Fantastisk säljare ni har i Mattias ! Saklig och vänlig. Ge honom löneförhöjning eller åtminstone en rejäl bonus. Vi tecknade ID-skydd. Mvh/ Erling O.
Trevlig och hjälpsam . Fick hjälp med vad jag ville och ett bra samtal med kundtjänsten
Blev väldigt trevligt bemött o fick svar på min fråga.
William är den mest bemötande jag har haft på Sigfrid , andra jag har pratat med är ja inte så nöjd med Tack William
LITA INTE PÅ DETTA FÖRETAGET, lurat så många inklusive mig! Jätteotrevlig person i telefonen som inte ville lyssna på något jag sa. Deras villkor framgår inte överhuvudtaget i samtalet, smset eller hemsidan så ångerrätten på 30 dagar är skitsamma. Nämns aldrig eller indikerar att det är 12 månanders bindningstid. Personen jag pratade med la bara på efter att jag sa att jag ville säga upp de och får brösta att betala resten. Har därför inte fått någon bekräftelse på uppsägning eller indikering på att det är uppsagt, inget mejl, inget på mina sidor eller liknande.
Hej Lina, Tack för din feedback. Det är verkligen tråkigt att höra om din upplevelse. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa servicen och tar dina synpunkter på stort allvar. Vi ber om ursäkt för att du inte fick den information du behövde under samtalet. För att undvika missförstånd spelar vi alltid in en muntlig sammanfattning av villkoren som du och vår säljare har kommit överens om. Därefter skickas ett SMS med pris, antal produkter och information om ångerrätten. Detta SMS (skriftligt anbud) måste...
Trevligt, informativt och stor kunskap!