Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

16 omdömen om Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Sedan starten hos Reco 2024
Hanna Z
Skrev om Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning en del av Södertälje Trafikskola AB

Mycket bra! Jag har lärt mig att köra bil och vara trygg bakom ratten. Kan varmt rekommendera Magnus som trafiklärare. Han är både kunnig, pålitlig och pedagogisk. Det har varit lärorikt att köra intensivt och att ha en lärare som följer en moment för moment. Jag hade aldrig klarat uppkörningen utan Magnus handfasta tips och guidning fram till slutmålet. Ett stort tack!

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack Hanna för de fina orden Kör lugnt och var rädd om dig

Ida K

Det här en trafikskola alla borde gå till. Jag kan omöjligt tänka mig att det finns någon bättre med så trevlig personal och körlärare som på Södertälje Trafikskola. Blev alltid trevligt och glatt bemött här och jag kände mig så välkommen, om det så var att jag ringde till receptionen eller kom dit på plats. Mycket familjärt! Tack vare deras hjälp har jag nu körkort och jag kommer sakna att inte komma tillbaka till Magnus lektioner! Jag hade inte kunnat göra det utan honom och hans Göteborgsskämt och hans tro på att jag klarar av det. Bättre körskola hittar du inte!

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack för dom fina orden Återigen GRATTIS till ett välförtjänt körkort. En sista göteborgsvits: I vilken stad tar bilköerna aldrig slut? - Konstantinopel.

Christian S

Toppen!!! Magnus är bäst! Lär ut riktigt bra, mycket tålamod och extremt erfarna i att lära ut perfekt körningvanor till sina elever!

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack fina Christian för dom fina orden. Återigen stort stort GRATTIS till körkortet!!!

Zemzem O

Hej Södertälje trafikskola AB är det världens bästa körskola bra inlärning och bemötande. Jag är jätte nöjd och Fick en tydlig plan och vägledning fram till körkortet. Fick Lisa mycket pedagogisk och tydlig gav en bra känsla för både helhet som detaljer. Väldigt lärorika lektioner som gör att man utvecklas snabb och tydlig, Jag fick körkortet igår 30/7-2024 Jag rekommenderar er som vill ta körkort att vända er till Södertälje trafikskola AB

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack Zemzem för dom värmande orden. Bra kämpat!! Återigen stort stort GRATTIS till körkortet!!

Klara J

Bästa trafikskolan! Fick en tydlig plan och vägledning fram till körkortet. Magnus är mycket pedagogisk och tydlig, gav en bra känsla för både helhet som detaljer. Han kan få vem som helst att känna sig lugn bakom ratten! Alltid ett fint bemötande med Marina i receptionen och det hemtrevliga väntrummet.

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack Klara för dom värmande orden. Återigen stort stort grattis till körkortet!!!!

Julia L

Extremt nöjd! Trevlig receptionist och lärare som verkligen vill se en lyckas!! Väldigt lärorika lektioner som gör att man utvecklas snabbt.

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack Julia för dom värmande orden. Stort stort grattis till körkortet. Det gjorde du bra!!!

Emmi F

Väldigt professionell trafikskola som lär ut på ett bra och lugnt sätt!

Södertälje Trafikskola AB och 2 andra gillar detta
Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack Emmi för dom fina orden. Återigen stort GRATTIS till körkortet!

Andreas S

Väldigt trevliga trafiklärare och bra utbildning som ger förståelse och kunskap

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack ”Piloten”. Lycka till med dina flygningar i framtiden.

Melissa G

Väldigt bra 👍 tycker att min körprovsledare var väldigt snäll

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack Melissa. Hoppas bilresan gick bra.

P

Världens bästa körskola! Marina är fantastiskt trevlig och hjälpsam. Hon löser alltid problem och finns alltid till för oss! Magnus är oerhört tydlig, pedagogisk oxh väldigt kunnig. Man lär sig snabbt för att han kan verkligen ge exakt de instruktioner man behöver för att köra säkert och korrekt. På mindre än en månad, fick jag körkort tack vare Södertälje Trafikskola!! Kan bara varmt rekommendera den!!! TACK MAGNUS OCH MARINA: ni är BÄST!! Michelle 🤩❤️

Svar från Södertälje Trafikskola - Personbilsutbildning

Tack fina Michelle för dom fina vitsorden! Congratulazioni per la patente di guida :-) Vi önskar dig all lycka till i L.A. Hälsa och tacka mamma Paola för presenten.