Emil Andersson

Emil Andersson

Emil Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Lund

Emil Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Emil Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Andersson har haft 14 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-08

19 omdömen om Emil Andersson

Sedan starten hos Reco 2024
Gunilla F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Värpinge

Emil var väldigt förstående, förstod mina bostadsbehovet. Vi lade upp en plan med fina foto som kommande objekt o sedan när jag var redo så drog vi igång med visning. Vi chattade med varandra som ”bästa kompisar” man kommer ju väldigt nära sin mäklare. Han har lovat hjälpa mig framöver med min komplicerade deklaration m.m. Med vänlig hälsning, Gunilla Ferhm

Niklas A
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Södra Sandby

Bästa mäklaren! Professionellt omhändertagande och god kommunikation i alla lägen!

Charlotte M
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lund
Löddeköpinge

Emil var mycket trevlig, positiv och väldigt engagerad i oss och vårat första husköp! Det kändes bra att ha någon med oss som vi kände ville vårt bästa, lyssnade in och guidade oss igenom denna upplevelse. Mycket nöjda.

Sonja H
Stångby

Trevlig, pålitlig och säker på sitt uppdrag att göra det bästa av det, vilket det också blev. Det blev över förväntan för min del.. Snabb, bra omdömen och hade flera visningar inom kort tid, då det var gynnsamt med försäljning nu.

Angelica Ylva Marianne R
Dalby

Emil är lyhörd och har bemött våra önskningar! Under processens gång har Emil många idéer, lösningar och är otroligt proffsig! Super lättillgänglig och anpassar sig efter oss som säljare! Vi kan varmt rekommendera Emil!

Mattias R
Dalby

Emil har varit till en stor hjälp både när det kommer till att sälja vår egen bostad och att vara ett bollplank när vi hittade vår nya. Han är väldigt engagerad och tillgänglig och uppdaterar ofta hur det går i processen. Emil har jobbat mycket med smarta annonser för att nå ut till en så stor målgrupp som är riktad till just vår försäljning som gjorde att fler folk kom på våra visningar. Han fixade även en snygg film som blev lite av en rundvandring i huset som förmedlade ytterligare en känsla över hur huset sågn ut. Använd er av Emil! Ni kommer bli mer än nöjda

Lars P
Löddeköpinge

Har aldrig mött en sådan positiv mäklare som vi kommer att rekommendera till vänner och bekantar kan ge han100procent av glädje som visar till kund💯💯💯❤️❤️❤️❤️

Svar från Emil Andersson

Vad kul att höra Lars, stort tack för ditt fina omdöme och lycka till i er nya bostad.

Börje K
Södra Sandby

I den affär jag gjort ger jag honom högsta betyg.

Svar från Emil Andersson

Stort tack Börje, detta gjorde vi snabbt & smidigt. Önskar dig lycka till i ditt nya hus.//Emil

Jennie N
Södra Sandby

Blev jätte bra bemött av Emil. Trevlig, lyhörd på våra önskemål. Levde upp till våra förväntningar. Lång väg, men till slut gick det väldigt snabbt. Toppen bra! Rekommenderas varmt

Hej Jennie Så kul att höra, detta gjorde vi bra. //Emil

Iréne E
Sankt Lars

Jag hade stora krav på min utvalda mäklare, Emil. Han lyssnade på vad jag ville och tog stor hänsyn till mina åsikter och krav. Det ledde till en högst tillfredsställande försäljning. Jag rekommenderar Emil till alla som ska köpa eller sälja fastighet eller lägenhet. Verkligen en toppenmäklare

Svar från Emil Andersson

Hej Iréne Vad roligt att höra, detta gjorde vi smidigt. Stort lycka till framöver //Emil