Hampus Skoglund

Hampus Skoglund

Hampus Skoglund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn

Hampus Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2023-12. Hampus Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Hampus Skoglund har haft 16 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-08

31 omdömen om Hampus Skoglund

Pia D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Simrishamn Tätort

Tack, Hampus, för ett mycket trevligt bemötande i samband med mitt köp. Engagerat med en personlig touch, tydlig information och snabba svar på frågor uppskattar jag!

Svar från Hampus Skoglund

Tack själv Pia! En ynnest att få hjälpa dig i ditt köp av bostad!

Mona W
Köpte sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vitaby

Blev väldigt bra bemött av mäklare Hampus och han ordnade en extra visning för oss då vi inte bor i närområdet. Fick stort förtroende för honom. Kommer absolut att anlita honom om bostaden ska säljas.

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt fina omdöme Mona! Det glädjer mig att ni är nöjda!

Tony S
Vitaby

Hampus är en mycket sympatisk ung man. Kompetent, lyhörd. Går alltid att få tag på när jag kommer med mina ”dumma” frågor! Om vi någon gång ska sälja huset så kommer vi definitivt anlita Hampus.

Svar från Hampus Skoglund

Tack för ditt fina omdöme Tony! Det var en ära att hjälpa dig med köpet!

Claes Levi I
Sålde sitt hus med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Vitaby

Mycket professionell. Lyssnande, rolig och deltagande, ger bra förslag efter ha kyssnat på säljaren, svarar dygnet runt, även när Hampus lagar mat, snabb i replik på ett konstruktivt vis. Rekommenderar honom gärna oavsett vad Hampus i framtiden befinner sig

Karin K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Skoglund en del av Svensk Fastighetsförmedling Simrishamn
Simrishamn Tätort

Vi valde Hampus för han hade ett bra bemötande och var förtroendeingivande vid vår första kontakt. Han är lugn, tydlig, återkopplar snabbt , ger information under hela processen och är lyhörd och positiv. Bra marknadsföring med trevliga inlägg på t ex Instagram. Vi är mycket nöjda!

Svar från Hampus Skoglund

Stort tack för ditt fina omdöme Karin! Kul att det gick så snabbt med försäljningen. Tack för förtroendet!

Tommy S
Simrishamn Tätort

Hampus har givet ett otvunget och förtroendeingivande bemötande och samtidigt varit tydlig och klar med den information han givet. Upplevt att han också visat utmärkt lyhördhet för våra önskemål och varit mycket snabb med återkoppling vid mobilkontakter. Vi är alltså mycket nöjda med vår kontakt med Hampus.

Lars H
Fjälkinge

Oerhört engagerad och intresserad. Han informerade om allt kring försäljningen och svarade alltid snabbt på mail och sms. Ett föredöme!

Stina K
Fjälkinge

Hampus var lätt att nå, tog sig tid för våra frågor och var hela tiden öppen och tydlig. Känns som om vi blev väldigt väl lotsade genom hela processen av en lugn, trevlig och kompetent person.

Svar från Hampus Skoglund

Kul att du är nöjd Stina! Det blev ju en solskenshistoria av detta! Stort grattis!

Henrik S
Yngsjö

Redan vid första telefonkontakten fick vi en riktigt bra känsla för Hampus. Under hela processen visade Hampus ett professionellt, öppet och trevligt bemötande. Vi rekommenderar verkligen Hampus till både säljare och köpare! Hälsningar Henrik och Monika

Peter E
Yngsjö

En mycket påläst, kunnig mäklare som alltid ställer upp. Man kan ringa Hampus när som helst, och han svarar.

Svar från Hampus Skoglund

Tack Peter! Kul att få lov att både hjälpa dig sälja & köpa!