Ulrika Öberg

Ulrika Öberg

Ulrika Öberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Ulrika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Ulrika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Öberg har haft 38 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

171 omdömen om Ulrika Öberg

Sedan starten hos Reco 2018
Simon N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Vänlig, professionell, tillmötesgående, tillgänglig. Ulrika är mäklarnas mäklare!

Helene B
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Glad, positiv och ett mycket bra bemötande!

Leo J
Hentorp

Hög servicenivå, flexibel och tar sig tid att ta hand om kunderna. Mycket bra! Hälsningar en kollega i branschen.

Pia G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Vi kom i kontakt med Ulrika Öberg i samband med ett lägenhetsköp i Skövde. Hon är trevlig både på telefon och när man träffar henne på plats för visning. Ulrika håller det hon lovar och är snabb på att återkoppla till oss. Hon verkar älska sitt yrke och är mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda.

Khalid Mohammed Hmt E
Lunden

Hon var en smart och mycket snäll person.

Gabriel S
Ryd

Ullrika är en väldigt duktig och erfaren fastighetsmäklare, en mycket snäll människa som även ställer upp och gör det lilla extra. Rekommenderar Ulrika Öberg till alla därute. 5/5 ⭐️

Ann D
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Ryd

Väldigt lätt att ha att göra med, kunnig och tillgänglig.

Katarina S
Skultorp

Tycker inte jag fått rätt information av mäklaren. Det kommer överraskningar hela tiden som jag inte blivit informerad om. Lite snurrigt ibland. Fel namn och olika direktiv bla. Känner mig inte jättetrygg med henne. Nu känner jag mest att det här blir kaos.

Konstantinos P
Skultorp

Ulrika har hjälpt mig med allt även kontakt med Banken. Fick bra information av henne .

Wulf H
Sålde sin stuga med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Skultorp

Tyvärr fick jag inte träffa mäklaren personligen men hennes informationer om försäljningsprocessen var klara och tydliga och alltid positiva för säljaren..Klart rekommendabelt.