TIQQE SERVICES AB

13 omdömen om TIQQE SERVICES AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sarah K
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Supersmidiga och duktiga på sitt arbete. Rekommenderar starkt!!!

Cecilia R
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Bra service och det blir rent och snyggt efter städning. Prisvärt och bra med en sms påminnelse om att det är dags för städ.

Leif S
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Trevligt bemötande. Men viktigast ändå att ett bra jobb är utfört.

Ingrid Ö
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Saknar en kontaktperson, hade hoppats på bättre uppföljningar!!

Ulla B
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Nöjd med städningen jag får i gång i månaden

André R
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Levererar en konkurrenskraftig tjänst som fyller våra behov. Personalen har en mycket god service känsla!

Alexandra R
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Vi är så nöjda med Tiqqe. Det fungerar så bra och städarna är så trevliga och tillmötesgående. Proffsig bemötande när vi skulle skriva på avtalet och har sedan dess varit så nöjda. Vi ska flytta till nya lokaler och TIQQE kommer givetvis att följa med oss! Vi har städ varje dag i våra lokaler och kommer att fortsätta på samma sätt i de nya lokalerna.

Birgitta R
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Att komma hem till ett nystädat hem som luktar gott och dammet är bort är lyx!

Marie R
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Kontorsstäd. Noggranna, kunniga och trevliga! Kommer med förbättringsförslag och nya idéer! Vi är väldigt nöjda och det är mycket tack vare den person som har huvudansvaret och städar oftast hos oss, hon är fantastisk!

Mathias K
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Sjukt trevlig personal som vet vad dom gör på ett snabbt och tryggt sätt. Jätteduktiga på att ta hänsyn till husdjur också.

Tiqqe H
Skrev om TIQQE SERVICES AB

TIQQE Services gör alltid det "lilla extra" Jag förväntar mig hög klass och har fått det sedan dag ett. Vi har en miljö som det är högt "slitage" på. Det är många människor som rör sig i våra lokaler under en dag och känslan är alltid att det är fräscht och snyggt. TIQQE Services städar hos oss löpande i vårt gym, allmänna utrymmen och kontor. De säkerställer också att vi ihar de medel som vi behöver emellan städningarna för att kunna hålla lokalerna i trim.

Simone K
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Super trevligt bemötande, exceptionellt bra service och så himla trevligt personal. Jag har städ en gång i månaden och det är alltid det där lilla extra som gör att det känns extra fint hemma efter. Fantastiska 🤩

Lars Åke Patrik I
Skrev om TIQQE SERVICES AB

Vi har städservice från Tiqqe och är fortfarande efter ett drygt halvt år så glada över både det utförda arbetet samt hur personalen som kommer hit uppträder.

Svar från TIQQE SERVICES AB

Hej! Stort tack för din feedback, vi är otroligt glada för ditt förtroende och att vi kan underlätta städet för dig! Önskar dig en fin start på veckan!