Trafikskolan i Norberg

Trafikskolan i Norberg

Llama 0223-200 13 www.trafikskolaninorberg.se
3.7

About company

Norberg är en perfekt liten stad för din körkortsutbildning. Här kan du i en lugn och enkel trafikmiljö lära dig att köra bil. Ingen stress, inga köer, bara bra bilkörning.

3 omdömen om Trafikskolan i Norberg

Behzad A
Escribió sobre Trafikskolan i Norberg

Tyvärr var min erfarenhet med Trafikskolan i Norberg mycket besvikande. Lärarna var ofta sena och verkade ointresserade. Lektionerna var dåligt strukturerade och jag kände att jag inte gjorde några framsteg. Kundservicen var också undermålig och det var svårt att få svar på mina frågor. Jag kan tyvärr inte rekommendera denna trafikskola.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 494 omdömen 4.7 av 494 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

JOSEFIN K
Escribió sobre Trafikskolan i Norberg

Fantastisk personal och mycket bra lektioner både i teori och att köra bil. Bra boende och nära till mataffärer. Rekommenderas varmt, speciellt intensivkursen med 30 lektioner.

Johan D
Escribió sobre Trafikskolan i Norberg

Härligt att köra bil!! Två intensiva veckor gick snabbt men jag kommer aldrig glömma mina tid i Norberg. Jag kan starkt rekommendera Trafikskolan i Norberg för den som ska ta körkort! Skolan är mycket trivsam, lärarna är duktiga, tiden är väl disponerad och staden är liten och lugn. Efter två veckor kan man köra bil!