Tanja

Tanja

Tanja har alltid älskat att experimentera med frisyrer, former och färger.
Detta har lett henne till att förverkliga sin dröm om att bli frisör. Tanja är känd för sin kreativitet, ödmjukhet och precision, och strävar alltid efter att överträffa sina kunders förväntningar.

41 omdömen om Tanja

Sedan starten hos Reco 2024
Therese S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Sonen är mycket nöjd. Fin frisyr som är lätt att sköta.

Lotta W
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Hon var lugn och trevlig, gjorde ett bra jobb 👍 Köpte en hårinpackning

Lars S
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Tycker att hon är proffsig och lyssnade på mina önskemål. Mycket trevlig och professionell. Kan varmt rekommendera henne

Michaela N
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Otroligt bra bemötande av Tanja! Hade bokat klippning och konsultation. Gick därifrån 100% nöjd med allt. Kommer absolut tillbaka.

Linda W
Skrev om Tanja en del av WAU Nyköping

Jag blev väldigt bra bemött. En mycket mild och trevlig tjej som tog väl hand om mig och var väldigt inlyssnande. Jag blev mycket nöjd med min klippning så jag kommer absolut att gå tillbaka till henne.

Svar från Tanja

Tack Linda, för att du tog dig tiden att skriva om ditt besök hos oss. Det är vi mycket tacksamma för och det glädjer oss att du är nöjd. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags igen!

Sofie K

Duktig och professionell. Rekommenderar absolut

Svar från Tanja

Stort tack för din rekommendation Sofie! Att du ger oss förtroendet att ta hand om ditt hår är vi så tacksamma för. Varmt välkommen tillbaka!

Lise-Lotte L

Lugn,inlyssnande,trevligt bemötande. Var mitt första besök på salongen och är supernöjd!

Svar från Tanja

Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att ge oss din feedback, Lise-Lotte. Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med ditt besök. Välkommen åter!

Lise-Lotte J

Mjuk o trevlig….kan sitt jobb. Hon klippte mig och det blev precis som jag ville ha det

Svar från Tanja

Stort tack för din feedback Lise-Lott. Att du ger oss förtroendet att ta hand om ditt hår är vi så tacksamma för. Varmt välkommen tillbaka!

Henrik E

Super kompetent ! Trevlig och lättsam

Svar från Tanja

Stort tack Henrik! Din feedback betyder mycket! Varmt välkommen tillbaka.

Phonnapha S

När jag kom in var det otroligt bra bemötande, hon erbjöd mig vatten och såg att jag var lite utmattad eftersom jag hade cyklat dit. Det märkts att hon är erfaren då det var enkelt att ha konversation med henne.

Svar från Tanja

Vi uppskattar verkligen din feedback och är glada att du hade en bra upplevelse hos oss. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen.