Jonas Tillman

Jonas Tillman

Jonas Tillman är mäklare på Widerlöv Kungsholmen

Jonas Tillman har varit registrerad mäklare sedan 2009-02. Jonas Tillman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 5.0. Jonas Tillman har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

5 omdömen om Jonas Tillman

Sedan starten hos Reco 2020
Karolina V
Kungsholmen

Jonas är en engagerad, påläst och förtroendeingivande mäklare som vi gärna rekommenderar! Vi är mycket nöjda med att ha anlitat honom för försäljningen av vår lägenhet.

Svar från Jonas Tillman

Stort tack för det fina omdömet! 😊

Linn R
Vällingby

Jonas är engagerad och positiv och man känner sig trygg redan vid första mötet. Han är lätt att nå och följer hela tiden upp. Kan verkligen från hjärtat rekommendera Jonas då han gjorde ett superjobb!

Pu S
Kungsholmen - Norr Mälarstrand

Har köpt och sålt samma lägenhet inom 2 år med Jonas och han är fantastiskt trygg, trevlig, kunnig och ett bra stöd. Väldigt proffsig och har hjälpt mig i hela processen på ett riktigt bra sätt!

Svar från Jonas Tillman

Tack för det fina omdömet! Lycka till med nästa boende!

Porya A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
Kungsholmen

Mycket trevlig och proffsig mäklare som kan sin marknad väldigt väl!

Svar från Jonas Tillman

Tack Porya! Hoppas ni kommer att trivas i den fina bostaden!

Bengt F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Tillman en del av Widerlöv Kungsholmen
Kungsholmen - Norr Mälarstrand

Har köpt lägenhet på Kungsholmen. Jonas har ett väldigt trevligt sätt, avslappnat men ända väldigt kunnig och påläst om objektet. Vi hade stämt möte kl 17.00 och 21.00 var allting klart och påskrivet. Hälsningar Bengt

Svar från Jonas Tillman

Tack Bengt! Kul att ni är nöjda!