Snabb återkoppling på reklamation av inkomplett trädgårds bänk. Omedelbar erbjudan om ersättningsleverans av varan. Direkt ersättningsleverans med leverans detaljer. Går nog inte att lösa en sådan här situation på ett bättre och snabbare sätt.
Tildasstore.se
31 omdömen om Tildasstore.se
Sedan starten hos Reco 2024
rekommenderas ej allt är bra förutom returer är sämsta skräp trots att det står på hemsidan 14 dagar öppet köp men det gäller inte om du öppna den lagen säger att man få öppna och testa man får beställa hem en vara och så fort man öppna och kolla på den så gäller ej öppet köp längre
Hejsan Khalaf, Tack för att du delar din feedback med oss. Jag beklagar besväret, men tyvärr verkar det som att vi inte kan hitta din order i våra register. För att lösa detta och säkerställa att allt är i sin ordning skulle jag vara tacksam om du kunde kontakta oss direkt. På så sätt kan vi tillsammans gå igenom ditt köp och se till att allt blir korrekt. Vi värdesätter din förståelse och ser fram emot att hjälpa dig vidare.
Snabb och enkel affär. Har ännu inte byggt växttunneln då snön fortfarande är för djup på gården.
Smidigt att handla och det var snabb leverans.
Det tog lite tid innan varorna skickades men fick snabbt svar när jag mejlade.. Produkterna jag beställde var fina.
Enkelt och koncist. Fortsätt med ert fina arbete. Köpte mig en liten vattenfontän som fungerar felfritt och är väldigt nöjd med den.
Snabb leverans. Bra vara Kpntakt med kundtjänst fungerande perfektk
Bra produkt och snabb leverans
Utmärkt jag fick en perfekt produkt med snabb leverans
Proffsigt och bra bemötande. Kommer att fortsätta att använda er.
Snabbt och bra, varan helt enligt beskrivning
Blev mycket besviken på varan jag beställde, den var mycket mindre än jag hade förväntat mig. Tänkte returnera varan men det skulle kosta över 300 :-, så då behöll vi den istället. Hoppas vi kan sälja den vidare !
Hej Carina "Vi beklagar eventuella besvär med den högre returfraktkostnaden jämfört med billigare produkter. Vi arbetar aktivt med att förbättra detta för att göra returprocessen mer prisvärd för er som kund.
Jag beställde en tunnel växthus och de sålde bara plasten Sen frågar om struktur de säger att de har inte i deras produkter. Dåligt
Hej German G Tack för att du delar den informationen med oss. Jag beklagar eventuella missförstånd angående köpet av enbart överdraget. Vi uppskattar din feedback angående att det kanske hade varit bättre att köpa ett komplett växthus istället för att bara ersätta skyddet. Vi kommer definitivt att ta med oss detta i beaktande inför framtida inköp. Om det finns några andra alternativ eller lösningar ni kan rekommendera för att komplettera överdraget är vi tacksamma för eventuella förslag. Tack för er förståelse och vi ser fram emot att fortsätta samarbeta med er.
Fantastisk service, fin kvalitet och snabb leverans.
Bänken vi köpte stämde väl med bild och information. Valde hemkörning och det fungerade ypperligt. Monteringen av bänken var enkel då allt passade perfekt. Bänken upplevs gedigen och kommer säkert att pryda sin plats i många år. Betalade enkelt med faktura på mail. Ett bra köp!!
Hej Ann-Kristin Det gläder mig att ni uppskattade bänken och jag tackar er för att ni tog er tid att dela er upplevelse. Er feedback är värdefull för oss och hjälper oss att förbättra våra produkter och service. Tveka inte att kontakta oss om ni har några frågor eller behöver ytterligare assistans. Ha en fortsatt trevlig dag!
Det dåliga jag har köpt den semsta fick skada beställning skrev till er feklara den va skada skrev Att jag kunde om dem fick bilden av skada den beställning Jag fick Dem svara nej dem hade inte kommit fram Så skrev jag ör det ok min dotter kan Hjelpa mej så fiksa bilder med hennes mejladress Så gjorde hon till slut va jag tvungen betala helt pris med en skada beställning Jag ska alldrig köpa av er nonting jag komer prata med alla köp alldrig av er det va dåligt jag upplever mvh Selvije
Hej Selvije Jag förstår och beklagar din frustration gällande hanteringen av transportskadan. Jag vill förtydliga att det finns en specifik tidsram inom vilken vi kan behandla skador som uppstår under leverans. Vanligtvis har vi en fastställd tid inom vilken kund bör informera oss om eventuella skador som uppstått under transporten. Detta är nödvändigt för att vi ska kunna vidta åtgärder i rätt tid och hantera ärendet på bästa möjliga sätt. Det är viktigt att notera att förseningar i att rapportera skador kan påverka vår...
hej jag tycker att ni har ganska dåligt när det gäller returer och jag är missnöjd kund jag har ett ärende hos er som inte har blivit löst och dålig kontakt
Hej Ahlam Som privatkund har du rätt att returnera produkten inom 14 dagar från inköpsdatumet enligt konsumentlagstiftningen. Detta ger dig möjlighet att ångra ditt köp och returnera produkten för återbetalning eller byte. Dock finns det vissa villkor som måste uppfyllas för att återbetalningen ska vara möjlig. En viktig regel är att produkten måste returneras i sitt ursprungliga skick, vilket innebär att den inte får ha blivit monterad eller använd under denna period. Tyvärr, om en möbel har monterats och använts, kan den...
Som helhet så tycker jag att deras webshop är riktigt bra att handla i. Brukar inte ha så stora förväntningar på webshoppar utan beställer och sen kommer statusen på ordern men blev lite konfunderad över att det dröjde lite länge men jag tror att personalen jobbar hårt nu. Köpte en Dutch Oven. Kommer definitivt att handla hos Tildasstore igen
Tack Per-Erik Det gläder mig att du är nöjd med den hjälp du har fått! Om du har fler frågor eller behöver ytterligare hjälp är du alltid välkommen att höra av dig. Ha en fantastisk dag
Väldigt bra . Bra kvalitet. Är supernöjd med mitt köp. Hamsterbur.
Jättebra service! Snabb respons och väldigt hjälpsamma. Beställde en tv-bänk som visade sig vara helt slut. Fick jättebra hjälp med ersättning och en annan tv-bänk som var t.o.m bättre än första. Kan varmt rekommendera denna butik :)
Lätt att beställa men sämre med leveransen. Fick vänta i 7 arbetsdagar på ett paket med 2 brickor. Ingen info under tiden 👎. Stod bara bearbetas på ordern...................
Hej Gert Tack för din feedback. Vi tar den på stort allvar och vi är medvetna om behovet av att effektivisera leveranstiderna för vissa produkter. Vårt mål är definitivt att leverera inom 2-4 dagar och vi arbetar aktivt för att uppnå detta. Vi uppskattar ditt tålamod och förtroende medan vi strävar efter att förbättra våra leveransprocesser. Om du har några ytterligare frågor eller behöver hjälp är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för din återkoppling
Bra. Idiotiskt att behöva skriva 30 tecken. Kommer inte rekommendera REKO.
Tunnelväxthus var av bra kvalitet och uppfyllde beskrivningen. Känna prisvärt.
Jag köpte en växtoverdrag. Jag är mycket nöjd med dem.
Blev missnöjd då paketet var förstört. Och datorbortet var kantstött på flera ställen.
Hej Åsa Jag beklagar för eventuella transportskador som ni har upplevt med er leverans. Det är viktigt för oss att få information om eventuella skador så att vi kan hantera situationen på bästa möjliga sätt och vidta åtgärder för att ersätta eller åtgärda skadade produkter. Om ni inte har blivit kontaktade angående detta, ber vi om ursäkt för missförståndet och vill uppmuntra er att omedelbart kontakta vår kundtjänst eller försäljningsavdelning för att rapportera skadorna. Vi är här för att hjälpa till och se till att ni...
Bra tolettbordte. Köpte min andra från Tildastore och jag är väldigt nljd med den upphängbara borsten i silikon, renligt och lättancänd. Bra service. Tack
Jag har inte fått varan än? Vi hoppas den kommer snart!
Hej Per För att få hjälp med spårningsnummer för er leverans, vänligen kontakta oss och ange er orderreferens eller ordernummer. Vi är redo att hjälpa er så snart ni delar denna information med oss. Tack!
Snabb leverans och finfina kvalitets stolar som lever upp till förväntan :)
Otrevliga, tar inte hänsyn till kunden och onödiga.
Hej Mira Tack för att du delade din observation med oss. Vi har noterat att vi har haft 11 e-postutbyten angående hanteringen av din retur. Vår avsikt har hela tiden varit att bistå dig med att navigera genom returprocessen på bästa möjliga sätt. Vi beklagar eventuella missförstånd som har uppstått längs vägen och vill försäkra dig om att vår intention alltid har varit att hjälpa till på ett konstruktivt och vänligt sätt. Om det finns några ytterligare frågor eller om det är något annat vi kan göra för att underlätta för...
Snabb leverans och inga problem med varorna som är till belåtenhet. De har inget telefonnummer vilket gjorde mig nervös, men svarade på mail samma dag jag mailade om en fråga
Varan tog slut och fick återbetalning utan några problem alls