A V R Transport & Flytt

A V R Transport & Flytt

avrtransportflytt.site
  • BadgeThreeYears

Välkommen till A V R Transport & Flytt! Vi hjälper dig med din flytt oavsett om det är en stor flytt som ska utföras eller en mindre flytt. Vi har erfarenhet av att flytta hela kontor till mindre flyttar för privatpersoner. Vårt mål på A V R Transport & Flytt är att vara en av de bästa flyttfirmorna i branschen. Tjänster:...

60 omdömen om A V R Transport & Flytt

Kada P
Skrev om A V R Transport & Flytt

Väldigt bra bemötande och rekommenderar till andra.

Annika B
Skrev om A V R Transport & Flytt

Trevliga flyttkillar Gick snabbt och smärtfritt.

Annefrid L
Skrev om A V R Transport & Flytt

Snabbs och smidiga var dom och toppen blir när jag hämtar mina saker igen och att allt är helt 🙂

Per N
Skrev om A V R Transport & Flytt

Supertrevliga och effektiva killar. Otroligt smidig flytt, inget skadat eller borta i hanteringen .Allt till vår fulla belåtenhet.Vi flyttade den 6 mars inom Trollhättan .AVR Transport & Flytt kan vi verkligen rekommendera Per& Inger Nielsen

Linnea L
Skrev om A V R Transport & Flytt

Trevliga medarbetare. Arbetade väldigt fort. Lite för fort, man hann inte säga vart kartongerna skulle. Behöver stanna upp och ha lite mer dialog. Flera möbler blev skadade delar lossade. Dessa tog man ej med möblerna utan lämnade kvar på golvet. En tvättmaskin var trasig efter flytt, ringde om detta utan uppföljning. Man skulle bevisa att den funka till deras försäkring vilket är omöjligt. Trumman hänger ner och slår vid tvättning. Vem filmar sin tvättmaskin? Allt som skulle med pekades på men fick inte plats sedan i...

Agneta B
Skrev om A V R Transport & Flytt

Mycket trevligt bemötande av samtliga! God hantering av mina flyttsaker, lådor o möbler

Esat M

Väldigt Tacksam! Professionellt

Sven M
Skrev om A V R Transport & Flytt

Fick snabbt flytthjälp när min lägenhet dömdes ut pga vattenskada. 100% nöjd med all service!

Päivi Hannele P
Skrev om A V R Transport & Flytt

Det var trevliga killar som fixade flytten snabbt och väldigt smidigt. Jag kan verkligen rekommendera den här flyttfirman.

Johanna L
Skrev om A V R Transport & Flytt

vänliga stsrka snabba killar med gott humör. BRA SERVIVE.

Kameshwaran S
Skrev om A V R Transport & Flytt

Professional and prompt service. Vilje was thorough and responsible for all types of services.

Eva J
Skrev om A V R Transport & Flytt

Mkt trevligt bemötande. Kanonbra killar, utförde flytten utan några misstag, snabbt och säkert

Hanna T
Skrev om A V R Transport & Flytt

Gänget från AVR Transport & Flytt gjorde verkligen allt för att fixa vår flytt och flyttstäd så bra som möjligt. trots snömodd, trilskande hiss - och dessutom löste de att få in en soffa som de flesta nog gett upp på. Avslutningsvis skruvade de även ihop dubbelsängen, vilket gäng! Vi kan varmt rekommendera dem för nya uppdrag!

Jimmy S
Skrev om A V R Transport & Flytt

Trevligt bemötande, snabb och smidig leveransen. Kommer användas fler gånger framöver. (Transport av en traktorkärra)

Maria L
Skrev om A V R Transport & Flytt

Jag behövde hjälp med kort varsel och fick hjälp inom ett dygn. Toppen!

Birgitta J
Skrev om A V R Transport & Flytt

Mycket serviceminded. Utfört samtliga uppdrag snabbt och bra. Vi hade beställt flytt av möbler till ny lägenhet, till förråd samt flyttstädning. Allt sköttes perfekt. Rekommenderar dem varmt

Inger J
Skrev om A V R Transport & Flytt

Allt fungerade jättebra och vänligt bemötande. SUPER

Rosie N
Skrev om A V R Transport & Flytt

Eftersom ni inte har utfört någon flytt ännu, utan beställd flytt är 28 december förstår jag inte varför ni skickar denna enkät nu? Rosie Nordstrand

Mona B
Skrev om A V R Transport & Flytt

Är mycket nöjd, med flytt och städning. Gick lugnt tillväga och var noggrann med sina tjänster. Tryggt och professionellt utfört.

Axel R
Skrev om A V R Transport & Flytt

+Bra kommunikation, bra pris, otroligt trevliga. - Det gick lite segt för dom att ta med sakerna från plats A till B. Men förövrigt så finns det inget att anmärka 😊

Anna E
Skrev om A V R Transport & Flytt

Bra bemötande. Snabb hjälp. Timtaxa enligt avtal.

Paula B
Skrev om A V R Transport & Flytt

Super bra killar, gick hur smidigt som helst med flytten. Rekommenderar dom verkligen

Prabhakaran P
Skrev om A V R Transport & Flytt

The people at AVR were really polite and also informative regarding everything. Made my transportation to the UK very smooth and hassle-free. The price was also very reasonable for the service they provide. Extremely happy with the service and would definitely recommend it.

Martin A
Skrev om A V R Transport & Flytt

Väldigt trevlig personal. Flytten gick snabbt och smidigt. Jag är mycket nöjd. Rekommenderas.

Malin B
Skrev om A V R Transport & Flytt

Väldigt flexibla och lätta att ha att göra med. Punktliga och fantastiskt trevliga killar. Flytten gick snabbt och smidigt och till ett väldigt bra pris! Rekommenderar starkt om ni önskar snabb, smidig och prisvärd flytt!

Elisabeth L
Skrev om A V R Transport & Flytt

Bra bemötande. Artiga o trevliga killar. Blev uppringd dagen innan för att stämma av. Killarna kom en aning sent, men de var många så den lilla flytt vi hade flöt på bra. Vi fick låna ett antal flyttkartonger. Priset kändes lite högt. Det var en liten flytt. Vi hade inte tiden att ta in offerter. Vi är nöjda.

Elin I
Skrev om A V R Transport & Flytt

Dom flyttade hela mitt hem 5 våningar upp utan hiss, helt otroliga! Enastående och fantastiska killar som alltid hade ett leende på läpparna, rekommenderar AVR starkt 100/10!

Jonas Björn F
Skrev om A V R Transport & Flytt

Väldigt nöjd. Bra kontakt och utmärkt arbete av ett trevligt gäng!

Jens S
Skrev om A V R Transport & Flytt

Snabb kontakt. Var bra mycket mer prisvärda än andra företag som gav offert. Löste en pianoflytt utan problem. Jättetrevlig personal som levererade!

Maud N
Skrev om A V R Transport & Flytt

Flytt av Jacuzzi! Engagerade och snabba med service. Allt funkade perfekt även om de fick fixa ny lyftkran under arbetets gång. Kan varmt rekommendera AVR.

Mikaela G
Skrev om A V R Transport & Flytt

Snabbt och smidigt! Plus väldigt trevliga!

Arvid H
Skrev om A V R Transport & Flytt

Bra och trevlig personal, gjorde allt jobb riktigt bra och smidigt, jag hade många frågor som dem tålmodigt svarade på. Skulle starkt rekommendera dem!

Maria B
Skrev om A V R Transport & Flytt

Mycket trevlig och duktig personal som hjälpte till att flytta ett piano!

Marcus R
Skrev om A V R Transport & Flytt

Extremt trevliga snabba och prisvärda, rekomenderas starkt!

Jonatan J
Skrev om A V R Transport & Flytt

Hade en väldigt bra upplevelse av AVR, enkla att ha att göra med och flytten gick väldigt smidigt. Inte en enda sak blev heller skadad i flytten. Mycket nöjd.

Jehnny A
Skrev om A V R Transport & Flytt

Dom var jätte hjälpsamma. Kan varmt rekommendera dom

John N

Bra kundbemötande Flexibla Effektiva

Anneli V
Skrev om A V R Transport & Flytt

Köpte endast flytt av mina möbler. Kanon killar som jobbade både snabbt och smidigt. Monterade ner och upp möblerna. Ska varmt rekommendera denna firma för vänner och bekanta.

Kent L
Skrev om A V R Transport & Flytt

Fantastiskt bra, härliga killar, snabba i utförande och dessutom trevliga. Noggranna. Vi kan rekommendera helt.

Bilan O
Skrev om A V R Transport & Flytt

Riktigt duktiga och professionella! Supernöjd!

Ann-Christin A
Skrev om A V R Transport & Flytt

Kunnig personal och trevligt bemötande!

Helene S
Skrev om A V R Transport & Flytt

Fantastiskt trevlig och tillmötesgående personal. Tar hand om grejerna på ett omsorgsfullt och proffsigt sätt. Det självklara valet vid en nästa flytt.

Remigiusz B
Skrev om A V R Transport & Flytt

Firman genomförde ett mycket bra jobb, vi köpte två mycket tunga arkivskåp (255 kg/st) som skulle upp en våning i fastigheten. Firmans personal försökte att bära upp skåpen upp för trappan men eftersom det är en trappa som svänger 90 grader gick det inte att genomföra. Därför beställde firman en kranbil som kunde lyfta in skåpen genom ett fönster.

Åsa K
Skrev om A V R Transport & Flytt

Bästa hjälpen i alla kategorier. Har anlitat flyttfirma tidigare men dessa grabbar är bättre än bäst. Lugnt, systematiskt, noggranna, varsamma om alla grejor och toppat med massa skratt när man är som mest stressad. Otroligt nöjd och tacksam. Kan bara rekommendera att anlita dom.

Barbro B
Skrev om A V R Transport & Flytt

bra bemött trots två vändor så gjorde ni ett gott jobb!

Niklas J
Skrev om A V R Transport & Flytt

Väl utfört arbete, för väldigt bra pris! Rekommenderas starkt!

Christian L
Skrev om A V R Transport & Flytt

Jag blev bemött av ett gött gäng av grabbar med både bra attityd och service. Inget att klaga på kan högt rekommendera

Christina T
Skrev om A V R Transport & Flytt

Lätt-tilgängliga, tillförlitliga, raka besked, bra pris, punktliga,positiva, glatt humör, superbäst. Rekommenderas varmt,tack för allt! / Christina T

Ulrik G
Skrev om A V R Transport & Flytt

Flytt som utfördes på ett utmärkt sätt med trevliga killar.

Per-Olof N
Skrev om A V R Transport & Flytt

Dom var väldigt lätta och trevliga att ha med att göra. Tydliga och bra priser som också höll. Flyttkillarna ställde till och med upp med att hjälpa vår dotter med att placera ut alla tunga möbler! Så vi ger 10 av 10 till AVR Transport & Flytt!