AB Delta

AB Delta

Ring 021-14 06 24 www.abdelta.se

Vi på Ab Delta vill verka för ett tryggare och säkrare Sverige. Vi vill förebygga olyckor och förhindra att människor kommer till skada, och det ligger oss mycket varmt om hjärtat att förmedla information om detta. Vi erbjuder utbildningar inom allt mellan Första hjälpen och HLR till brandskyddsutbildning, truckutbildning,...

5 omdömen om AB Delta

Ulrica H
Skrev om AB Delta

Heta arbeten Vänligt bemött :-)

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 45 omdömen 4.7 av 45 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Henrik K
Skrev om AB Delta

Alltid positivt och bra bemötande. Kvalitet i utbildningarna. Heta arbeten och lift utbildningarna HSec Säkerhetsteknik varit på har varit förstklassiga. AB Delta - vårt självklara val gällande utbildning

Magnus W
Skrev om AB Delta

Heta Arbeten. Mycket hjälpsam personal samt en prisvärd utbildning.

Thord L
Skrev om AB Delta

*Traversutbildning *Ruth ger oss alltid superservice *Delta ger oss alltid vad vi förväntar oss *Vi kommer fortsättningsvis anlita Delta just pga den service och det trevliga bemötande vi alltid får.

Svar från AB Delta

Hej Thord! Alltid lika trevligt att anta de utmaningar du ger oss. Tack själv för den fortsatta förtroendet. :-)

Mustafa S
Skrev om AB Delta

Jag har köpt utbildning för travers av Delta. Det kom en kompetent instruktör och hade utbildningen. Jag fick ett proffsigt bemötande under bokningen och bra uppföljning efter utförd utbildning. Jag hade höga förväntningar om företaget och jag blev inte besviken. Proffsigt, kompetent och välplanerat!

Svar från AB Delta

Hej Mustafa! Fantastiskt roligt att höra att du är nöjd med oss och att vi levde upp till dina förväntningar. Det glädjer oss!:)