Aise 4 U KB

Aise 4 U KB

3.1

7 omdömen om Aise 4 U KB

Anneli Mariette Helene F

Fantastisk bemötande, kunniga och snabba. Service, bytte bromsar och remskivor. Prisvärda och bra dialog om nödvändiga åtgärder Körglädjen kom tillbaka efter servicen! Alltid nöjd efter besöket här!

Speedy Bilservice Tagene
4.8/5 i betyg av 814 omdömen 4.8 av 814 omdömen

Fick hjälp med knackade ljud i motorn vilket de löste och bettan går nu som en dröm igen.

Rebecca Louise Nath O Rebecca Louise Nath O
Bijan J
Skrev om Aise 4 U KB

Altt gott :Anpassar jobbet beroende på bil och kund. Trevliga och rutinerade.

Gabriel P
Skrev om Aise 4 U KB

UPPDATERING 2021-01-21 VARNING! VERKSTADEN VÄLJER ATT INTE FÖLJA ARN'S BESLUT! UPPDATERING 2020-12-21 Allmänna Reklamationsnämnden, ARN, beslutade att AISE var skyldig till skadorna på min bil och jag inväntar nu hur verkstaden tänkt lösa detta. ORIGINALRECENSION: Undvik denna verkstad till varje pris! Verkstaden skadade båda sidorna på min bil samt förstörde ett karossfäste för huvöppningen. Stora sprickor under båda trösklarna pga felaktiga lyftpunkter vilket tyder på bristande kompetens - de kan alltså inte...

Speedy Bilservice Mölndal
4.7/5 i betyg av 1428 omdömen 4.7 av 1428 omdömen

Snabb och mycket bra service! Bra återkoppling efter felsök,kändes tryggt att ha bilen hos er!

Lionel N
Skrev om Aise 4 U KB

Mycket bra bemötande, halva priset jämfort med Citroen verkstäder, snabbt jobb, godkänt av bilprovning ,Återkommer säckert. Tack !!!

Kurt
Skrev om Aise 4 U KB

Inget jag kan rekommendera. Billigt, ja.. Köpte två däck och de har inte kunskapen att man inte sätter balanseringsvikter av kläm typ på aluminiumfälgar. Två fälgar som fick lacksläpp och skadat aluminium efter deras okunnighet, de visste inte att man ska använda vikter som klistras på. Ingen jag går tillbaka till.

Gabriel P gillar detta
Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 745 omdömen 4.8 av 745 omdömen

Stort Tack till Speedy för att ni hjälpte mig att få fram mitt bankkort som hade glidit in genom en springa i bilen!! Ert stora engagemang f

Dailydental A Dailydental A
morgan s
Skrev om Aise 4 U KB

bluff och båg företag, en bilverkstad för okunniga som vill bli lurade på pengar, inte ens försäkringsbolag vill ha med dom att göra, falska kvitton mm.

Gabriel P gillar detta
L-H L
Skrev om Aise 4 U KB

Köpte vinterdäck m montering. Tog fram rätt däck trots att de inte fanns i lager. Utmärkt bemötande. Tid o kostnad prisvärt och de höll löfte. All kommunikation på engelska, det var Ok men inte mer!

Speedy Bilservice Lindome
4.8/5 i betyg av 330 omdömen 4.8 av 330 omdömen
BadgeTwoYears

Kan bara ge mina varmaste rekommendationer till Vazgen på Speedy i Lindome. Fem stjärnor av fem möjliga.

Kadvokater A Kadvokater A